تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

جهاد زن مواظبت مراقبت و نگهداری شوهر است.

ترمه عزیز چندین بار بهم گفته که در مورد زنانگی بنویس و چی شده که تو عزیز دلت رو دوست داشتی ؟حالا در حد توان خودم پاسخ هایی میدم.چی کار کنم دوستتون دارم دیگه.هر کس هر جی بگی من مینویسم.دوست داشتن اینجوریه دیگه.

ترمه اول:جواب این سوال این قدر کلی هست که پاسخش برای من ممکن نیست،مثل این میمونه که بگی پسرها از چه دختری خوششون میاد.

ترمه دوم:من مرد هستم و پر از هورمون مردانه و حس های مردانه،همیشه هم تو این وبلاگ گفتم که مردها چی کار کنن تا زن ها خوششون بیاد ازشون.زن ها هم نه،عموما و بیشتر در مورد رابطه زناشوئی گفتم.چون دختر باز موفقی خودم رو نمیدونم،ولی داماد و همسر موفقی هستم.

ترمه سوم:بعضی پسرها دختر قدبلند دوست دارن،بعضی چاق،بعضی سیاه،بعضی بلوند،بعضی دختر شکم دار دوست دارن،بعضی مو بلند،بعضی دختر باهوش،بعضی دختر خنگ.اینه که جواب روشنی توش نیست.

ترمه چهارم:ولی یه چیزی رو میدونم،اونم اینه که زن باید از شوهرش توی زندگی مشترک یه چیزایی رو بخواد،مرد باید یه کارایی واسه زنش بکنه وگرنه اون زن ها سرخورده میشن،مثلا زن بخواد که شوهرش کاراش رو بکنه،کارای ماشین اش رو بکنه،مناسبت ها حتی با یه شاخه گل خوشحالش بکنه.در عوض زن هم باید شوهرش رو مردش رو ، مقام و شان و منزلتش رو حفظ بکنه،غرور مردانه اش رو خرد نکنه.حرفهایی مثل تو که پول نداری،تو که بی عرضه ای،کیرت کوچیکه،زود آبت میاد،بلد نیستی بکنی،عرضه هیچ کاری نداری،داداشم اگه بود بهتر از تو این کار رو انجام میداد،بدتر و نابود کننده تر از حرفهای قبل مقایسه اش با دوست پسرهای قبلیتون و خواستگارای قبلیتون هست.عزت و احترام مرد رو باید حفظ کرد.

ترمه پنجم:جز بعضی از پسرهای منحرف که دوست دارن با دیلدو گاییده بشن،مردها خیلی از زن خشن خوششون نمیاد،زن های خیلی سفت و محکم و مردونه و خشن و بدون لطافت حتی اگر توی دوستی خوب باشن،بعد از ازدواج با یه مرد کم میارن،بالاخره اون مرد انتظار داره این زانو بزنه و ساک بزنه براش و مثل یه بره کوچولو تو سکس باشه و غذا بپزه و شرتاش رو بشوره و کارای خونه رو بکنه ولی تو ذات و اخلاقیات اون زن اصلا تعریف شده نیست این کارا.پس اگر زن خیلی مردونه ای هستین دور ازدواج رو خط بکشین یا بالاخره تغییراتی در خودتون به وجود بیارین.

ترمه ششم:من وقتی فهمیدم عزیز دل زن زندگی من هست که فهمیدم مشکلات من،مهریه زن سابق من،مریضی های من و بدبختی های من رو مال خودش میدونه،کمتر دختری میاد پولش رو بده به دوست پسرش که بره مهریه زن سابقش رو بده.خوب این وقتی از پول خودش واسه من میگذره معلومه که من رو خوشبخت میکنه.پسرهای نمک نشناس و بی معرفت هم وجود دارن که هر کاری واسشون بکنی بازم بهت خیانت میکنن.ولی خوب دیگه باید خودتون طرف رو بشناسین.

ترمه هفتم:خیلی از دخترها مادرهای خوبی داشتن،با نگاهی به رفتار مادرمون با پدرمون میفهمیم زن بودن یعنی چی؟من نمیگم مثل مادراتون باشین یا زن سنتی باشین یا هر چی،چون زمونه متاسفانه عوض شده و زندگی سخت تر شده.ولی خوب یه چیزایی توی قدیمی ها هست که میشه ازش درس گرفت.

ترمه هشتم:هالیوود،رسانه ها،شبکه های اجتماعی و ماهواره همه در تلاش هستن تا زن رو به شکل مرد در بیارن ولی واقعا کا درستی نیست.من هیچ کاری به هیچ کس ندارم که چه جوری باشه چون واقعا متنفرم از این بحث های فمینیستی و زن و مرد و این حرفها،متنفرم اصلا.ولی خوب هر چی اونا میگن شما برعکسش رو انجام بدین.

ترمه نهم:برای هر زنی با هر شکلی و هر تیپی و هر رنگ پوستی و هر سطحی از تحصیلات هزاران مرد آماده به ازدواج وجود داره.واقعا این رو میگم.منتهای مراتب باید خود اون زن آمادگی اش رو داشته باشه و بخواد ازدواج بکنه،آمادگی یعنی این که از بعضی از چیزها توی زندگی ات بگذری.

ترمه دهم:چیز خاصی ندارم واسه گفتن دیگه ترمه،امیدوارم راضی شده باشی.حرف زدن در مورد زنانگی همیشه حساسیت زا و پر از توهین هست،چند سال پیش یه زن اومد توی تلویزیون و گفت شوهرتون که از بیرون میاد پاهاش رو با شیر بشورین،چقدر بهش فحش دادن،ولی خوب ایرادی نداره اگه زنی خودش دوست داشته باشه پاهای شوهرش رو بشوره.توی کتاب های درسی آموزش آشپزی و خانه داری به دخترها بود،نمیدونم الان هم هست یا نه،ولی یادمه چقدر فعالین حقوق زنان مخالف این آموزش ها بودن.خیلی از فعالین حقوق زنان و روانشناس ها میگن که برای دخترها عروسک نخرین،لباس دخترونه تنشون نکنید و بدون جنسیت بچه ها رو بزرگ بکنید.

ترمه یازدهم:اینم میگم ولی بازم خیلی ها بهشون بر میخوره،ولی یه مطالب خیلی خوبی توی اسلام هست،آخوندها هم توی تلویزیون میگن.ولی ما همش مسخره میکنیم.یه بار بشین ببین چی میگن،کاری نداشته کی داره حرف میزنه،ببین چی میگه.

ترمه عزیزم کاری به حرف کسی نداشته باش،ببین دلت چی میخواد،اگر دوست داری زن باشی،مثل یک دختر خوب رفتار بکن،لباس های زنونه بپوش،لاک بزن،آرایش دخترونه بکن،اتاقت مثل دخترها باشه و همیشه لطیف و مهربان باش.توی روابطت هم مثل یه زن،مثل یه دختر رفتار بکن،دختر و زیبا باش.اون غریزه زنانه و هورمون های زنانه و احساسات زنانه ای که خداوند یا طبیعت توی وجودت قرار داده خودش همه کارها رو میکنه و نیازی نیست تو کاری بکنی که زن بشی بلکه زن هستی.خودت باش.این وسط پسرهایی پیدا میشن که دلت رو بشکونن ولی خوب اینم جزئی از زندگی هست.ولی در نهایت مرد خوبی پیدا میشه که کنارش زن باشی و اونم کنار تو مرد باشه.

همین.دوستتون دارم.

نظرات 28 + ارسال نظر
خانوم ف پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:23 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

دوره هنرستان یه اخوند کم سن و سال و قشنگ میومد واسه نماز جماعت .
نمیدونم با خوندن این پست چرا یاد اون افتادم .
انقدرم یا متانت جواب سوال میداد‌حتی وقتی دخترا شیطنت میکردن و اذیتش میکردن ..
تو چرا نرفتی طلبه بشی؟
به قیافتم میاد

دقیقا باید میرفتم آخوند میشدم.
من باید دکتر میشدم،یا روانشناس،یا مشاور یا روانپزشک یا مددیار یا آخوند.کسی نبود بهم راهنمایی بده واسه زندگی.خودم هم دیر عاقل شدم

ترمه پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:33 ب.ظ

تا حدودی خودم تحقیق کردم تو این زمینه
با اینکه خودم دختر هستم ولی قبول دارم فرهنگ مسخره‌ی غربی چه بلایی داره سر زندگیا میاره
منم حرفای آخوندا رو تو این زمینه بیشتر قبول دارم تا اون زندگی ایده‌آلی که غربیا تو مغزمون فرو کردن
یه زن باید بلد باشه کجاها به شوهرش چشم بگه
باید مطیع بودن رو بلد باشه
باید بدونه که حفظ اقتدار شوهرش چقدر میتونه زندگیشو حفظ کنه
باید بلد باشه از خودش بگذره
ممنون آقای مجهول
خیلی دلم میخواد شخصیتت رو کاملا بشناسم ولی انقد زرنگی که خوب بلدی چجوری قایمش کنی
و ازاونجایی که کلا زن‌دوست هستی، نخواستی مطالبت رو طوری بنویسی که خواننده‌های زنت رو از دست بدی

بوس.دوستت دارم

.. پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:43 ب.ظ

ترمه جان چقدر بیکاری که از این عقب مونده میخوای زنونگیرو بهت یاد بده. این اگه ادم بود اگه زنداری بلد بود که الان آواره مهریه نبود. عزیزم فهمیدی الان چرا عزیز دل رو دوست داره. چون دست کرده توجیبش. بله اینطوریاست.

بوس عزیزم
تو هی به من فحش من به تو عشق میدم عزیزم.
دوستت دارم

.. پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:50 ب.ظ

ترمه جان زن دوست نیست زن بازه.خخخخخخخ.

دوستت دارم.
بوس بهت بداخلاق
هر چی دوست داری بگو،از محبت من به تو کم نمیشه داداشی

ترمه پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:01 ب.ظ

دونقطه‌جان زندگی به من یاد داده که حتی اگه بتونم یه جمله از کسی یاد بگیرم باید بهش توجه کنم
حالا اون یه نفر میخواد استاد تمام باشه یا به قول شما یه زن‌باز

البته بلا نسبت من
ولی حرفت قشنگ و منطقیه
دو نقطه هم داداش ماست اگر هم خانم هست خواهر ماست.

.. پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:13 ب.ظ

من نه داداشتم نه خواهرت. هر موقع عشقم کشید میام بهت فحش میدم. چون خودت شروع کردی.
ترمه جان حرفت درسته ولی آدم باید جایگاه نصیحتگرم در نظر بگیره. وقتی خودش نتونست درست زندگی کنه چجوری حرفاش درسته. هر حرفی هم یک تاثیری تو آدم میذاره مخصوصا اگه مشتاقش باشه.

من فقط بهت گفتم کس مشنگ.همین،ناراحت نشو عزیزم ولی واقعا کس مشنگی.
هر وقت اومدی وبلاگ فحش دادی قدمت روی چشم منه عزیزم.
تو هم داداشم هستی و هم خواهرم.
دوستت دارم
بوس

.. پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:27 ب.ظ

تو اینقدر بیشعوری رفتی تو وبلا‌گ خانم ف غیر مستقیم در مورد من چرت گفتی. یک حیوون به تمام معنایی من وبلاگ زیتون و خانم ف رو همرو میخونم و کامنت میذارم هیچوقتم کمتر از گل بهشون نگفتم. چون اونا مثل آدم رفتار کردند. آمار چرا میگیری؟ اصلا به تو چه مربوطه من اسممو چی میذارم. مگه اینهمه آدم براشون مهمه.

به قرآن قسم که یه مشکل روانی،پارانوییدی چیزی داری.
کس مشنگ من اصلا نمیدونم تو زنی،مردی،دوجنسه ای،پیری،جوونی.هیچی ازت نمیدونم بعد برم تو وبلاگ خانوم ف از تو بگم.
میگم کس مشنگی نگو نه.قبول بکن کس مشنگی
کس مشنگ
کس مشنگ
کس مشنگ
دوستت دارم کس مشنگ

گلشن پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:29 ب.ظ

پست بدی نبود منم جدیدا به این نتیجه رسیدم مرد اگه زن جدی و خشن میخواست میرفت شوهر میکرد ولی اخه کی دیگه شرت یکی دیگه رو می شوره؟ شرت رو هر کس خودش باید تو حمام بشوره و این توقع زیادیه از همسر. سطور آخر ترمه ششم هم که رسما خودتی، عزیز دل پولشو داده مهریه بدی ولی تو بازم خیانت میکنی بعدم میگی نصیحتم نکنید و زنم هم خیانت کنه نذاره من بفهمم، یه بارم که یک ملیحه نامی رو شستی پهن کردی که من کجا خیانت میکنم و بهش گفتی منحرف.اینو محض نصیحت نگفتم فقط گاهی یه جوری از این مدل مردا حرف میزنی انگار تو خودت نیستی.

من خیلی خوبم
ملیحه هم خواهر منه
بوس
دوستت دارم

قره بالا پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:35 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

کاش قبول کنیم که زن و مرد یکی نیستن
حالا میان به منم فحش میدن ولی من عمیقا اعتقاد دارم که زن و مرد باهم فرق دارن و این تغییر نقش ها اصلا قشنگ نیس

درود بر تو

.. پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:36 ب.ظ

کس مشنگ تویی بدبخت. حرومزاده همه مثل تو نیستن. با یک اشاره همه چیو متوجه میشن. میترسم خودکشی کنی دیگه ادامه نمیدم این بازیرو چون میدونم آدم بدبختی هستی.

ادامه بده.هر چی میخوای بگو.
خودکشی هم بکنم اگه یه روزی به خاطر این هست که خیلی به زندگی علاقه ای ندارم،به خاطر حرفهای تو نخواهد بود.
ادامه بده کس مشنگ.
دوستت دارم کس مشنگ

کاوه خداشناس پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:48 ب.ظ

کس مشنگ توییو صد جد و آبادت.
کس دهن
کس مشنگ.

کس دهن رو دوست داشتم قشنگ بود

کاوه خداشناس پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:54 ب.ظ

خاک برسرت کاوه خداشناس. به همه نشون دادی کی هستی. برو همشون خودتی. الان دیگه کسی خر نمیشه باهات قرار بذاره. همه آبا اجدادتو به کس بستی.

بوس
دوستت دارم کس مشنگ

برنتین پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:59 ب.ظ

این کامنت آخری
کاوه
چقدر کصم کصم کردین داخلش

کس مشنگه،ما رو هم کس خل کرده.

.. پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:01 ب.ظ

کس کش کس مشنگ خودتی

کس خر تو دهنت کس مشنگ

.. پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:03 ب.ظ

کس مشنگ هم خودتی.فکر کردی با این کارا میتونی منو گول بزنی کس مغز

کس خل
کس مغز
کس مشنگ
کس میخ
کس دست
کس کپک
کس پرست
کُسو
کس ننه
کس عمه
کس پدر

کاوه خداشناس پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:13 ب.ظ

این دو تا پیام آخری من نبودم بقیه ام دارند همکاری می کنند. متشکرم.

کس بقیه رو بخور حالا کس مشنگ

کاوه خداشناس پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:20 ب.ظ

کس خل. کس مشنگ. خودت به خودت فحش میدی. پیامای آخری خودت بودی؟

کسم دهنت،مگه من مثل تو کس مشنگم

برنتین پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:24 ب.ظ

عامو کمتر شر و ور بگین
مثلا مخاطب خانم اینجا دارینا

خانم ف خانم
شما یه چیزی بگو به اینا

تقصیر اون .. هست.اون شروع کرد

اتش پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:58 ب.ظ

آخه ی آدم چقدر می‌تونه خرررر باشه
چطوری این حجم تو وجودت جا شده

چرا خرم؟

مامان خانومی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:44 ب.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

فقط اونجایی که گفتی پسرهای نمک نشناس و بی معرفتی هم هستن که هرکار کنی بهت خیانت میکنن ! اوووووف خودت یکی از همونایی

زری پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:38 ب.ظ

«پسرهای نمک نشناس و بی معرفت هم وجود دارن که هر کاری واسشون بکنی بازم بهت خیانت میکنن.ولی خوب دیگه باید خودتون طرف رو بشناسین»

خب خودت به عزیزدل داری خیانت میکنی که با اون دوس دختر پیدا کردنت

ستاره پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:01 ب.ظ

چقد خوب نوشتی.خیلی خوب نوشتی . بیشتر پستاتو میخونم و این اولین کامنت منه..

مرسی عزیزم که بهم فحش ندادی و منو تحقیر نکردی مثل بقیه

کاوه خداشناس پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:22 ب.ظ

..

جان کس مشنگ

کاوه خداشناس پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:32 ب.ظ

دیگه قشنگ معلوم شد کس مشنگ کیه. تو که دوست داری کس مشنگ باشی من دیگه باهات بحث نمی کنم. چون دوست داری این فحشو.

تو رو خدا باهام بحث بکن.
من دوستت دارم کس مشنگ چرا بهم فحش نمیدی؟فحش بده

شومهان جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:11 ق.ظ


چه خبره واقعا ...
چرا انقدر تحمل هیچی نداریم ما آدما.‌.
انقدر راحت قضاوت، توهین..
به نظرم شبیه خودآزاری اگه کسی از چیزی خوشش نمیاد و هی خودشو مجبور‌کنه به خوندنش!

من شاید مدلم خیلی خیلی با شما فرق کنه ولی معمولا سعی میکنم بی طرف حرفاتون رو بخونم و یه جاهایی هم خیلی موافقم ..
به قول خودت: نگاه نکن کی‌ میگه، ببین چی میگه!

تو آدم حسابی مملکتی اخه

جزر و مد جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:06 ق.ظ

از اون پست های جالب بود.
چه خبره اینجا میان دعوا؟

کتک میخواد

هاله قدسی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:21 ق.ظ

به نظرم آدم صادقی باشی اما صداقتت در راستای خودارضایی روحه. خودارضایی فقط فیزیکی نیست تو با نوشتن از حال و احوالت هم حال می کنی. جهاد زن این هست که حق و حقوق خودش را بشناسه مهم تر از آن آشنا کردن شوهرش به حقوق زنانه. تعریفت هم از فمینیسم اشتباهه. در هر حال بهت سر می زنم. نوشته هات یک جور جذابی به هرزه نویسی حرفه ای نزدیکه. بد نیست. اگر جاش را پیدا کنی خواهان زیاد داره. سابقا سایت ها هرزه نویسی حرفه ای بود که کارشون هم بد نبود. در هر حال کارت را بلدی و این خیلی خوبه.

ممنون هاله قدسی

زیتون شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:15 ق.ظ https://melancholymind.blogsky.com/

دیگه آدم یکی و دوست داشته باشه فرقی نمی‌کنه طرف چطوریه، خشنه، زشته، خوشگله، فقیره، پولداره، یا هر چی، به عنوان یه زن می‌گم به زور نمی‌شه خودتو تو دل یه مرد جاکنی، مردها اینجوری مثل زن‌ها نیستن که بعد از ازدواج و اینا عاشق بشن، دوستت داشته باشه، دوستت داره، دوستم نداشته باشه، نداره. نباید زور زد. ممکنه چند صباحی باهات باشه خیلی هم بهت خوش بگذره ولی ولت میکنه، چون دوستت نداره، من که زنم خودم راجع به مردها همین ایده رو دارم.

حرف تو هم درسته.
ولی خوب بعضی دوست داشتن ها هم کم کم به وجود میاد.
بعضی ها هم از همون اول معلومه که تهش چی میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد