تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کسى که درخت شخصیت او نرم و بى عیب باشد، شاخ و برگش فراوان است.

متاسفانه خیلی از زن و شوهرها به خصوص زوج های جوان اخلاقیات بدی دارن.من فقط دعا میکنم دست از این اخلاق های زشت بردارن.

عَن بازی اول:همدیگه رو جلوی دیگران به اسامی مستعاری مثل جوجو،عجقم،عجیجم،نفسی،خانمی،آقایی،شوشویی و ... صدا میکنن.عزیزم گفتن ایرادی نداره.ولی دیگه این القاب مبتذل زشته به والله.

عَن بازی دوم:خونه هر کس که دعوت بشن یا هر جایی که گروهی بدن اصرار دارن که شب یه اتاق خصوصی به اینا بدن و حتما هم اون شب بدون در نظر گرفتن اوضاع و شرایط باید سکس بکنن.

عَن بازی سوم:توی جمع بدون در نظر گرفتن این که دختر مجرد،پسر مجرد،آدم طلاق گرفته،بیوه و خانواده حضور دارن،هی همدیگه رو بمالن،هی دست بندازن گردن همدیگه و همدیگه رو بمالن و ببوسن.کارایی بکنن که فقط توی اتاق خواب انتظارش هست.

عن بازی چهارم:توی خونشون عکسهای آتلیه ای و عکسهایی رو میزنن به در و دیوار وهال و پذیرایی که کم از عکس پورنو ندارن.عکس خانم خم شده،تمام پستون ها و رون ها  رو انداخته بیرون و در ابعاد ۶۱*۹۱ چاپ کردن و زدن بالای تلویزیون وسط هال.درسته خونه خودشون هست ولی خوب عکس اونجوری آخه؟

عن بازی پنجم:لباس ست پوشیدن،دلیلی نداره کفش و شلوار و پیراهن و همه چیز رو سبز فسفری جیغ بپوشین و بکنید تو چشم ملت که بگین ما همدیگه رو دوست داریم.اکثرا هم زوج هایی ست میپوشن که از مشکل اضافه وزن رنج میبرن.

عن بازی ششم:از توی یه بشقاب غذا خوردن و هی غذا دهن همدیگه بزارن.خودشون باشن حالا باز یه چیزی ولی جلوی یه جمع توی یه مهمونی هی خورشت بزاری دهن آقایی،ماست بریزی تو حلق خانمی یه جوری نیست؟

عن بازی هفتم:بعد ازدواج یهو اسمتون عوض بشه،تا قبل ازدواج فاطمه و اصغر و روح الله و تقی و ... بودین،بعد ازدواج میشین سمیرامیس و نازیلا و کامبیز و باراد.البته بد نیست به نظرم.اینو از دسته عن بازی ها خارج میکنم.نه این بد نیست.

عن بازی هشتم:استوری کردن و share کردن همه چیز زندگی.همه چیز و همه مناسبت ها و هر کاری میکنن رو باید به حضور همه برسونن.

عن بازی نهم:عزیزم من میخوام پیاز بخورم،سیر بخورم تو هم بخور.یعنی ما خیلی به حریم هم اهمیت میدیم.ولی تا ته موبایل همدیگه رو در میارن ولی جلوی جمع عزیزم من میخوام پیاز بخورم تو هم بخور.

عن بازی دهم:شما بگین

همین.بوس

نظرات 17 + ارسال نظر
نیکو پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:21 ق.ظ

واقعا هم کار قشنگی نیست.

بوس

نیکو پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:24 ق.ظ

چرا بیداری؟

من همیشه بیدارم.

نیکو پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:27 ق.ظ

بله درسته
ولی خواب شب برای سلامتی خیلی خوبه

اتفاقا عزیز دل هم بهم میگه.
ولی در طول روز اگر حتی یه ربع بخوابم دیگه شب مثل جغد خری بیدارم متاسفانه
تو چرا بیداری؟

نیکو پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:35 ق.ظ

یه نفر بیدارم کرده
حالا یکم نگرانشم خوابم نمی بره
البته خوش بحالت.کم خوابی خوبه.اگه آدم کارای مفید کنه

ایشالا که خیره و حالش خوب باشه.
این کاری که میکنی ثواب بزرگی داره.حالا یا پرستاری از بیمار یا بالا سر بچه هستی یا هر چیزی،همین که پناه یه نفر توی این نیمه های شب هستی خیلی ارزشمنده و پیش خدا گم نمیشه این کارت.

نیکو پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:37 ق.ظ

معمولا آدم جز مواقع مجبوری مثل امتحان و...
وقتی شب بیدار می مونه یا الکی می خوره یا فیلم می بینه یا وبلاگ می خونه یا...
خلاصه کار خیلی مفیدی نمی کنه
البته شاید من اینطوری ام

در واقع همه این جوری هستن.فقط تو تنها نیستی.
منم رفتم سریخچال و باقلوا استانبولی خوردم.

نیکو پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:02 ق.ظ

ممنون ازت
لطفا ناراحت نباش
زندگی همینه. یوم لک و یوم علیک
بقول قشنگ خودت امیدوارم آخرش بگن آدم مهربونی بود
امیدوارم مشکل همه و منم حل بشه یا توانمون بیشتر

بمیرم برات نیکو مهربون
دستات رو میبوسم.

Lili پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:50 ق.ظ

یعنی همه ی مواردی که گفتید رو تو چند روز اخیر دیدم
مورد ده هم دوباره همون مورد هشت
خییلی مهم و تو مخه چون

حسابی پس اعصابت رو خراب کردن

یک زن پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:25 ق.ظ http://radepayeman.blogsky.com

بااجازه من فقط اومدم دهمیا رو بخونم برم

بوس خوشگلم

دکتر غ پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:37 ق.ظ

من میگم زوج نمکی رو باید رها کرد تو عالم خودشون باشن. وقتی خیلی دم از عالی بودن شرایط می‌زنن یعنی دارن سعی می‌کنن به زور زندگیشون رو نگه دارن

آخه جلو چشم ما هی بوس و بغل و جوجو و این حرفها؟

قره بالا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:42 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

خدایی همشون زنشت بودن
خداروشکر هیچکدومشونو انجام ندادیم تا حالا
اه تصورشم چندشناکه

فدای تو
بوس

مولین پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:50 ق.ظ

حرفات درسته واقعا

بوس

مامان خانومی پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:29 ق.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

اره والا منم بدم میاد از همه این موارد اتفاقا خواهرزاده ام به شوهرش میگه جوجو پسرم بهش گفت مگه رضا از توی تخم مرغ دراومده بهش میگی جوجو

پسرت خوب گفته بهش

امید پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:33 ق.ظ

نامردا شما کجا میرید مهمونی که از این عکسهای عروس دومادی میبینید
............
ولی خوبه که من ندیدم تا حالا ..وگرنه تومهمونی آبروم میرفت
میون جمع راس میکردم

منم مثل تو هستم والا

قره بالا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:06 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

هزار بار به خودم گفتم ملت رو قضاوت نکن ها
به کاراشون گفتم زشت سر خودم اومد
بعد از اینکه حاضر شدم یهو دیدم رنگ لباسای منو تپل ست شده، جفتمون سر تا پا آبی بودیم

Such a lovely couple

گلشن پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:45 ب.ظ

بیرون شهر میرن بچه شون رو میندازن گردن سینگل ها تا جفتی برن پیاده روی جیک جیک کنن. اونکه سینگله همینطوریش تو جمع تنهاست بعد بچه تورو هم جمع کنه؟

چه نکته ظریف و دقیقی گفتی.دقیقا همین جوریه.بعضی ها بچه میارن که خواهر و مادر بزرگش بکنن

Y جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:43 ق.ظ

باهات موافقم

منم با تو موافقم

x جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:52 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

خدا قسمت کنه ازین عن بازیا داشته باشیم :)))))

ایشالا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد