تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

وقتی نباشی غم تو توی روز و روزگار منه

یه چیزی بگم؟

یکی از خواننده هایی که هیچ وقت دیده و شنیده نشد و من خیلی دوستش دارم و متاسفم که شناخته نشد و یه آلبوم هم بیشتر نداد یه کسی هست به اسم افسانه و اسم آلبومش هم هست "انگشت نما".از اینترنت دانلودش بکنید و گوش بدبن ببینید چه صدای قشنگی داره.البته باید مثل من روح پیری داشته باشین.

همین.بوس.

نظرات 6 + ارسال نظر
reza پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:09 ق.ظ

صحبت از چک کردن موبایل شد، گفتم یه فیلم پیشنهاد بدم
perfetti sconosciuti
ورژن ایتالیاییش مد نظرم هست
مرسی

ندیدمش.حتما باید ببینم

دوست ندارم بگم :( پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:43 ب.ظ

یکی از خواننده* هایی هم که هیچ وقت دیده و شناخته نشد و گاهی کامنت میذاشت و بعضی جوانب شخصیتت رو دوست داشت ولی در یه پست به عنوان "اصلا اینا چی میگن و من نمیفهمم اینا چی میگن" ازش یاد شد و دلش شکست و دیگه نخواست برات کامنت بذاره هم من بودم
دیگه خاموش میخونمت گاه به گاه :(

*خواننده ی وبلاگ

قربون دلت بشم.
من شرمنده و رو سیاهم.
عید شده،منو ببخش.من دست بوست هستم
هر کاری بگی میکنم تا منو ببخشی و از دلت در بیاد گلم

دوست ندارم بگم پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:54 ب.ظ

بخشیدمت :)

مرسی عزیزم منو بخشیدی.باری از دوشم برداشتی
بازم ببخشید
حالا اسمت چی بود؟

مهناز جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام تراویس
من گوش کردم معلومه روح پیری ندارم

قشنگه ترانه هاش.من دوست دارم.
تو دوست نداشتی؟

کتاب خوار جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:03 ق.ظ http://ketabkhor12.blogfa.com

شعر آهنگ ها قشنگ بود. و صدای گرفته ی قشنگی داشت...که لذت بردم، و غمگین هم شدم.
ممنون از معرفیش.

قربان محبتت.چاکرم

مهناز جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:21 ق.ظ

دوست داشتم
قشنگ بود

منم تو رو دوست دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد