تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دوستم داشته باش عطرها در راهند دوستت دارم ها آه چه کوتاهند

میگم از این به بعد میخوام در جواب کامنت ها به جای بوس،بگم:"دوستت دارم".قشنگه،واقعی هست و حس خوبی توش هست و در ضمن واقعا هم دوستتون دارم.کسی که مخالف نیست؟دوست داشتن حلقه گمشده این روزهاست.

همین.دوستت دارم.


نظرات 7 + ارسال نظر
برنتین چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:02 ب.ظ

میدونی رفیق
دوستت دارم خیلی قشنگه ها
مکافات اونجاست که دیگه هیچکی خوب نیست
یعنی دیگه آدم خوب پیدا نمیشه
کسی هم اگه خوب مونده باشه
کاری به روزگارش میارن که به گوه خوری بیوفته
انگار لاشی بودن خیلی افتخاره
حالا وسط این گیرواگیر
مگه میشه همو دوست داشت؟
خوبی کنی،میگن کصش خله بزاریم کونش
لاشی باشی
ستایشت میکنن
عامو خیلی زمونه ی گوهی شده...

دقیقا درست میگی سلطان.حرفهات همیشه درسته
دوستت دارم

Question چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:20 ب.ظ

این برنتین چند سالشه
بی ادبیشو فاکتور بگیرم ، در کل جالب صحبت میکنه ⁦⁦⁦:-[⁩

ترمه چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:18 ب.ظ

خیلی بدی
اصلا دیگه برات کامنت نمیذارم
ازت یه چیز خواستم انگار ن انگار

به خدا قسم یادم نمیاد چی ازم خواستی،به جان خودم فراموش کردم.واقعا معذرت میخواهم.یادم نمیاد ازم چی خواستی.
چی ازم خواستی؟

ترمه پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:50 ق.ظ

از شما خواستم در مورد اینکه انقدر عزیزدل رو دوست داری بنویسی
در مورد زنانگی‌هایی که عزیزدل داره و دل شما رو برده
گفتم زنانگی رو یاد بدی به اونایی که بلد نیستن

آهان یادم اومد
والا هر چی بنویسم محل مناقشه و بحث و جدل میشه و به طرفداران حقوق زنان و فمینیست ها و زن ها برمیخوره و میان فحش میدن.لذا سمت این جور حرفها نمیرم.

ترمه پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:27 ق.ظ

تو که فحش دوس داری
اینهمه میای میگی من رهبر و کشورمو دوس دارم با اینکه میدونی این روزا اکثریت مردم ضد نظام شدن
فحش هم میخوری
به ما که رسید خاردار شد؟ :/
ولش کن نخواستم اصلا ممنون

بوس
دوستت دارم

حق با ترمه ست پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:04 ق.ظ

نه تو بنویس ما چیکار به اونا داریم بعدشم تو که حرف همه رو به تخمت میگیری حرف اونارو هم به کتفت بگیر
دیگه ادا و اصول درنیار تراویس
مرسی اه

آخه قاعده و قانون خاصی وجود نداره واسه چیزی که تو میخواهی.یک جواب خیلی گسترده داره و بسیار کلی هست.چیزی نیست که بگی به این دلایل و این دلایل

حق با ترمه ست پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:31 ب.ظ

منظورت اینکه که الزاما دلیل خاصی نداره چون ما دچار عشق میشیم ؟؟

چشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد