تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خداوند تک تک ما را آنگونه دوست دارد که گویا تنها یک نفر وجود دارد.

از هر پدر و مادری که بپرسی کدوم بچه ات رو بیشتر دوست داری میگه که همه یکی هستن.ولی واقعا دارن دروغ میگن.

هر پدر و مادری خصوصا هر مادری،هر مادری در ایران زمین،کشورهای دیگه رو نمیدونم،ولی هر مادری در ایران زمین،حتی مادر خود من و مادر شمایی که داری این پست رو میخونید یکی از بچه هاش رو خیلی خیلی بیشتر از بقیه دوست داره.معمولا هم یا بچه بزرگتره هست یا یکی از پسرها هست.معمولا هم اونی که از همه بیشتر دوست داره بیشتر عذابش میده.این مادرها وقتی مادر بزرگ بشن،نوه های اون بچه عزیزش رو بیشتر از بقیه دوست داره و در واقع بقیه نوه ها رو اصلا دوست نداره،چون اینا که دیگه بچه اش نیستن.نوه هاش هستن و اگر از بچه محبوبش نباشن اصلا دوستشون نداره.


نظرات 8 + ارسال نظر
رضوان چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:25 ب.ظ http://nachagh.blogsky.com

سلام.جالبه بدونی داداش پنجمین من که در کودکی بیمار شده بود و مامان نذر کرده بود چنانچه زنده بماند ببردش سفر مشهد، وقتی ازدواج کرد همسرش دچار ام.اس شد و دختری که متولد شد ازش دچار اعوجاج روان شد .ولی مادرم که به خاطر اونا ،خودش هم بیمار شد ،تا آخر عاشقانه دوستش داشت.
و ما کمتر به حساب می آمدیم.درصورتیکه از نظر خودمان کمتر زحمت می دادیم.
دختر داییم به شوخی به مادرم میگفت (فوفولت ،این پسرته)

... چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:29 ب.ظ

واقعا همین طوره. تنها شخصی که توی کل زندگیم احساس کردم همیشه و همیشه منو با همه خوبی ها و بدی ها دوست داشته وحتی در بدترین حالت هم که بودم باز هم لطفش رو از من دریغ نکرده خدا بوده. کاش ما آدم ها فراموش نکنیم هیچوقت تنها نیستیم و خدا همیشه بیشتر از هر مادر و هر پدر و هر عشقی مارو بیشتر دوست داره و دلسوزه و به فکرمونه و به معمای واقعی کلمه عاشق ماست...

بی تا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:48 ب.ظ

بنظرم همه ی پدر و مادرها همیشه اون فرزندشون رو بیشتر دوست دارن که بیشتر بهشون محبت می‌کنه و کمتر ناراحتشون میکنه

نه.اشتباه فکر میکنی

بی تا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:01 ق.ظ

من خودم مادرم بین دودخترم همیشه اونی رو که بیشتر کمک حالمه یا کمتر اذیت می‌کنه رو دوست دارم،مامان خودمم همینطوره همیشه میگه اونی رو بیشتر دوست دارم که با محبت تره،شمام همیشه با من مخالفیا،بزارید بقیه هم نظر بدن تا ببینیم کی درست میگه

ببخشید.چشم عزیزم.هر چی تو بگی
بوس

مامان خانومی پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:24 ق.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

ولی من تاالان سه تاشونو یه اندازه دوست داشتم اما مادر من همینطوره و جالب اینجاست که ما این تفاوت فاحش تو دوست داشتنشون رو متوجه میشدیم اما هروقت میگفتیم میگفت نههههه اشتباه میکنید!

تو هم ته دلت یکیشون رو بیشتر دوست داری یا بزرگتر که بشن خواهی داشت

قره بالا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:26 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

خب تقصیر مایی که نه بچه بزرگتریم و نه پسر چیه؟

بستگی به شانس داره فقط

یاس پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:30 ق.ظ

اصلا ربطی به محبت فرزند به پدر مادر نداره.
معمولا یا اولی رو یا آخری رو خیلی دوست دارند.
وسطی های طفلک کلا مورد بی توجهی قرار دارند

آفرین.دقیقا

دکتر غ پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:34 ق.ظ

خیلی سخته که اون بچه غیر برگزیده باشی و در عین حال بانمک چون برگزیده مجبوره طبق اصول مادر رفتارهای خاصی رو انجام بده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد