تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر کس شب قدر را احیا بدارد ، تا سال آینده عذاب از او بر داشته می‏شود.

شب قدر هست و خیلی ها امشب تا صبح بیدار هستن،منم بیدار هستم احتمالا تا صبح.نه که بخوام دعا بکنم،نه.

عزیز دل رو صبح زود آوردم بیمارستان،پذیرش شدیم و ظهر رفت اتاق عمل و عصری در اومد و الان هم دِرن و سوند و سرم بهش وصله و ازش خون میاد و ترشحات و این چیزا.

دلم براش میسوزه،زن خوبیه،خیلی کار کرده و زحمت کشیده توی زندگی اش،تمام زندگی اش از وقتی که خیلی جوون بوده شیفت های سنگین داده توی دیوونه خونه ها و بیمارستان ها،اونایی که کادر درمان هستن میدونن شیفت های سنگین ۲۴ ساعته،هر روز لانگ،عصر و شب-صبح و اینا چقدر تخمیه،چقدر کار کردن تو بیمارستان های شلوغ سخته.اینم تمام جوونی اش رو زحمت کشیده و حالا که از ۳۵ سالگی رد شده سنش مریضی های تخمی و دیسک و واریس و افسردگی و خیلی چیزهای دیگه زده بیرون و دیگه آدم سابق نیست.

حالا هی یه چرت میزنه و بیدار میشه و یه ناله خفیف میکنه و میچرخه،ایشالا خدا کمکش بکنه و زود حالش بهتر بشه.

من که سراپا تقصیر و گناه هستم،کاش میشد مریضی های اون رو من بکشم،ولی خوب نمیشه.تنها کاری که میتونم براش بکنم اینه که اخلاق خوبی داشته باشم،اونم فقط همین رو ازم میخواد،هزار بار هم گفته هیچی ازم نمیخواد جز یه اخلاق خوب.منم سعی میکنم اخلاقم همیشه خوب باشه.امیدوارم زود نمیره،عمر طولانی بکنه،یه بچه با ivf یا پرورشگاهی یا تخمک اهدایی یا هر چی خدا بهش بده.اینم زیر درگاه خدا بالاخره یه بچه طلب داره.از این همه آدمی که تخمی تخمی و بی هدف بچه دار میشن و بچه ها رو با کتک و عقده بزرگ میکنن والا خیلی بهتره.من که هیچ،من که آدم صالحی نیستم،ولی خدایی اگه هست که واقعا نمیدونم هست یا نیست به عَقبه این زن نگاه کنه توی این شب قدر،به زحمتهایی که کشیده واسه مریض ها و دیوونه ها و افسرده ها و روانی ها و سرطانی ها و زنان باردار نگاه بکنه و یه بچه هر جوری که شده از هر راهی بهش بده.یه بچه ای گیرش بیاد هی برینه توی پوشک این پوشکش رو عوض بکنه،کونش رو بشوره،بالا بیاره رو لباسش،شب نزاره بخوابه.شیر بده به بچه،همین چیزا رو میخواد ایشالا خدا بهش بده.

منم دیگه نمیزارم کار بکنه تا آخر عمرش،خودم دارم کار میکنم،بیمه اش رو رد میکنم هر ماه،یه هشت سال دیگه بازنشسته اش میکنم.حواسم بهش هست تا پیر بشیم دو تایی با هم و اگر توله ای هم داشتیم از لحاظ روحی سالم و شاد بزرگش میکنیم و کنار هم پیر میشیم و هر چی دارم میزارم واسه توله بمونه و ایشالا خودم هم توی پیری زودتر از عزیز دل بمیرم.

همین.دوستتون دارم.

نظرات 26 + ارسال نظر
کاوه خداشناس یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:46 ب.ظ

چقدر تحقیرآمیز توصیفش کردی. انگار باهاش رابطه عاطفی نداری.

هر چی بگم یه چیزی میگی.
تو فحشت رو بده و برو،نمیخواد نقد بکنی منو.تو که جز دشنام و توهین و تحقیر و دل شکستن کار دیگه ای بلد نیستی.
خدا هم از سر تقصیرات تو بگذره و هم من.

همه چی عالیه یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:52 ب.ظ

آخی چشمهام اشکی شد الهی آمین. امید به خدا ...از صمیم قلب برات دعا کردم برای عزیز دلت...
تو رو خدا همیشه اینطوری خوب بنویس
دل آدم شاد میشه ارتباط خوب میبینه
به خدا ماها آدم های دل نازکی هستیم به یک جمله مثبت آدم های اطرافمون شاد میشیم، امیدوار میشیم که خدایا شکرت هستن زن و شوهرهایی که قدر هم رو بدونن ارتباط بر پایه ی اصول انسانی دارند و ....
باور کن از برخی جملاتت خوف برم میداره ... همینطور خوب و مهربون بیا بنویس ... جملات بار دارن !!تاثیر میذارن... همین چیزهای کوچک رو از خواننده هات دریغ کن... مثل بذر بپاش... بذار هزاران برابر برات شادی پیش بیاد ...
من خیلی به این چیزها اعتقادی ندارم اما اسمش هر چی هست دعای خیر؛ انرژی مثبت ، آرزوی خیر ... برات شادی و آرامش آرزومندم . خدا بهت یک کار خوب بده یک فرزند که هرررررر لحظه ببینی لبخند بیاد رو لبت خیرش رو ببینی... حتما از الان تا اون به دنیا بیاد هم کتاب متاب بخون مطمئنم بچه ات کلی کیف می کنه باهات...

واقعا این قدر خوشحال شدی،پس چه کار بدی میکنم همش دنبال حاشیه و دعوا و فحش و شیطنت بازی هستم.
اگه میدونستم این قدر تاثیر داره نوشته هام صد در صد قشنگ تر مینوشتم.والا نمیدونستم به خدا
دعای خیرت هم حقیقتا بغضی و خوشحال و امیدوارم کرد.مرسی عزیزم.چقدر بهم لطف کردی با این جملات زیبا و مهربانانه ات

قره بالا یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:19 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

ان شاء الله حالشون بهتر بشه
به بچه سالم و صالح و خوشگل و باهوش نصیبتون بشه

مرسی دکتر مهربون

خانوم ف یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:35 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

عزیزه دلم
ایشالا که زودتر بهبود پیدا میکنه
کاری چیزی ازم برمیومد بهم بگو
تاروف نکنی ترو خدا
همیشه رو من حساب کن

تو یکی از بهترین آدمهایی هستی که توی زندگیم شناختم
ممنونم ازت

برنتین یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:53 ب.ظ

خیلی اهل دعا نیستم
اما
ما ترکا بشدت با آقام ابوالفضل اعتقاد داریم.

الهی بحق آقام ابوالفضل هرچی خیرتونه براتون پیش بیاد...

ممنون سلطان
خیلی چاکریم

ونوس دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:00 ق.ظ

دعا می کنم به تمام آرزوهات برسی مهربان همسر عزیز دل!

مرسی عزیزم

Y دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:08 ق.ظ

خدا سلامتی بده.
با نظر همه چی عالیه موافقم.
از اطلاعات و احساسات خوبت بنویس. وقتی قلمت و روحت زیباست، از زیبایی بنویس.

مرسی عزیزم.لطف داری

Nazi دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:19 ق.ظ

امیدوارم زودتر با سلامتی و دل خوش برگردن خونه و سال‌های سال به شادی کنار هم باشین

ممنون عزیزم
سلامتی از همه چی بهتره

زهرا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:27 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

آخی.
خدا ایشالا سلامتی بده به عزیز دل و هر چی زودتر سرپا بشن

ممنون عزیزم

چند وقته می خونمت دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:37 ق.ظ

بالاخره هر کی سهمی پیش خدا داره.شما و خانومت هم سهمتون پیش خدا محفوظه.با این زبونی که اینجا نوشتی برات دعا می کنم الان
اما امیدوارم خدا بچه بده به جفتتون نه به عزیزدل
خدا شما و همسرتون رو به زودی پدر و مادر کنه به واسطه یه بچه ی باهوش
به نظر منم فرقی نمی کنه که طبیعی باشه یا آی فی اف یا از طریق تخمک اهدایی یا پرورشگاهی ...مهم اینه که میاد تو خونه ی شما و با دسترنج شما بزرگ میشه و با شما همنفس میشه
لازمه بگم من و همسرم از بهزیستی بچه گرفتیم یا خودتون متوجه شدید؟

نه از کجا متوجه بشم؟نمیشناسمت
چه کار خیر و خوبی کردین.احسنت به شما.
ممنون از دعای خیرتون خواننده عزیز و محترم.خیلی مهربون هستین.
حتما اگر در این رابطه ازتون سوالی داشتم بعدها میتونم بپرسم؟آیا فضولی یا جسارت به حساب نمیاد؟
بازم ممنونم

سوده دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:42 ق.ظ http://.

به حق همین شب های قدر خدا مراد دل شما و عزیز دل را بدهد.
التماس دعا دارم بنده حقیر سر تا پا گناه هم.

تاج سری
ممنون از دعای خیرتون

چند وقته می خونمت دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:58 ق.ظ

اگر می دونستم که جواب سوالات احتمالیتون رو می دونم حتما راه ارتباطی می گذاشتم براتون
اما چون ما نسبتا در قدیم بچه از بهزیستی گرفتیم و قوانین امروزه خیلی فرق کرده قطعا نمی تونم پاسخگوی سوالات احتمالی شما باشم
از جهات دیگه هم که بچه ای که میاد بزرگ کردنش هیچ تفاوتی با بچه خود آدم نداره .
ما به خاطر خدا نرفتیم سراغ این راه ...در واقع ناچار شدیم اما در نهایت فهمیدیم چه قدر عالی...خدا چقدر مهربان بوده که پدر و مادر این بچه شدیم و خداوند قشنگ ترین حس دنیا را با قشنگ ترین و بهترین بچه دنیا به ما بخشید.دم خدا گرم واقعا.بوس به روی ماه خداوند

زیبا نوشتی

جزر و مد دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:02 ق.ظ

انشالله انشالله
خدا بهش سلامتی بده و یه فرزند سالم به هردوی شما. واقعا خوشحال میشم خدا بهتون فرزندی بده به امید اون روز که خبر خوب رو اینجا بخونیم

ممنون مهربون

بی تا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:06 ق.ظ

ان شالله بحق این شب عزیز خدا بهتون یه بچه ی سالم وصالح عطا کنه

بهم فحش نده بی تا
ناراحت میشم.من از بلورم.زود میشکنم

بی تا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:46 ق.ظ

من هیچوقت فحش ندادم،من فقط دعا کردم حتی موقع خوندن جوشن کبیر از همسرتون یاد کردم،بنظر شما من آدم بدی هستم وتظاهر بخوبی میکنم ولی اینطور نیست من یه آدم معمولیم هیچی هم نیستم

زیتون دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:04 ق.ظ https://melancholymind.blogsky.com/

کار تو بیمارستان واقعن فرسایشیه، امیدوارم زودتر خوب بشه،

مرسی گلم

ریسیو دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:41 ق.ظ

تراویس اگر سوالی درباره گرفتن سرپرستی بچه از پرورشگاه داشتی، می‌تونی بپرسی و خوشحال می‌شم کمکت کنم.
یکی دونفر رو هم می‌شناسم که این کار رو کرده‌ن و کل فرایند رو توضیح داده‌ن و همه چالش‌ها رو گفته‌ن که بهترینش، آذینه:
@madareporteghali

مرسی عزیزم

Nahid دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:27 ق.ظ

انشاءالله در این روزها و شبهای عزیز، خداوند هرچه خوبی از اول ازل به بندگان خوبش عطا کرده به همه مردم مملکتمون و از جمله شما و عزیزدلتون عطا کنه که فرزند صالح و سالم اولیش باشه.

به به
چه دعای قشنگی
روزم قشنگ شد خداییش

مهتاب دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:41 ق.ظ

واقعا متاسف شدم ایشالا هر چه سریعتر خدا شفاشون بده سالیان سال با دلی شاد و تنی سالم کنار هم زندگی کنین

ممنون

رضوان دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:15 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

سلام.گرچه «عزیز دل » شما در بیمارستان بودند،ولی بیدارماندن شما در شب قدر و آرزوهای خوب برای ایشان داشتن،جنبه خوب قضیه بود.بنویسید آیا در کنار تخت ایشان کسانی بودند که از شما درخواست کنند برای انان نیز آرزوی سلامت کنید؟و شما چه کردید؟آیا واقف بودید دعا در هر حال اثر خوب دارد، به خصوص در شب قدر و به خصوص درشرایط سخت بیماری ؟
حتما «عزیز دل» شما نیز متقابلاً برای شما آرزوهای خوب ،خوب کرده اند،به پای هم پیر شوید و خیر همدیگر را ببینید.

این قدر گوشت تلخ هستم که حاضر شدم پول بیشتری بدم ولی اتاق خصوصی بگیرم تا افراد دیگه ای رو تحمل نکنم
مرسی از آروزهای قشنگتون عزیزم

دفتر نقاشی دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:31 ق.ظ

کلا زن هایی که اینقدر زحمت میکشن و کار میکنن خیلی طفلکی ان. یه پوسته قوی دارن ولی توی اون پوسته واقعا دلشون میخواد یکی هم مراقب اونا باشه. امیدوارم هر چه زودتر بیای و اینجا از بهبودی عزیز دل بنویسی و خدا یه کوچولوی خوشگل بهتون بده

مرسی خوشگله
همین طور هم برای تو قشنگم

محمد دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:07 ب.ظ http://Shokolboy.blogfa.com

چقدر زیبا توصیف کردی ...
امیدوارم هرچه زودتر حال زنت خوب بشه و بچه دار بشی

مرسی سلطان

دزیره دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:16 ب.ظ https://desire7777.blogsky.com/

عززززززززیزززززم چه عشقی امیدوارم که یک نی نی تپل مپل انچنان بیفته توی دامنتون به شادی که هر لحظه دلتون غنج بره دوتایی باهم پیر بشین و لذت زندگ یرو ببرین در کنار هم عشقتون هرلحظه داغ تر

مرسی مهربون دوست داشتنی

هلاله دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام
الهی به حق همین شبهای قدر حالش خوب بشه و خدا بهتون بچه های صالح و سالم بده

قربونت برم هلاله عزیزم

مانیا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:46 ب.ظ

مدت ها است که نوشته هاتون رو میخونم با بعضی هاش موافقم و بعضی ها رو هم نه در کل قلم خوبی داری و از اینکه خودت هستی و واقعیت ها رو مینویسی نوشته هاتو دوست دارم وجز وبلاگ های هستی که حتما میخونم چون از نوشته هات پیداست ادم با دانشی هستی ولی هیچ وقت کامنت نزاشتم . نوشته امروز تون باعث شد که کامنت بزارم از اینکه دعاهای قشنگ برای ادمها میکنی خیلی قشنگه کلا مثبت بودن وخیر خواستن خصلت خوبیه نکته جالبه برام این بود که چقدر خوبه شما زحمت های عزیز دل رو دیدید واین قشنگه مطمن باش در اینده کسی هم پیدا میشه قدردان زحمت های شما خواهد بود . ویه سوال از دوستان دیگه که کامنت میزارن چرا همه فکر میکنن عزیز دل همسر شما است و اصرار دارن بچه ای مشترکی داشته باشید این تفکرات قالبی چی که وجود داره ؟ عزیز دل میتونه خواهر باشه میتونه همخونه باشه میتونه یه دوست صمیمی باشه و حتی یه پارتنر که باهاش س ک س نمیکنی . به امید اینکه به تمام ارزوهای قشنگت برسی چه برای خودت و چه عزیز دل

مرسی مانیا قشنگ و مهربون
لطف داری گلم
خیلی قشنگ گفتی

Marzi سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:48 ق.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

امیدوارم خانمت زود سرحال بشه و حس مادر شدن رو هم بچشه.
فقط من متوجه نشدم چرا رفته اتاق عمل.
شغلهایی که با درد و رنج مردم سر و کار داره ، واقعا سخت و طاقت فرسا هستن. خدا صبر و توان بهش بده توی این شغل

ممنون عزیز دلم
مریض هست.داره خوب میشه،نگران نباش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد