تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گناه فقط در آزردن بی‌دلیل دیگران است. "گناه‌های" دیگر مهملاتی من‌درآوردی‌اند.

شعف نخست:این سریال لیسانسه ها رو ادامه اش رو داره شبکه ifilm میزاره.واقعا این سریال بامزه هست.این قدر بامزه هست که همیشه از خنده روده بر میشم.واقعا بامزه هست.چطور تا حالا ندیده بودمش.یه چیزایی داره توش که توی سریال های دیگه نداره.چرا حبیب کت و شلوار قهوه ای با پلیور آبی میپوشه؟

شعف پسین:پِلوپزم رسید،همون پِلوپز تولیپس که از اسنپ قسطی خریدم،مشکی و خوشگله،دوسش دارم،عزیز دل گفت خودم باید اول توش برنج درست کنم ولی امشب حالش خوش نیست مریضه،واسه همین باید صبر کنم تا بهتر بشه و توش پِلو درست بکنه،روش هم جای بخارپز داره،یعنی هم پِلوپزه و هم بخارپز.توی بخارپزش میتونم کلم بروکلی و حویج و بادمجون و کِدو و مارچوبه و لوبیا و گل کلم و کمی رزماری و سیب زمینی و مرغ بزارم و بپزم و بقولوم.

شعف پیشین:کشک بادمجون و کتلت و مرغ و خیارشور و سبزی و نون جو و سس کچاپ با هم خوردم،معده ام میسوزه.

شعف ناگهانی:دلم فلافل میخواد،فلافل با نون باگت،خیارشور،گوجه،پیاز،جعفری،ترشی لیته،ترشی کلم،فلفل،خردل،به به.وای دهنم آب افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد.

چیزای دیگه هم دلم میخواد ولی میخوام لیسانسه ها ببینم.

همین.دوستتون دارم.

نظرات 11 + ارسال نظر
دکتر غ شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:24 ب.ظ

لیسانسه‌ها عالیه. پلوپز نوتون هم مبارک

مرسی قشنگم
خیلی تو مهربونی به خدا قسم
البته پُلوپز نه باید بگی پِلو پز

کاوه خداشناس شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:42 ب.ظ

کیر منم بخور. میکوبونم تو کیرتا. کس خل عالم. کس مشنگ.

کس مشنگ تو اگه کیر داشتی مورچه در کونت کف دستی نمیزد،تو اگه کیر داشتی که کونی نبودی،تو اگه کیر داشتی که میبردیمش و میکردمش تو حلقت.
تو کس داری،اونم از نوع مشنگش کس مشنگ

یک زن شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:45 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

مبارکه.به شادی ازش استفاده کنید.منم بهمن ماه یه کفش از سی سی خریدم با دو تا کیف از دیویدجونز و دارم قسط میدم.الانم اعتبارم کمه و نمیتونم خوب خرید کنم.

عه.مبارکت باشه ایشالا.حالا قسط اینا آخر اردیبهشت تموم میشه میتونی دوباره بخری.ایشالا به شادی استفاده بکنی.خوشحالم کردی.

قره بالا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:47 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

مبارکه
پِلوهاش به خوشی دم بکشه
چرا به کسره؟

مرسی قشنگم.تو هم بخر توش برنج درست بکن واسه شوشو
پِلو بامزه تره

کاوه خدانشناس شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:53 ب.ظ

دیگه داری کس میگی. وقت خوابته برو بتمرگ. به موقعش می کنم تو حلقت که بفهمی چیه.

بیا کیرمو بخور جنده کس مشنگ

کاوه خدانشناس شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:58 ب.ظ

این فحشو که باید به ننه ات بدی. ولی من دیگه برات کامنت نمیذارم اگه زیر این کامنت فحش ندی. میخوام دیگه فحش ندم.

کس ننه ات کس مشنگ مادر جنده حروم زاده کیری هزار پدر آب کون دو زاری.
سگ پدر تو کیر منم نیستی که بخوای فحش بدی یا ندی،حروم زاده تو اگه وجود داری و مرد هستی بگو کجایی ببین اگه نیومدت و پاره ات نکردم کس کش بی وجود.اگه هم زنی که کیرم تو کست کش مشنگ باهات حرفی ندارم جز این که بگم یه جنده بی وجودی که هیچ کس تف هم نمیندازه رو کس و کونت

کاوه خدانشناس یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:14 ق.ظ

معلومه حسابی مخت کیری شده. همه چیزایی که گفتی خودتی بیشرف حرومزاده برو خایه مال. تو خودت اول فحشو شروع کردی من میخواستم تموم کنم ولی کس مشنگی و شعور نداری. تازه فحش جنده به تو نمیخوره وقتی افتخار میکنی که زنت جنده است و خودتم کونی استی حرومزاده. برو کون بده باهاش نون بخر.

کس مشنگ

خانوم ف یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:45 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

مبارکه
این قسطی خریدن فقط مختص راننده های اسنپه ینی؟
من نمیتونم بخرم ؟

نه.مخصوص همه هست.برنامه اسنپت رو باز کن و بطن روی گزینه سرویس اعتباری از صفحه اصلی و صدها فروشگاه از کیف و کفش و کاندم میاد تا پِلوپز و حوله و قابلمه
بوس
دوستت دارم
به همین سادگی

خانوم ف یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:58 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

چه جالب نمیدونستم
خوب زودتر میگفتی شیطون

نمیدونستم نمیدونی نفسم.
یه بار که کامل در موردش پست گذاشتم

قره بالا یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:47 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

خیر سرم تازه عروسم
همه این وسایلا رو خریدم
ولی حتی از کارتنشون درنیاوردم بیرون

حیف.درشون بیار استفاده بکن

ترمه یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:56 ق.ظ

اوخی
مبارکت باشه
چه ذوقیم میکنه

تو هم که کامنت میدی ذوق میکنم ترمه خوشگله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد