تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بدترین لحظه برای کافر زمانی است که واقعاْ می خواهد سپاسگزاری کند ، امّا نمی داند از کی.

یه فیلم دیدم به اسم The Invention of Lying که لوئیس سی کی،جونا هیل و یه کمدین انگلیسی به اسم ریکی گراویس توش بازی میکردن.حقیقتا تا وسط های فیلم قشنگ بود ولی بعدش دیگه به دلم ننشست.در مورد دنیایی بود که توش هیچ کس دروغ نمیگه و  نقش اول فیلم یهو قدرت دروغ گفتن پیدا کرد.نقدی به دین و مذهب داشت.زیاد خوشم نیومد،لهجه بریتیش رو دوست ندارم.فقط بعضی ها لهجه بریتیش بهشون میاد،مثل سِر دیوید اتنبرو،ریچارد داوکینز،البته بیشتر لهجه های بریتیش رو دوست دارم.نمیدونم چرا لهجه این ریکی گراویس به دلم ننشست.از اون جایی که یه نمه،خیلی کم هم گی طور هستم،قیافه اش هم به دلم ننشست.واسه همین فیلم هم به چشمم زیبا نیومد.

نظرات 2 + ارسال نظر
Y سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:26 ق.ظ

موضوع فیلم جالب بوده. تا وسط فیلم لهجه مهم نبود؟

نه.

دکتر غ سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:49 ب.ظ

آفرین که این همه لهجه بریتیش رو افتراق میدی. کار سختیه.

فدات بشم مهربون.لطف داری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد