تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

جاهای مختلف میرم ادمای مختلف دیدم ولی منصرف میشم چون من منتظرت میشم

یه اخلاق بدی که خیلی از زنها و دخترها دارن و متاسفانه خیلی خیلی هم اخلاق و صفت بدی هست اینه که مردهای بد رو دوست دارن،عاشق مردهای بد میشن.من دخترهای زیادی دیدم که از مردهای خلافکار،پر از تتو،دزد،لات،چاقوکش،زبون دراز،لاشی و دخترباز خوششون میاد.حتی یه بار یه دختری رو میشناختم خوشگل بود،در واقع بدش نبود،لیسانس علوم آزمایشگاهی داشت و قشنگ برگشت به من گفت که تو پسر خوبی هستی،من نمیتونم با پسرهای خوب باشم،عاشق پسرهای بد و خلافکار میشم و همیشه هم ضربه میخورم از این موضوع ولی نمیتونم از این عادتم دست بکشم.

حالا اون به کنار،من خیلی ها دیدم که متاهل هستن،شوهر سربه زیر و آدم حسابی دارن ولی میل شدیدی به مردهای بد و خانم باز و زبون باز دارن.واسم خیلی عجیبه،احتمالا یه ریشه روانی داشته باشه.ولی توی خیلی از زنها این اخلاق وجود داره.

خود من الان که هیچ،یخم رفته آبم مونده،ولی هر وقت با دختری دوست میشدم و کمتر بهش محل میدادم،رسما میگفتم بهش که به جز تو با چندتای دیگه هم هستم،لاشی بازی در میاوردم،بداخلاق بودم دختره بیشتر منو میخواست.هر وقت آدم حسابی بودم میپیچوندنم.

نظرات 12 + ارسال نظر
بی تا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:55 ق.ظ

اصلا اینطور نیست در مورد من صدق نمیکنه،اگر میگفتی خانمها دنبال مردای خوشگل وخوش قدوبالا هستن قابل قبول تر بود،مثلا خود من از مردای خوب ودارای چشمای خوشگل وخوش قد و بالا خوشم میاد ولی از مردای هرزه خوشگل متنفرم،نمیدونم چرا تا مردارو نگاه میکنم میفهمم مرد خوبیه یا بد ،یا لااقل انرژی منفیش میگیرتم

چرا این طوره که من میگم.خیلی هاتون اینجوری هستین.حالا تو جز اون خیلی ها نیستی.

من سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:13 ق.ظ

منم نیستم
جامعه آماریت رو آپدیت کن بیکل

امیدوارم

Y سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:27 ق.ظ

مردها هم از زن‌های خلافکار خوششون میاد؟!!
نمیشه جمع بست.

نه.اینجوری نیست.

بی تا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:37 ق.ظ

یعنی مردها از زنهای چشم و گوش بسته و مومن و متعهد وسربه زیر خوششون میاد نه از زنهای مو بلوند و لب تزریقی وهزارتا ژل وبوتاکس زده وعریان؟!

بله.دقیقا درست گفتی.

بی تا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:01 ق.ظ

هرگز باور نمیکنم....ببخشیدا در مورد گزینه ی ۲ لا اقل جذبشون میشید وفکر های بد میکنید راجبشون

استغفرالله

حالا بماند سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:18 ق.ظ

صد در صد حرفت درسته. این یک دیفالت تو خلقته. شاید به طور غریزی زنها عاشق مردهای قوی و بارورند. و آدمهای بد این حس رو منتقل می کنند که قویتر و بارورترند.

قشنگ گفتی خداییش

خانوم ف سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:56 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

ولی خدایی منم لات و لوت دوس ندارم .
چه اون موقع که دوران طفولیتم بود چه الان
مردای ته ریش دار و سر به زیر ترجیحا مومن و نماز خون و سر به زیر خیلی دوس داشتم و دارم ‌
چون تو خلوت خیلی هات و سکسی برخورد میکنن

تو با من قهری؟

قره بالا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:59 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

شاید درست نباشه ها ولی مینویسم اینو:
مردای لات و لوت و خلافکار و... قاعدتا تمایل بیشتری به انجام کارای هیجان انگیز دارن، حالا این تمایل از کجا میاد؟ از میزان تستوسترون بالاتر
زن ها هم به صورت غریزی جذب مردایی میشن که این هورمون توی اونها بیشتره و قابلیت باروری بیشتری دارن
همونطور که مردا به طور غریزی جذب زنایی میشن که فاکتور های فیزیکی خاصی دارن که اونا هم دقیقا با هدف تولید نسل این کار رو میکنن
نمیدونم این فرضیه چقدر میتونه درست یا غلط باشه

کاملا درسته

زهرا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:45 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

شایدم درست باشه نظریه ت!

حتما درسته

خانوم ف سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:08 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

نه خوشگل قهر نیستم .چرا فک مردی قهرم قشنگم؟

چون بهم گفتی چشم عباس آقا،فکر کردم ازم ناراحت شدی

خانوم ف سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:37 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

مگه عباس آقا فوحشه ؟
بعدم من همیشه سر شوهی داشتم باهات
شما منو ببخش
پامو از گلیمم درازتر نمودم

بوس به صورت ماهت خوشگل خانم
بوس بابا
جون بابا

جوجو سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:18 ق.ظ

تراویس میشه یه سوال ازت بپرسم،اومدم اینجا تو یه پست قدیمی تر بپرسم که اگر نخواستی جواب ندی،میشه بگی مردی با خصوصیات اخلاقی تو بدنبال زن خوشگل تره یا خوش هیکلتر یا خوش اخلاق تر؟واینکه آیا همسرت زن زیبایی هست؟ خواهش میکنم جواب بده

بوس جوجو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد