تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

پیانو می شپند یک شوپن به پشت یک پیانو و ما نمی شنویم

دشمن اول:خیلی ها دوست دارن من وبلاگ رو درش رو ببندم و دیگه هیچ اثری ازش نمونه توی جهان اینترنت و وبلاگ نویسی.

دشمن دوم:یه سری ها هستن که دنبال این هستن ببینن من کدوم وبلاگ نویسی رو دوست دارم و میرن هی بهش فحش میدن و بهش توهین میکنن.

دشمن سوم:یه سری ها بای دیفالت،فارغ از نوشته پست و پیامی که داره،فقط فحش میدن،فحش و فحش.

برای این سه گروه فقط یه پیام دارم:"بیایین کیرم رو بخورین".

تا روزی که بلاگ اسکای باشه منم هستم،فیلتر هم بشم آدرسم رو عوض میکنم،بلاگ اسکای جمع شد میرم بیان،بیان جمع شد میرم بلاگفا،بلاگفا جمع شد میرم سایت میخرم.هیچ جوری نمیتونید من رو از اینترنت جمع بکنید.من تا روزی که زنده هستم مثل یک پیامبر،مثل یک معلم توی اینترنت میمونم و درس های اخلاقی بهتون میدم.

نظرات 9 + ارسال نظر
قره بالا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:27 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

چه عجب نوشتید
نوشتن هرکسی به آدمای دیگه ربطی نداره،
چیز زیادیه نوشتن؟
نمیدونم نوشتن جایی که نه ازش میشه پول درآورد و نه مشهور شد چرا به یه سری آدما فشار میاره؟

بعضی ها دشمنی رو دوست دارن

مرجان یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:28 ب.ظ

امروز خبری ازت نبود. اوضاع خوبه؟ اذیتت کردن خبری ازت نیست؟

نه عزیزم.کسی اذیتم نکرد.مرسی از لطف و محبتت
چیزی بهت الهام نشده تازگی؟خواب دیگه ای ندیدی؟

خانوم ف یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:29 ب.ظ

پرچمت بالاست

نوکرتم

مرجان یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:31 ب.ظ

چرا تو اون خواب یک چیز دیگه ام بود. حس می کنم. خانمت مریض هست تو باهاش از لحاظ مالی هم مشکل داری. تو رو خدا اذیتش نکن اگه حالا مشکلی بینتون هست. انگار پولی یا طلایی رو ازت پنهان کرده. اینم بود البته ضعیفتر. بیشتر ناله هاش تو خوابم بود.

خواب هات خیلی صادق هستن و درست داری میگی
چشم عزیزم.اذیتش نمیکنم.
ممنونم ازت.اگر چیزی بهت الهام شد بازم بهم بگو

بانوی کویر یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:37 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

خو فحش بدهند تا جونشون درآد
اونها رو حواله کن به سوسیس استاد باقری

دهنت سرویس

Y یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:38 ب.ظ

به نوشتن ادامه بدید.

نوکرتم دربست

reza یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:06 ب.ظ

من روزی هزار بار وبلاگتو چک میکنم ببینم پست جدید چی گذاشتی بخونم

تو سلطانی

ندا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:36 ب.ظ

تکلیف ماها که وبلاگتو نوشتنتو دوست داریم چی میشه؟

شما نور چشم و عزیز دل من و مهربون های من هستین که سرور من هستین

هدیه دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:13 ق.ظ http://6bahman.blogfa.com

دم شما گرم که خودتی و تمام نوشته هات واقعیته محضه
بنویس با قدرت بی پرده مثل همیشه

قربان محبتت گلم.
خیلی لطف داری عزیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد