تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کلنگ از آسمان افتاد و نشکست وگرنه من کجا و بی‌وفایی؟!

تعداد پست هام از مرز ۲۰۰۰ تا گذشت.امیدوارم تعداد بازدید وبلاگ از مرز ۱ میلیون بگذره.

اگه بازدیدها از ۱ میلیون گذشت به نظرتون چی کار کنم؟

چی؟یکیتون یه چیزی گفت انگار،چی گفتی؟عکس کونم رو بزارم؟واقعا که بی ادبین.

دو سه روزی میام چس ناله میکنم و خدا و پیغمبر رو به شفاعت میگیرم،الان که دیگه عزیز دل مرخص شده و حالش خوبه دوباره بزگشتم به تنظیمات کارخانه.

آماده فحش دادن و فحش شنیدن و فرکانس های منفی و دعوا و حاشیه هستم.

نمیدونم چرا دلم میخواد پا بخورم،یه میل عجیب و مبهم و گدرای فوت فتیشی داره دورنم زبانه میکشه

تهش همتون رو دوست دارم.نمیدونم چرا؟

نظرات 1 + ارسال نظر
قره بالا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:53 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

روزی 100 بار چک کنیم؟
چقدر مونده تا یه میلیون بازدید؟

۳۰۰ هزار تا
چرا وبلاگت رو پوکوندی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد