تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چهل سالگی سن وحشتناکی است. زیرا سنی است که به آنچه هستیم تبدیل شده‌ایم.

ستاره اول:دارم سریال قصه ندیمه رو میبینم.قشنگه.دوستش دارم.

ستاره دوم:واقعا اگه آدم کنار زنش یه دوست دختر داشته باشه ،حتی مجازی،حتی راه دور باشه،زندگی قشنگ تره.از الان هم در جواب اونایی که میان میپرسن پس زنت هم بره دوست پسر بگیره میگم اگه حال دلش با این کار خوبه بره بگیره،به من چه.همون طوری که اون نمیفهمه من چی کار میکنم،اونم زرنگ باشه و نزاره بفهمه چی کار میکنه.

ستاره سوم:تعطیلات تموم شد و به حمدالله زندگی به جریان عادی خودش برگشت.

ستاره چهارم:این برنامه زندگی پس از زندگی که قبل اذان میزاره قشنگه،بغضی میشم وقتی میبینم.

ستاره پنجم:نمیدونم چرا چند روزه خیلی حشری هستم.البته میدونم،با این خانمی که دوست شدم کیرمو به نوسان میندازه.

ستاره ششم:عزیز دل اومده بغلم نشسته یادم رفت چی میخواستم بگم.

نظرات 12 + ارسال نظر
فاضله دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:11 ب.ظ http://golneveshteshgh.blogsky.com

خیلی جالب بود

دفتر نقاشی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:06 ب.ظ

تو همیشه حشری بودی، الکی گردن اون بنده خدا ننداز

ببخشید اون بنده خدا منو حشری میکنه.وگرنه که من سر به زیر و سرد مزاجم

دفتر نقاشی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:14 ب.ظ

یه چیزی بگو بهت بچسبه اخه تراویس

هر چی بگم بهم میچسبه؟
مثلا میشه بگم کون یا کس بیاد بهم بچسبه؟

نیکو دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:43 ب.ظ

۶.نمی خواستی در مورد عنوان بگی؟میشه در مورد عنوان بگی؟
۵.دلیلش هممونه که خودت گفتی.
۲.وقتی این صدق می کنه که کنکاش دو طرف یه جور باشه.شما رو نمی گم.کلی میگم.

عنوان چیز خاصی نداره.
آره‌.لعنتی نمیده هم.

لیلا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:57 ب.ظ

خوبه برنامه ی زندگی پس از زندگی نگاه می کنی و بازم به عمل زنا ادامه میدی
و عبرت نمی گیری و آدم نمیشه از تجربه ی افرادی که اون دنیا و عذابهاش رو به چشم دیدند افرادی مثل شما باید عزرائیل رو به چشم ببینند تا آدم بشند

.. دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:02 ب.ظ

لیلا جان خوب چیکار کنیم باور کن نیاز داریم. منم زنا نمیکنم ولی خودارضایی می کنم. یکبار به دکتر روانپزشکم گفتم پسرا در مورد من دنبال سکسند گفت خوب چیکار کنند اونام برن مثل تو یک گوشه خودارضایی کنند؟ ما فقط باید دعا کنیم خدا ببخشتمون وگرنه اینجور کارا خیلی ریشه داره ترکش به یک نهی کردن نیست.

عذاب وجدان نداشته باش
خدا مهربون تر از این حرف هاست

میترا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:08 ب.ظ

رک بگم تو باعث میشی بیشتر پشیمون بشم که باز بخوام روزی ازدواج کنم
ازدواج خیلی لجنه ماهیتش

یعنی یه بار ازدواج کردی و طلاق گرفتی؟

خانوم ف دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:27 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

اسمش ستاره ست ؟

نه.این ستاره همین جوری اومد توی ذهنم

میترا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:31 ب.ظ

بله و بسیار خوشحالم از این جدایی
تنها دغدغه م مسایل مالی در آینده س که اونم دارم تلاش میکنم با کار کردن اوکی کنم اما با این اوضاع مملکت همش ناامید میشم
بهرحال با خوندن این جور پستهات و دیدن یکسری وقایع در زندگی واقعی مدام به خودم یادواری میکنم که خیلی خری اگه باز بخوای ازدواج کنی میترا
رسما از چاله توی چاه افتادنه

ایشالا مشکلاتت حل بشه،اون قدر پولدار بشی که هیچ ناراحتی از بابت پول نداشته باشی

.. دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:39 ب.ظ

عذاب وجدان نمیشه اسمشو گذاشت. من خودم مثل این زندگی پس از زندگی یک مقدار با عالم بالا ارتباط دارم. وقتی بری اونور همش حسرت میخوری کاش همه زندگیمو میدادم. پنج سانت به خدا نزدیکتر میشدم. کاش همه وجودمو میدادم. پنج ثانیه بیشتر خدا نگام میکرد. هیچی به اندازه غوطه ور شدن تو نور و جو الهی سرخوشی و مستی نمیاره. من تو خوابام میرم بالا.

بسیار بهت حسودیم شد.
خوش به سعادتت.هر کسی لایق این موهبت نیست

یاس صبور سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:15 ق.ظ

چه خبره
معتقد و غیر معتقد همه اینجا جمعند:خنده...

همشون داداشام و خواهرام هستن

zeytoon سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:28 ب.ظ https://melancholymind.blogsky.com/

سریالش قشنگه ولی خیلی اعصاب خوردکنیه.

دوسش دارم.بغض میکنم خیلی جاهاش.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد