تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نه، کسی تصمیم خود کشی را نمی‌گیرد، خود کشی با بعضی‌ها هست. در خمیره و در سرشت آنهاست، نمی‌توانند از دستش بگریزند.

حقیقتا میلی که در من به زندگی وجود داره بی اندازه و زیاد از حد هست،سکس رو بیشتر از همه دوست دارم،پسرهای خوشگل و دخترونه و دوجنسه که میبینم دلم میخواد کیرشون رو که اندازه یه بامیه خورشتی هست بخورم،زنها رو از ۱۸ سالگی تا ۱۸۰ سالگی همه چیزشون رو دوست دارم،درخت میکارم تو باغچه تا سبز بشه و همه جا خوشگل بشه،شراب میندازم که سالها بعد توی تولد بچه ام یا سالگرد ازدواجمون باز کنم و بخورم.همه این ها حکایت از شور زندگی در من و امید به آینده داره،اما حقیقتا انگار میلی عجیب به خودکشی دارم،گاهی با خودم اندیشه میکنم که خسته شده ام از این زندگی و هیچ کاری انگار ندارم،غرق در دریای افکار منفی میشم.به واسطه کتاب ها و جزوه های پزشکی و فامیل و زن پزشک و کادر درمانی که دارم اطلاعات دقیقی از داروهایی پیدا کردم که از یک دوز مشخص به بعد کشنده میشه.این وسوسه باهام هست که یه روز صبح جمعه برم حلیم بخرم و نون بربری و برای عزیز دل بیارم و توی رختخواب بهش بدم بخوره و بعد خودم برم توی هال و کار رو تموم کنم.حقیقتا بعضی ها هم میگن به خاطر مادرم یا زنم یا بچه هام خودم رو راحت نمیکنم.ولی من هیچ کس واسم مهم نیست.فقط دلم میخواد خلاص بشم.این فکرها میاد توی سرم،دست خودم نیست،واقعا دست خودم نیست.اسکیزو و پارانوئید هم نیستم که صداهایی توی سرم بشنوم،افسرده هم نیستم،به نظر خودم و گواه روانشناسی که چند ماه پیش بهش مراجعه کردم انسان خوب و نرمالی با روانی سالم هستم.ولی واقعا این میل مبهم به نیست شدن از گوشه های مغزم رخت بر نمی بندد.

نظرات 13 + ارسال نظر
.. چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:31 ب.ظ

اینجوری فکر نکن الزاما. به این فکر کن که از اول نبودی و الانم نیستی یا از ازل تا ابد هستی.

خدا وکیلی چرا یه اسم درست انتخاب نمیکنی؟

.. چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:43 ب.ظ

چونکه خیلی از گمنامی خوشم میاد.

کس مشنگ یا یه اسم مستعار انتخاب بکن یا دیگه کامنت نده.من از این اسمهای نقطه و اینا متنفرم.هر وقت اسم درست انتخاب کردی اون وقت ازت عذرخواهی میکنم در غیر این صورت همون کس مشنگی هستی که گفتم

.. چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:07 ب.ظ

عجب خری هستیا بی شرف. پارانویید. به تو چه مربوطه من چه اسمی میذارم گه خور. چقدر راحت فحش میدی. نمیخوام اسم مرد رو خودم بذارم دوستم ندارم بلاسی. کس کش. اون بوس رو مینویسی دلم میخواد بزنم تو دهنت. کس کش همرو مثل مادر خواهر خودش میبینه. دو جنسه. گود بای بی شرف.

دقیقا درست گفتی.همه زن هایی که این وبلاگ رو میخونن خواهرای من هستن جز خانوم ف.
برای همشون احترام قائل هستم و تاج سرم هستن.
بوس

.. چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:15 ب.ظ

حرومزاده. بوس رو بنداز قبر ننه ات. من بازم میام بهت فحش میدم تا توی حرومزاده حدتو بدونی. فقط اینو بهت بگم تو آخرین مردی تو این دنیا هستی من ممکنه ازش خوشم بیاد.از رو بیکاری میخونمت از روی بیکاری بیشترم کامنت میذارم. تو تایید نکن شازده.

اگر حس خوبی بهت میده با فحش دادن به من.من مشکلی ندارم،چه بسا خوشم هم میاد.فقط وقتی اسم میزاری معلوم میشه کی هستی چون چند نفر دیگه هم با اسم یه نقطه و دو نقطه هی میان فحش میدن،میخوام فحش های تو با فحش های اونا قاطی نشه.
بوس

زیتون چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:07 ب.ظ

همونی که خودت فکر کردی، همون درسته، نرمال و خوبی

فدای تو بشم
میدونی دوستت دارم؟

زیتون چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:10 ب.ظ

نمی‌فهمم چرا یه پسر از فحش کس‌مشنگ باید ناراحت بشه مگه کس داره؟

همون طور که دختر از فحش کیری ناراحت میشه

قره بالا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:22 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

بنظرتون اونوقت عزیزدل تا آخر عمرش چه فکری با خودش میکنه؟
دردش از مرگ طبیعی هم بیشتره بنظرم برای خانواده

مگه مهمه؟

برنتین چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:29 ب.ظ

اوووممممم
اگه خودتو خودکشی کردی
دو خط وصیت بنویس که یجوری حالا تو این وبلاگ یا پیام یا با دود
آدرس بزارن برا تشییع و ترحیم و اینا
برسم خدمتتون
بعد تو وصیتنامه ذکر کن
به من بجا شربت و کیک و اینا
دوتا لیوان آبجو بدن تا از صمیم قلب دعا کنم بری بهشت کنار دست مرحوم هایده
شراب بهشتی بزنین و خلاصه صفا سیتی..

نوکرتم سلطان
شاید اون دنیا بالاخره به آرزوم که سکس بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته باشه برسم

زیتون چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:41 ب.ظ

نه آخه کیری خیلی یه جوریه،ولی کس‌مشنگ بیشتر شبیه خنگ بودنه، انقدر نباید یه نفر و عصبی کنه، نه؟ این خیلی ناراحت شد بهش گفتی کس‌مشنگ، هنوز داره فحش می‌ده، فک کنم مثلن تو توالت فحش می‌ده، یا تو خواب‌ یا موقع زدن هم داره فحش می‌ده،
کاش انقد فحش نده، خیلی داره اذیت می‌شه

آخه معلوم نیست دختره یا پسره؟
عیب نداره،من راضیم فحش بده بهم ولی حالش بهتر بشه.
من همچین پیامبری هستم.پر از مهربانی و رحمت

روشن چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:14 ب.ظ

منم به مدته دائم بهش فکر میکنم
هرشب آرزو میکنم بخوابم و صبح بیدار نشم

قره بالا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:18 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

آره مهمه
خیلیم مهمه

پری جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:21 ق.ظ

من همیشه توی رویاهام پول جمع میکنم که بتونم دارو خودکشی بخرم احتمالا از دانشجوهای پزشکی مثلا ...یه دارویی که زجرم نده

بیا با خودم رفیق بشو پری مهربون
این فکرات رو بهم بگو.حرف زدن با من بهت آرامش میده

پری جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:43 ب.ظ

چرا نمیاین تلگرام کانال بزنید بتونیم اونجا مختو بخوریم نق بزنیم ووو چیه این وبلاگ

چند بار گروه و کانال و اینا زدم هیچ کس نیومد.منم دیگه کلا بیخیالش شدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد