تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

. آری، بالای معنایِ رکیکه را چون لباسِ الفاظِ عربی پوشانند، رکاکتِ آنها اِزاله گردد.

مَفَر اول: جز جق زدن که از دوره نوجوونی یار همیشگی من بوده،بعضی چیزها هم از اون دوران هنوز باهام مونده.عادت نوشابه و پفک نخوردن،توی نوجوونی ورزش زیاد میکردم،به شکل دیوانه واری ورزش میکردم،شاید یکی از دلایلش شهوت بالا بود،جنوبی بودیم،دستمون به دختر نمی رسید.مثل الان نبود که.ورزش و نماز گریز من از زندگی گناه آلود بود،آدم تقریبا مذهبی بودم.مسجد هم زیاد میرفتم ولی یه چیزایی مثل بوی پا و اخ و تف موقع وضو گرفتن منو از مسجد فراری داد.

مَفَر دوم:دیگه چی از دوره نوجوونی با من مونده؟call of duty و tetris،هر موبایلی داشتم،هر جا زندگی کردم،این دو بازی رو یا انلاین بازی کردم یا داشتمشون.وقتی خونه ها رو روی هم میچینم و میارم بالا و یه ستون رو خالی میزارم تا یه دراز بهم بده بعد میکوبمش توی جای خالی و همه خونه ها پاک میشه انگار که ارضا میشم واقعا‌.

مَفَر سوم:این وبلاگ رو هم دوست دارم،ده سالی هست باهامه،اینجا هم وقتی مینویسم،وقتی دلم از همه جا گرفته،وقتی خوشحالم،وقتی میخوام فخر فروشی کنم،اینجا حرفهام خونده میشه،فحش میشنوم،بهم گوش میدن.پیام های سکسی میدن بعضی ها،این وبلاگ هم آرومم میکنه.دوسش دارم.

مَفَر چهارم:فیلم دیدن رو دوست دارم،فیلم و سینما بهم خیلی آرامش میده.

همین دیگه.دوستتون دارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
قره بالا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:19 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

واقعا نمیدونم چرا مسجد دافعه داره؟ یعنی آدماش باعثشن ها، داداش منم بدجور فراری دادن و سالهاست سمت نماز نمیره

وبلاگ خوبه،مخصوصا واسه آدم بااطلاعاتی مثل شما، کاش بعضی وقتا مثل قبل‌تر ها از اون پست های خفن که اطلاعات عمومی و اینجور چیزا داشت بنویسید

چشم عزیزم

زهرا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:45 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

پفک
آخه چرا؟
نوشابه و پفک از لذت های زندگی ان که

نوجوون بودم

مولین شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:27 ب.ظ

امیدوارم همیشه در آرامش باشید .

مرسی قشنگم

نبات شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.anamcara.blogix.ir

ما رو هم فراری دادن اتفاقا..

نوکرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد