تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اما باز چشمهای من تو رو با غریبه دید.

امروز جمعه فقط این پست هی اضافه میشه.و هیچ پستی نمیزارم.امروز روز ترانه های افسانه هست.پانوشت ها رو از دست ندین.

چقدر صدای افسانه زیباست.نمیتونم لذتم رو از شنیدن صداش پنهان کنم.از شمایی که بیش از ۱۵۰۰ نفر بودین و دیروز وبلاگ رو خوندین کدومتون رفت آلبوم "انگشت نما" از افسانه رو دانلود بکنه؟؟

دوستش دارم دست خودم نیست.ولی متاسفانه نه سایت،نه توییتر،نه اینستاگرام،نه یوتیوب و نه هیچی ازش تو اینترنت پیدا نکردم.

برین آلبوم "انگشت نما" از افسانه قشنگ و عزیزم رو دانلود بکنید و گوش بدین.تک تک تراک هاش زیباست.هیچ وقت آلبومی ندیده بودم که تمام تراک هاش زیبا باشه،ولی این آلبوم عالیه.اگر کسی گوش داد ترانه ها رو و خوشش نیومد بیاد و هر چی میخواد به من بگه.اگه کسی هم ردپایی،نشانی،چیزی از افسانه پیدا کرد به من بگه.

افسانه دوستت دارم.

همین.بوس.


-------------------------


پانوشت:الان متوجه شدم که افسانه خوش صدا و دوست داشتنی و عزیزم نه یک آلبوم بلکه ۳ آلبوم منتشر کرده.وای جیغ و دست و هورا.شبیه گی ها دارم حرف میزنم.آلبوم انگشت نما،آلبوم عشق کولی و آلبوم شطرنج‌.خیلی خوشحال شدم.


پانوشت ۲:اگر دوست ندارین همه ترانه های افسانه رو گوش بدین حداقل یه دونه رو به خاطر من گوش بدین.یه ترانه ۳ دقیقه ای رو ازش گوش بکنید تا ببینید چقدر قشنگه.ترانه "بگو کی" از افسانه رو گوش بدین.

گوگل بکنید: ترانه بگو کی از افسانه.

منتظرم گوش بدین و نظرتون رو بگین.

نظرات 15 + ارسال نظر
خانوم ف جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:21 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

خوشبحال افسانه جون که انقدرتو دوسش داری

صداش خیلی قشنگه.
آهنگهاش رو گوش دادی؟؟

فاضله جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:28 ب.ظ http://golneveshteshgh.blogsky.com

خوش به حالش

بوچ

Question جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:23 ب.ظ

تراویس جون یه خلاصه از این فیلم taxi driver مینویسی از روت کپی کنم؟
باید تو کلاس درموردش صحبت کنم

چشم.مینویسم.کلاست کی هست؟کی باید در موردش صحبت بکنی؟

Question جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:37 ب.ظ

دوشنبه
مرسی بوووس :*

مینویسم.پست میکنم قشنگم
چه درسی هست؟

Question جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:42 ب.ظ

خودم فیلمش رو دیدم البته
ولی آخرش هم یه سوال برام پیش اومد
این شخصیت تراویس رفت چند نفرو کشت، حالا کاری ندارم گناهکار بودن، چطوری خودش مجازات که نشد بابت این قتل، تقدیر هم کردن ازش؟!
راستی برداشت خاصی هم از فیلم داشتی بگو بیزحمت

منم هزار سال پیش دیدمش،یادم رفته

Question جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:43 ب.ظ

مربوط به مهارتهای گفتاری و شنیداری انگلیسی هست. میخوام از فارسی به انگلیسی برگردونم و توضیح بدم

مینویسم.ولی با این توضیح که من مقاله نویس و نویسنده خوبی نیستم

زری جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:08 ب.ظ

ولی واقعا صداش خوب نیس. فقط جیغ میزنه .‌ دوس نداشتم

نه.دلت میاد؟افسانه عزیزم به این خوش صدایی

None جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:34 ب.ظ

میشه تحصیلات و رشته تون رو بگین؟ چطوری انقد ریزبین هستین؟ چطوری هر چی پست میزاری ۹۰ درصدش حقه؟ یعنی انگار جای همه زندگی کردی؟ تو جمع هم همینقدر سخنوری؟

من مهندس کامپیوترم.
توی جمع نه.چون همه جمع هایی که من توش بودم حرف سیاسی میزنن که همش چرت و پرته به نظرم،یا این که همش دارن از باغ و ویلا و ماشین هاشون حرف میزنن و چون من آدم نسبتا فقیری هستم حرفی برای گفتن ندارم و به نظرم هیچ چیزی در دنیا وجود نداره که آدم بخواد به خاطرش فخرفروشی بکنه.
در ثانی چون آدم تقریبا فقیری هستم به نسبت اطرافیانم کسی به حرفام گوش نمیده

مهناز جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:38 ب.ظ

مرسی بابت معرفی ایشون

قربان محبتت

یاس صبور جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:13 ب.ظ

شما هم شرایط مالی تون سخته؟؟؟
چه عجب..
تا الان با هر حرف زدم شرایط خیلی خوب بود مخصوصا عزیزان مدافع مسائل فرهنگی...

عزیزان مدافع مسائل فرهنگی کی هستن دیگه؟
وضع همه تقریبا بد هست.ولی خوب نوع نگاه به زندگی و حساب و کتاب و دخل و خرج خیلی مهمه.

مهدیه جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:49 ب.ظ

فکر نمیکردم این سبکی باشه
دوست نداشتم

خیلی قشنگه چطور خوشت نیومد؟؟؟خیلی خیلی قشنگه.میخوام ماه ها و ماه ها بهش گوش بدم

مهدیه شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:38 ق.ظ

همون طور ک من موندم چطور خوشت اومد!!!

خیلی قشنگه.میخوام شب و روز گوش بدم فقط

ملی شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:33 ق.ظ

اصلا خوشم نیومد

چرا آخه؟
واقعا واقعا واقعا صداش قشنگه.حتی همین الان دارم گوش میدم‌.

نل شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:57 ق.ظ

سلام تراویس
عیدت مبارک
ایشالا امسال به ارزوی بزرگت برسی
گوش دادم.

فدات بشم عزیزم
دیدی چقدر ترانه اش قشنگ بود.

phil شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:05 ق.ظ http://philsoap.blogsky.com

سلطان یه کم بندتنبونی بود ولی در مجموع فوق‌العاده بود دمت گرم

نوکرتم داداشی.
خیلی دوستش دارم.شب و روز فقط دارم افسانه گوش میدم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد