تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگه تو از پیشم بری شمعدونیا دق میکنن! شکایت عشقِ تورو به مرغ عاشق میکنن

امروز رو گفتیم مثل آدم قشنگ کار بکنیم،دیگه زیدی،دوست دختری چیزی نداریم،قشنگ کار بکنیم.کرایه ها که کم و تخمی دقیقا مثل چهار سال پیش بود کرایه ها،گفتیم کس خارش کار بکنیم بهتر از هیچی هست.گرم هم بود باز گفتیم بیخیال کار بکنیم،کمی کار کردم اسنپ قطع شد،زنگ زدم گفتن سراسری هست،گفتم عیب نداره تپ سی کار میکنم،یه مسافر گرفتم اونم قطع شد.گفتم مسافرا رو از گوشه خیابون بزنم گوشاشون رو ببرم وجدانم قبول نکرد.اگه قرار بود منم از این فرصت سواستفاده بکنم و بمالم در مسافرا که فرقی با بقیه ندارم.لذا اومدم خونه و سر راه هم یه پسری رو مفتی رسوندم تا مسیرش.

همین.بوس

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم ف چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:42 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

این هم در تو مالیدن
یه بارهم تو در ملت بمال
چیزی نمیشه مشتی

نه دیگه،من پسر پیغمبرم

قره بالا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:24 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

جیبتون پر پول

دوستت دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد