تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ساده‌ترین کار جهان این است که خودت باشی و دشوارترین کار جهان این است که کسی باشی که دیگران می‌خواهند.

این کامنت رو در پست پایینی گرفتم و اون قدر زیبا بود که دلم نیومد پستش نکنم.مرسی "سلام".

کامنت:

"خوشم می آید

که به قول خودت آبجو خورده ای و لبت بی حس است و دلت می خواهد حرفای آنچنانی بزنی

ولی من که اصلا باور ندارم

من فکر می کنم شما بر عکس ادعایی که می کنی آدم بسیار معتقد و مسلمانی هستی

نمونه اش همین حواله کردن و دیدار منتقدت به روز رستاخیز و به قول ما مذهبی ها در سر پل صراط یقه را چسبیدن

یعنی قیامت را قبول داشتن

که خود نشان می دهد این قیامت که خواهد آمد پیامبر هم وعده داده است یعنی نبوت را هم قبول کرده ای

و چون حساب کتاب هم در اونجا وجود دارد و مو را از ماست می کشند بیرون

یعنی اعتقاد به توحید و عدالت خداوند

و وقتی در وبلاگت اشاره می کنی وقتی مشهد بودی از دور هم سلام به امام می دادید

یعنی پذیرفتن امامت

نتیجه اینکه

شما ۵ اصل از اصول دین و مذهب را در بست قبول کرده اید و دارید

یعنی هم مسلمانید و هم شیعه هستید

علی برکت الله"


خیلی مخلصیم "سلام".

نظرات 4 + ارسال نظر
شومهان شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:10 ق.ظ

کاش خدا این آدما رو تکثیر کنه!

شاید اگه ۵-۶نفر از این ادمای قشنگ دورم بودن دست از سر خودم برمیداشتم!

تو همون شومهانی که وبلاگ داری و با این که سخت عاشقی ولی دلی شکسته داری؟؟

شومهان شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:06 ب.ظ

کسی اینجوری توصیفم نکرده بود تا حالا..
و بله وبلاگ دارم، شومهان جنگجو

ناراحت شدی؟

شومهان شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:34 ب.ظ

نه چرا
میگم‌جالب بود کسی اینجوری تا حالا توصیفم نکرده بود
"با اینکه سخت عاشقی ولی دلی شکسته داری"

فدای تو

Zeytoon یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:35 ق.ظ

ولی من اصلن باور ندارم تو این باشی و امیدوارم نباشی.

من فقط میخوام یه جایی گیرت بندازم و ببوسمت حسابی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد