تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هیچی با ارزش تر از این نیست که بدونی کی وقت رفتنه.

سلام

ظهر جمعه تون بخیر

طبق تحقیقات و چیزایی که گفتین مشخص شد جن ها شبیه میمون هستن و بد جوری خورد توی ذوقم و مشخص شد نمیشه تریپ سکس باهاشون برداشت.به همین خاطر دیگه پرونده جن ها رو میبندم.برام دیگه جذابیتی ندارن.

تقریبا تمام فیلم های داداش گلم رایان گاسلینگ رو دیدم و دیگه خیالم راحت شد و پرونده رایان گاسلینگ رو هم میبندم.

همه ترانه های داداش گلم مرتضی یراحی رو هم گوش دادم،یکی از یکی قشنگ تر و دیگه پرونده اینم میبندم.

دیگه فعلا چیز جالبی وجود نداره که در موردش حرف بزنم.برنامه های آتی ام این است که فصل پنجم قصه ندیمه رو ببینم،سریال Louie رو از داداش گلم" لوئیس سی کی" ببینم،سریال in treatment رو میخوام دانلود کنم و ببینم،چون یکی از وبلاگ هایی که میخونم تعریفش رو داده بود،یادم نیست وبلاگ دکتر غمگین بود یا کی بود.دیگه برنامه خاصی ندارم،آهان کلیپ های بیشتری از عشق جدیدم daisy taylor ببینم،دوسش دارم خو.دیگه چی،ورزش بکنم؟نه،ورزش دوست ندارم.

از شنبه کار‌کنم،حواسم بیشتر به زنم باشه،پولام رو جمع کنم براش چیزایی بخرم که دوست داره.دیگه این که کمتر جق بزنم،نه اینو نمیتونم انجام بدم.به اندازه بزنم.اون قدری که همیشه fresh و سرحال و با تمرکز باشم،چون اگه نزنم حواس پرت و خسته و بی حوصله ام.وقتی میزنم حالم خوبه.دیگه چی؟کتاب بخونم؟کتاب جدید ندارم،کتاب الکترونیک بدم میاد،باید ببینم کجای شیراز کتاب دست دوم دارن.

آهان،ماشین رو ببرم تعویض روغن و فیلترهوا و فیلتر بنزین بکنم،کولرش رو سرویس بکنم،بار آخری که بردم تعمیرگاه نمیدونم چه گهی خورده تعمیرکار دکمه AC رو که میزنم خنک نمیکنه،اینم یه خرج دیگه رو دستم گذاشت،ولی خوب فدای سرم،ایرادی نداره.شیراز همه چیزش خوبه جز این گرمای تابستونش،اگر تابستون ها گرم نبود بهترین شهر ایران بود،در واقع به نظر من بهترین شهری توی ایران وجود نداره،شهرهای کوچیکش که حرفش رو نزن،شهرهای بزرگش مثل اهواز که هواش تخمیه،پر از دزده،آبش هم خوب نیست،تبریزی ها که همه ترک هستن و واویلا،اصفهانی ها که نژادپرست و عن هستن،مشهدی ها که شمع دزدن،تهران که شلوغ و آلوده و گرونه،کرمان که به همه جای جهان دوره و ته دنیاست،شیراز که تابستوناش جهنمه.اینم شهرهای بزرگ ایران که هر کدوم یه ایراد بزرگ دارن،نمیدونم بارسلون و پاریس و نیویورک و بمبئی و پکن و توکیو و ریاض و بیت الحم و هونولولو چطور هستن،حتما اونا هم یه ایرادهایی دارن.

دیگه این که امسال تصمیم دارم اگه همه چیز طبق محاسباتم پیش بره،در واقع دارم گوز گوز میکنم من هیچ وقت توی زندگیم محاسبه و برنامه ریزی نداشتم،ولی دوست دارم یه جاروبرقی و یه ماشین ظرفشویی و یه ماشین لباسشویی و تلویزیون بخرم.تلویزیون حالا نه ولی اونای دیگه رو دوست دارم بخرم.تا ببینم چی میشه.البته که واسه عمل عزیز دل زیر بار قرض رفتم ولی فدای سرش.

همین دیگه.دوستتون دارم.بوس


نظرات 7 + ارسال نظر
قره بالا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:29 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

ان شاء الله همه این چیزا رو که گفتید بخرید و عزیزدل هم زودتر خوب بشن

حالا درسته من از ترکا بد میگم ولی اگه بقیه بد بگن ناراحت میشم
فقط خودمون میتونیم از خودمون انتقاد کنیم

ببخشید گلم
معذرت میخواهم.

Y جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:35 ب.ظ

پست خوبی بود. عالی

خوبی از خودته عزیزم

بانوی کویر جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:07 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

انشالله امسال براتون پربرکت باشه و پر از اتفاقات خوب

مرسی گلم

زهرا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:23 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

مشهدیا چرا شمع دزدن؟!
بابا همین شیراز رو بچسب. درسته ۴_۳ ماه جهنمی داره، ولی ببین بهارش رو چه خوشبو و قشنگه.
پاییزاش رو ببین چه رنگی رنگی و ملایم و قشنگهه.

خدایا منو ببخش ولی میگن مشهدی ها قدیم شمع ها رو از تو حرم میدزدیدن،ذوب میکردن و دوباره میفروختن واسه همین بهشون میگن مشهدی شمع دزد.یعنی همش دنبال فرصت واسه تیغ زدن مسافرها هستن.
حرفت منطقیه زهرای عزیز.ولی این خوی سرکش و ناآرومم دوست داره توی همه شهرها زندگی بکنه.

دکتر غمگین جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:03 ب.ظ

in treatment سریال بدی نبود به نظرم.هرچند یه خورده کند پیش میره‌. یه سریال دیگه هم ساختن ندیدم اسمش shrinkingبود.

اونم پس باید برم ببینم

زهرا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:19 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

جالب بود. نشنیده بودم تا حالا
یه کم بمونی عادت میکنی کم کم. شیراز شهر خوبیه واسه موندگار شدن

قربان محبتت

مانیا شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:54 ق.ظ

معمولا این اصطلاح شمع دزد به اکثر شهرهای که امامزاده داره گفته میشه مثلا به شاه عبدالعظیم ویا قم
من فکر میکردم شما اصالتا شیرازی هستی

نه.نیستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد