تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ستم، پست ترین رذیلت است .

هر قانون مزخرف و احمقانه و بی معنی ای که در این قانون جمهوری اسلامی ایران وجود داره گریبان من بدبخت رو میگیره.

نمونه اش قانون مزخرف و کیری مهریه که زندگی و پول و ماشین و شغل و همه چیزم رو ازم گرفت و هنوزم دست از سرم برنمیداره.گُه تو مهریه و مهریه بگیر و موافقین مهریه و اون حروم زاده هایی که مهریه و زندانش رو آوردن توی قانون اساسی.

نمونه دوم:قانون کیری و مزخرف کرونا که قرار بود از کسب و کارها حمایت بکنه اما تنها کاری که کرد باعث شد مستاجر پر رو و بی تربیت من چهار سال تو خونه بمونه و هنوزم توی اون خونه هست و نتونستم بیرونش بکنم.هر چی هم شکایت کردیم گفتن که مصوبات ستاد کرونا و مصوبه سران سه قوه هست.گه تو دهنشون.

نمونه سوم:پارسال ماه رمضون من توی شیراز،ماشین هم توی پارکینگ،مسیج اومده به دلیل خوردن و آشامیدن و در بزرگراه همت تهران نزدیک ۸۰ تومن جریمه شدم.یقه کدوم نهاد کس کش رو بگیرم؟؟

نمونه چهارم:میریم بیرون چهار قرون پول در بیاریم قسط و قرض هامون رو بدیم هی زرت مسیج میاد پشت پارک قوری خلاف عدم رعایت شئونات اسلامی-بی حجابی ازتون سر زده.حرومی من مرد کیر خرم با یه من ریش و کله کچل.

حالا هم تیز کردن از شنبه ماشین ها رو بخوابونن به جرم بی حجابی و صد در صد مثل بقیه چیزاشون که کیریه قرعه به نام من بدبخت میفته.

هزار تا مثال دیگه میتونم بزنم.

هیچ خیری از این جمهوری اسلامی تو هیچ زمینه ای به ما نرسید که هیچ،همش هم از بدو تولد تا همین الان تو کونم کردن .نه کاری،نه حقوقی،نه امتیازاتی.یه دونه یارانه فقط بهم‌ میدن.

بترسید از ظلم کردن به مردمی که جز خدا کسی رو ندارن.

نظرات 16 + ارسال نظر
خانوم ف سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:28 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

یه کاغذ a4 بردار تایپ کن مسافر محترمه ضمن ابراز انزجار از حجاب اجباری،و واقف بر زیبایی مثال زدنیتان ، برای جلوگیری از بیکار شدگی بنده و خواباندن ماشین لطفا آن یک ذره لچک را به سرتان بیاندازین که هم پایه های دین مبین به لرزه در نیایید هم من با چند سر عائله از نان خوردن نیوفتم .
با تشکر

نه بابا.نمیشه
باعث جر و بحث میشه.
من از حرف زدن بدم‌ میاد با مردم،با مسافرها.حالا هی میخوان سوال و جواب بکنن
خداییش نمیزارن مثل آدم زندگی بکنیم.همه رو انداختن به جون هم

مرجان سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:52 ب.ظ

حال خانمت خوب شد؟
کاوه خداشناسم تغییر جنسیت دادم.

بردیش شوشولت رو؟
آره خوبه عزیزم
بهتره
ممنون از احوال پرسی ات
لطف داری مهربون

برنتین سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:08 ب.ظ

رهبرم رو دوست دارم
کشورمو دوست دارم
قانون تخمیشو دوست دارم

خب لامصب این چیزایی هم که میگی ثمره همون موارد مورد علاقته
سرا از پی ویرانست جوون...
دیگه الان دولت میخواد مردم شاخ تو شاخ همدیگه بزارن
تفرقه بنداز و حکومت کن
حله؟

حرف حساب جواب نداره

زهرا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:17 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

من با نظر خانم ف موافقم.
کلا هم به نظرم اگر قراره کسی اعتراضی کنه هزینه ش رو هم خودش باید بده دیگه.
یکی از دوستان من این چند ماهه بدون روسری میره بیرون. هر بار اسنپ خواسته سوار شه از راننده پرسیده مشکلی ندارن؟ و اگر فکر میکنن بی حجاب بودن ایشون ممکنه مایه ی دردسرشون بشه سفر رو لغو میکرده.
شما هم حق دارین خب.

اونجا تهرونه.مردم خیلی با شعورتر هستن
زنهای شیرازی عین شمالی ها عقده ای و پاچه پاره و بی ادب و بی تربیت و جیغ جیغو و دنبال شر و دعوا با مردها هستن
البته بلانسبت جنابعالی

Nazi سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:24 ب.ظ

واقعا تراویس چرا اینجوریه؟ یکی رو میشناسم 450تا سکه مهریه کرده 9ماهی یدونه داره میده. از سال 93تا حالا. کارمند بانک هم هست. درخواست اعسار بزن بگو ندارم راننده اسپم.
بعدم مستاجر پا نمیشه ینی چی. همونوقتا سال اول کرونا هم این قانون فایده نداشت. اجاره درست حسابی میده یا نه؟اجاره ها خیلی بالاست خصوصا تهران. بهش بگو خودم میخوام بشینم. هر ارگانی هم که مراجعه کنه وقتی بگن خود صاحبخونه میخواد بشینه حق را به شما میدن. نگو میخوام بدم اجاره

اعسار رو قبول نکردن حروم زاده ها.هیچ قانون واضحی وجود نداره.همش عشقی هست،هر قاضی هر جور بخواد رفتار میکنه.
در مورد اجاره هم وکیل گرفتم و هر کاری کردم نشد،منم رهاش کردم.
میخوام بگم مملکت خیلی تخمیه،این قدر تخمی و مزخرفه که حد و حساب نداره.

قره بالا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:21 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

ببخشید اینو میگم ولی تنها چیزیه که به ذهنم میرسه
ر... م تو این خراب شده

قشنگ گفتی

زهرا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:26 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

مرسی قهوه ای کردی ما رو! خلاصه راحت باش :)))))
دوست منم شیرازه البته:)

کدوم دوستت؟خوبه ما رو با هم آشنا بکنی

استغفرالله سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:47 ب.ظ

زن قبلیت چه گیره چرا نمیاد یه مبلغی رو توافق کنه و بگیره بره؟حوصله داره هر روز بدو بدو کنه دنبال مهریه؟بنظرم بیشتر میخواد تو رو اذیت کنه درسته؟

آدم بیمار و طمع کاری هست.

بانوی کویر سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام تراویس خان
تصمیم گرفتم از خاموشی دربیام، البته خیلی وقت نیست که میام خونه مجازیتون
مرسی که رک و راحت می‌نویسید. حقیقتش با قانون مهریه یاد عشق دوران جاهلیت خودم افتادم که هزار جور منت می‌ذاشت سر من و آخرش جور نشد با هم بمونیم.رفت یکی رو گرفت، حالا بعد نزدیک ۱۰ سال فهمیدم. خانوم ازش طلاق گرفته و با همین مهریه اینا، اون رو به فاک اعظم داده،یعنی روزگاری برای ساخته که آرزو می‌کنه کاش کارتن خواب بود‌ راستش نه خوشحال شدم نه ناراحت. می‌دونی تراویس خان اینقدر زندگی ت.خ.م.ی هست که لابلای این قوانین مزخرف آدم خودش رو هم از یاد برده
راستی کاش بعضی از خواهران کشف حجاب نکنند، با موهایی که میشه روش نیمرو درست کرد ،

استغفرالله سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:35 ب.ظ

خب بهش پیشنهاد بده بگو بیا یه مبلغی رو توافق کنیم. شده خونه ی تهران رو بفروش یه مبلغی بده بره ،بده روان خودت رو راحت کن ،حال داری هر ماه هر ماه غصه بخوری ویادش کنی اینطوری یه قبر میکنی وخاطراتش رو برای همیشه دفن میکنی میره ،البته اگر قبول کنه ونخواد بازیت بده

متاسفانه اون قدر حریص هست که قبول نمیکنه.

شراب سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:45 ب.ظ

حالا دوباره بنویس من عاشق رهبرم هستم
دعاش هم کن و با اون اهنگای تخمی براش اشک بریز

Nazi سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:31 ب.ظ

واسه همین چیزاست که جایی برای طرفداری نزاشتن. توی 4سال گذشته 1700درصد خودرو گرون شده. یه جوون نباید یه خودرو در حد پژو داشته باشه؟ این امکانات معمولی برای جوونهای ما شده حسرت. ماشینی که سال 96خریدم46میلیون الان شده 820میلیون.ادم به کی بگه. با این تورم چیکار کنه!؟

یه مشت گاون که هیچی حالیشون نیست

استغفرالله سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:10 ب.ظ

قبول نمیکنه که باید بدو بدو کنه تا مهریه بگیره تا کی الله اعلم

اگه عقل درست و حسابی داشت که طلاقش نمیدادم.
کم عقل و خشن و دروغگو و لجباز بود

استغفرالله چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:44 ق.ظ

الله اعلم خودتون میدونید،ما که نمی‌دونیم ولی خوب بود یهو تموم میشدخودشم راحت میشد،چون گفته بودی دوباره ازدواج هم کرده.ببخش مزاحم شدم ،گفتم شاید این راه به ذهنت نرسیده باشه

نوکرم سلطان

Marzi چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:49 ب.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

پستهایی که از کشور و رهبر و قانون و اینها حمایت میکردی هم هنوز تو وبلاگت هست هاااا
منم فکر میکنم پیشنهاد خانم ف بد نباشه. کاغذ بنویس ملت اون چند دقیقه توی اسنپ رو بخاطر شما رعایت کنن.

میم‌. ح‌. میم. دال. چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:17 ب.ظ Http://nashtiat.blogsky.com

دیکه حالی به آدم میمونه نه والا، احوالی به آدم میمونه نه بلا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد