تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دوست‌دارنده باید پنهان باشد، آشکار که بشود، محبت از بین می‌رود.

مرغ عشقی که باهاش توی سه پست پایین تر آشنا شده بودم طبق معمول همه دخترهای قبل از اون منو محترمانه پیچوند.وبلاگم قشنگه،خیلی ها خوششون میاد.ولی خودم انگار جذابیتی ندارم.حقیقتش اگر قبلا بود تلاش بیشتری میکردم واسه متقاعد کردنش به این که آدم خوبی هستم‌.ولی الان دیگه نه.بغضی هم نشدم.حتی حسرت هم نخوردم،چون داف حقی بود و امکانش بود که از تپه ونوسش با زبونم پایین بیام و برسم به دروازه بهشت.ولی خوب نشد،فدای سرم.
 خلاصه تموم شد و من برگشتم دوباره به آغوش شما خواننده های وبلاگم.بوسم کنید نالاحتم.
نظرات 10 + ارسال نظر
فاضله سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:11 ب.ظ http://golneveshteshgh.blogsky.com

بوس

خانوم ف سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:36 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

فدا سرت
لیاقت نداشت
خودت و ناراحت نکن
بوس

خیلی دوستت دارم
مرسی که باهام مهربونی

برنتین سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:38 ب.ظ

عارضم به حضور مبارکت
آدمیزاد تا وقتی مجرده هر راه و کاری که کرد به تخمش
همونم باید بدونه که دل نسوزونه،آبرو نبره،و این حرفا
حالا اگه اون آقا مجرده خر شد و زن گرفت
دیگه باید حدود زن خودش باشه
این قانونه اخلاقه
زن نمیگرفتی و حالا هم که گرفتی نمیباید چشمتو هرز بچرونی

قدیمیا گفتن
نزن در کسی که دو پایی میرن تو درت

رفیقیم که اینطوری بهت میگم
وگرنه میشه با یه به تخمم مجلسی از خدمتت مرخص شد و با یه خداحافظی خوشحالت کرد.

دفتر نقاشی سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:11 ب.ظ

میدونی تراویس چفت شدن دو تا ادم به این راحتی نیس. فقط ادم خوبی بودن مهم نیس. اون اشتیاقی مهمه که از هم فرکانسی ناشی میشه.
فک نکنم دختره هم فک کنه که ادم خوبی نیستی، به نظر من که خیلی ادم خوبی هستی.

مرسی عزیزم.لطف داری
بهم آرامش دادی

میترا سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:02 ب.ظ

خوشحالم که ترکت کرد
بدجنسی به نظر میاد اما خوشحالم
امیدوارم هیچکس نره توی رابطه با یک شخص متأهل
خیانت نکن به عزیزدل بخدا هیچی در خیانت نیست جز تباه شدن این دنیا و اون دنیا
ای خدا از دست تو

اتش سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:07 ب.ظ

دم برنتین گرممممممم
حرف حق تا صبببببببح

مهدیه سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:27 ب.ظ

همه میرن
قط منم ک مییمونم

بوس بهت مهربون

روشن سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:28 ب.ظ

یک چیز خارج از موضوع بگم
واقعا اونهایی که با کسی زندگی میکنن که دوسش دارن برن هزار بار سجده شکر به جا بیارن
چون من سالها با کسی که ازش متنفرم دارم زندگی میکنم و هیچ کاری هم نمیتونم بکنم چون همسرم نیست که برم طلاقش بدم !
روزی هزار بار آرزوی مرگ میکنم تا حداقل توی گور آسوده و تنها بخوابم

Y چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:54 ق.ظ

قطعا این پست‌های اخیرتون شوخی هستن. شما رفتار مردانه‌ای دارید و اهل خیانت به همسرتون نیستید.
از کسی دلداری نخواید که این اشتباه رو پاک نمیکنه‌.

زهرا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:44 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

لایک کامنت ها رو میذاشتی باشن،حداقل یه لایک به کامنت برنتین میدادیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد