تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دریغ و درد که تا این زمان ندانستم. که کیمیای سعادت رفیق بود رفیق.

تازگی ها کسایی که میان فحش میدن خیلی بیشتر شده ، در جوابشون فقط یک کلمه دو بخشی هست که میخوام بهشون بگم: "دوستت دارم".

اما خوب از بُعد دیگه ای بهش نگاه بکنیم ، شما وقتی نفرین میکنید ، وقتی فحش میدین واقعا هیچ اتفاقی نمیفته.هیچی نمیشه.امروز جمعه بوده.شما هی اومدین فحش دادین.من صبح زود پس از یک شب زیبا توی یه خونه بزرگ و دلباز جای خوبی از شیراز از خواب بیدار شدم.صبحونه نخوردم،چون صبحونه خور نیستم.شیر و کوکی خوردم.بعد آشپزی کردم،نه از روی اجبار بلکه از روی عشق به زنم.سریال دیدم،میوه خوردم،با عزیز دل عشقبازی کردم،تلویزیون دیدم،با همسایه هام حرف زدم.گلدون ها رو آب دادم،شام مختصری خوردم که شامل سالاد و آب میوه طبیعی بود.بدون دغدغه،بدون استرس،بدون ناراحتی.حالا در این بین شما هی فحش دادین،نفرین کردین که ایشالا زنت بره بهت خیانت بکنه،من که خودم دارم میگم مشکلی ندارم با این قضیه،اگه زنم این کار رو دوست داره،اگه حس خوبی بهش میده،بره بکنه.به من ارتباطی نداره واقعا.

بعدش هم شما فکر میکنید من کیرم رو گرفتم توی دستم و مثل شمشیر میچرخونم و همین جوری دارم رو به جلو حرکت میکنم و هر زن و مردی رو توی خیابون میبینم فرو میکنم تو کوس و کونش و یه تقه بهش میزنم.اینجوری نیست واقعا ، مگه جنگه.

شما عزیزی که فحش میدی،نفرین میکنی،تهمت میزنی،فحش میدی،به جای این همه نفرت و کینه و خشم کمی به خودت اجازه بده که بتونی توی زندگی ات عاشق بشی،اگر مرد یا زنی توی زندگیتون نیست،ایرادی نداره،عشق رو هر جایی میشه پیدا کرد،خواهرزاده هاتون،برادرزاده هاتون،کودکانی که پدر و مادر فقیر دارن،گیاهان،درختان،ورزش،کارهای خانگی،خیاطی،آشپزی،کمک به بیماران و سالمندان و خیلی جاهای دیگه میشه عشق رو پیدا کرد.

نظرات 9 + ارسال نظر
ترمه جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:19 ب.ظ

نوش جان ولی روزه نبودی مگه؟

نه خوشگلم.
بوس

Y جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:32 ب.ظ

تو آدم خوبی هستی.
پست‌هایی که در مورد خیانت نوشتی رو هم که من هیچ وقت باور نکردم. از رو شوخی مینویسی و جذاب شدن نوشته‌ها.

بوس بهت‌
دوستت دارم

خانوم ف جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:46 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

همشون حسودای پلاستیکی هستن

مهدیه شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:05 ق.ظ

مگه عشقی تو این دنیا وجود داره؟

هر جایی نگاه کنی عشق میبینی

بی تا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:16 ق.ظ

خوشحالم نمردم و دیدم تو راجب حوبیای زندگیت هم نوشتی،خوشحالم برات ان شالله همیشه با عزیز دلت خوش باشی انقدر که نیازی به کس دیگه نداشته باشی

ممنون بزرگوار

محمد شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:53 ق.ظ http://Shokolboy.blogfa.com

کاملا منطقی بود

سلطان خودتی و بس

زیتون شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:12 ق.ظ

حتی اگه ایناروهم ننویسی که چطوری با زنت رفتار می‌کنی، بازهم کسی حق نداره فحش بده، فرهنگ چیز خوبیه، اگه از چیزی یا کسی خوشمون نمیاد دیگه نریم مثل خوره همش چکش کنیم و هی بخوایم نفرتمون یا خوشمون نیومدن و به اون ادم ثابت کنیم، مخلص کلام، سرمون تو کون زندگی خودمون باشه.

گل قشنگی به خدا زیتون بلا

مامان خانومی شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:49 ب.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

چه تحقیر و توهینی ؟! عجبا! خودت میای از رابطه با یه دوست دختر در کنار زنت میگی بعد باز خودت تو پست بعد میگی بی معرفت هست هرکس چنین کند ! منم گفتم خودت همین کارو میکنی این توهین و تحقیر !!!؟؟؟ برو بابا

به گنجشک دلم سنگ زدی

Nahid شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:48 ب.ظ

منم با زیتون کاملا موافقم.

منم با جفتتون موافقم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد