تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ما به دیگران علاقه پیدا می کنیم وقتی که آن ها به ما علاقه بیابند.

یه سوژه جدید واسه چس ناله نوشتن ملت وبلاگ نویس جور شد،تا قبل از این که فیلم برادران لیلا بود که وای چقدر این لیلا منه،وای چقدر فیلمش خوبه و این چرت و پرتا،حالا گذر کردیم و رسیدیم به خودکشی خدا بیامرز اسمش هم یادم رفت،صبر کنید گوگل کنم،هان،خدابیامرز کیومرث پوراحمد.

خو آخه چُسوها،گوزوها،عنترها کیومرث پوراحمد رو اصلا دیده بودین،شنیده بودین،خدابیامرزدش ولی چهره شناخته شده ای که مردم با خودش خاطره داشته باشن نبود.حالا یکی نوشته از صبح بغض کردم،یکی نوشته چقدر باهاش خاطره داشتم،یکی نوشته باورم نمیشه.واقعا که هر کس که از کس شعرهای اینجوری میگه باید بره تو کونم و رنگی در بیاد از بس که چیپ و دورو و تخمی و جنده توجه هست.خفه شین به سبک دکتر سکویی.

همین.دوستتون دارم.

نظرات 8 + ارسال نظر
قره بالا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:05 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

یعنی انقدر این چندوقته تو وبلاگ های مختلف از برادران لیلا خوندم با اینکه فیلمشو ندیدم ولی فکر کنم دیگه جریانو میدونم
بسه دا، اه
اینم خدا رحمتش کنه، دیگه تصمیمی بوده که گرفته
ولی شما از این تصمیما نگیرید لطفا
پیر بود اون، حالا خودشم اینکارو نمی‌کرد عزرائیل این کارو می‌کرد
ولی شما جوونید فعلا

چشم قشنگم.
مرسی.
بوس

Y پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:11 ق.ظ

تازگی‌ها خشونتتون زیاد شده ها

دوستت دارم

قره بالا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:25 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

چشمتون بی بلا

فدات

Lili پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:13 ق.ظ

خب ادم ها از دغدغه هاشون و چیزایی که فکرشونو در لحظه درگیر کرده مینویسن دیگه
مثلا همه نوشته های خود شما
اکثریتش احساستون تو لحظه ست
یا موضوعی که فکرتونو مشغول کرده
یا ازارتون داده یا ناراحتتون کرده یا خوشحالید ازش یا براتون جالبه
منم با زیاد تکرار شدن یک سری از محتواهای بی محتوا مخالفم ولی وقتی اتفاق های این مدل و به این تلخی پیش میاد یا مثلا بعد از مدت ها فیلمی میاد بیرون که اکثریت افراد جامعه میبیننش و باهاش ارتباط برقرار میکنن طبیعیه که تا مدت ها خیلی ها دوس داشته باشن راجع بهش حرف بزنن یا بنویسن و احساسشونو نسبت بهش بگن چون فکرشونو درگیر کرده
از شما که اغلب افکار و دغدغه هاتونو خیلی صریح و واضح مینویسید بعیده این حرف
منم این بنده خدا رو نمیشناختم ولی چون یه مطلبی برای شما مهم نیست و مثلا شما فلانی رو نمیشناسید پس بقیه ای که ناراحت شدن و این ادم رو میشناختن و دوس دارن راجع بهش حرف بزنن و بنویسن دارن چس ناله میکنن و اینجوری باید توهین بهشون؟

گه خوردم
ببخشید.
غلط کردم

زیتون پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:22 ب.ظ

من با حرف لیلی موافقم،

اتفاقا منم با حرف لیلی موافقم.
اصلا بعضی وقتها آدم گهی میشم و یه حرفهایی مینویسم.

برنتین پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:32 ب.ظ

خدابیامرز پوراحمد تو ویلای خدا میلیاردی و سوپر لاکچریش خودشو خودکشی کرده
این غصه خوردن داره؟
یه عمری نزدیک هفتاد و بوقی سال
تمام و کمال حال و حولشو کرده
حالا دیده حال نکرده ای نداره
یه کم مریضه
تحمل درد نداره
گفته بزار ختم داستان رو اعلام کنیم.
خدابیامرزدش
خلاص
برادران لیلا فیلم بدی نبود
مث نقش باباهه زیاد دیدم
شما هم دیدین
بالاخره این مدل آدمی هم زیاد پیدا میشه
اما خود لیلا و داداشاش چرا هیچ پخی نبودن؟
یکی بود یبار به باباش فحش میداد که برامون هیچی نگذاشته
یکی هم زد تو پوزش بهش گفت
بابات نگذاشت برات
خودت زور بزن کم و زیاد خودتو بگیر تا یروز بچه هات همین حرفو بارت نکنن
خلاصه که فیلمنامه ش بیشتر تخمی تخیلی بود و باب طبع جماعت کون گشاد و تنبل و طمع خو...

البته سلطان کسی که از پدرش بهش چیزی نرسه هر چقدر هم زور بزنه خودش هم هیچی نمیشه

برنتین پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:51 ب.ظ

رفیق
خیلیا هم هستن و بودن
باباشون نداشته
حتی محتاج گور و کفنش بوده
بالاخره تلاش کرده و خیلی جاها رسیده
دیدم که میگم

مثال دیگه بزنم؟
خودم
بابام داشت
قد خودش داشت
ولی من نخواستم بهم برسه
یبار گفتم بابا
نظامی هستی
یه کاری کن خدمت سربازی شیراز باشم
بزرگوار اعمال نفوذ کرد
خدمتم دو کیلومتر داخل افغانستان بود
الانم خداروشکر میکنم
بدون کمک کسی
قد خودم دارم
درسته آدمیزاد پشت داشته باشه عالیه
ولی خب
گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود...

دزیره شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:02 ب.ظ https://desire7777.blogsky.com/

ولی من با فیلماش خیلی خاطره داشتم و دارم و عمیقا درکش کردم
و برنتین عزیز در واقع ویلای لوکس و .... برای فردی که خلاقه و اثر خلق میکنه و منشا اثره وقتی جلوی کارش که تولید فیلم یا نوشتن کتابه میگیرن انقدر جذاب نیست در واقع اصلا هدفش در زندگی این مواردی که گفتین نبوده اینا ثمره خلاقیتش بوده و برای همچین فردی اصلا بحساب نمیاد

حرفت منطقیه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد