تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مردم عموماً با دلایلی که خودشان کشف کرد ه اند بهتر متقاعد می شوند تا دلایلی که به ذهن دیگران رسیده است.

مردم دغدغه های بزرگ دارن،مال اندوزی،کسب دانش،بزرگ کردن بچه هاشون،ادامه تحصیل،مهاجرت،سفر به کشورهای جدید،کسب تجربیات جدید،آشنا شدن با آدمها،خوندن فلسفه،کتاب های جدید خریدن و ... .این چنین مسائل دغدغه مردم هست،ولی دغدغه من فقط اینه که وقتی از خواب بیدار میشم یا وقتی میخوام بخوابم چرا کیرم خود به خود جوری راست و سفت میشه که تا جق نزنم نمیخوابه و آروم نمیشه.

همین.بوس.

نظرات 13 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:02 ق.ظ

بوس بهت

بوس به خودت
بوس به صورت ماهت
بوس به چشمات

خانوم ف یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:06 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

تو سن و سال توهنوزم سیخ میشه ینی ؟

من جوونم.روحم پیره فقط

برنتین یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:34 ق.ظ

کیرتو بکن بنداز جلو هاپو

گناه داره.دوسش دارم،مظلومه بیچاره

Nazi یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:07 ب.ظ

ازار داره لابد

دقیقا.مشکل شخصی باهام داره.خوشش نمیاد من صاحبش باشم.

من یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:18 ب.ظ

لازم داره خورده بشه تا خوابش ببره

حرفی که زدی سند رسمی هست.کاملا به جا و قشنگ و زیبا گفتی

.. یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:29 ب.ظ

من که کیر ندارم و پنجاه سالمه خیلی معتاد به خودارضاییم. خدا از سر تقصیراتم بگذره.

من به جای همتون دارم ولی راضی نیستم.چیه والا،همش دردسره

.. یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:56 ب.ظ

خوب منم اذیتم مخصوصا که بعدش افسردگی سراغم میاد. تازه من متدینم. اعتقاد عجیبی به خدا دارم. ولی اینکار رو نمیتونم ترک کنم. کاش حداقل تو تقدیرم شوهر بود.

ایشالا شوهر بکنی،خوشبخت بشی.عذاب وجدان نداشته باش.کار بدی که نمیکنی،به کسی آسیب زدی،مال کسی رو خوردی؟دزدی کردی؟هیچ کار بدی نکردی.راحت و بدون عذاب وجدان بزن.

من یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:55 ب.ظ

فقط کار عزیز دله
خوش به حالش

خوش ب حال پرنده ها دلشون ک میگیره کوچ می کنند

مهناز دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:50 ق.ظ

دلیل علمی داره تراویس
سطح تستوتسترون صبح در بالاترین میزان هستش

کی کم میشه پس؟

ترمه دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:38 ق.ظ

بیا برات رامش کنم

زحمتت میشه،به جان جفتمون راضی نمیشم تو زحمت بیفتی

من دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:04 ب.ظ

تو که کوچ کردی

پرنده کوچیک مهاجری هستم

مهناز سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:29 ق.ظ

نمیدانم

بوس مهناز

مهناز سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:44 ق.ظ

ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد