تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

برای دشمنانت کوره را آنقدر داغ مکن که حرارتش خودت را نیز بسوزاند.

من یه نکته ای رو توضیح بدم.البته بارها قبلا توضیح دادم ولی خوب بازم ظاهرا به خاطر رفع سوتفاهمات بگم.

به طور پیش فرض هر کس توی این وبلاگ کامنت میزاره اگر خانم هست خواهر من هست و اگر آقا هست برادر من هست.همتون خواهر و برادرهای من هستین.مگر  این که بعضی ها خودشون تمایل دارن که دیگه خواهر من نباشن.

وقتی هم میگم بوس،جنس بوسه ام مقدس هست از همون جنس بوسه ای که پاپ بر پای گناه کاران در مراسم پاشویان میزنه،از همون جنس بوسه مریم مجدلیه بر پاهای عیسی،از جنس اولین بوسه مادر بر نوزاد و از جنس بوسه اسیر بر خاک وطن هست.

نظرات 1 + ارسال نظر
.. چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:31 ب.ظ

گه نخور از جنس هیچکدوم اینا نیست. فقط تو نخ این هستی آمار دخترای بازدید کننده وبلاگتو دراری. حالا من که بی نام و نشونم ولی از بعضی خانمها تعجب می کنم. چطور موجودی مثل تورو آدم حساب می کنند تازه باهات قرارم میذارم. بوی گندت از هفت فرسخی میاد. دهاتی و ندید بدیدم هستی. به احتمال زیاد مال جاهای پرت اطراف شیرازی.

با کی قرار گذاشتم خودم خبر نداشتم؟؟
جون من راستش رو بگو.تو "دورسین" نیستی؟
بوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد