تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من در نمیزنم میام با لگد جایی نمیرم اینجام تا ابد

فکر کردین من میرم که این مادرجنده هایی که پست های رمز دار رو میخونن بشن وبلاگ نویس؟اینایی که پیام خصوصی میدن و گدایی پول میکنن بشن وبلاگ نویس؟این کس نمک هایی که تمام روتین روزانه شون رو از لحظه بیدار شدن تا خوابیدن با تمام جزئیات میان میگن بشن وبلاگ نویس؟این بیمارهای روانی که یک کلمه از حرفهاشون رو نمیفهمی بشن وبلاگ نویس؟اینایی که تمام وبلاگشون پُز دادن و تعریف سفرهای خارجیشون هست بیان بشن وبلاگ نویس؟

نه،از این خبرا نیست،تراویس از سال ۹۱ اومده تا ابد هم میخواد بمونه،فحشاتون منو قوی تر میکنه،توهین هاتون باعث میشه کیرم سفت تر بشه،فحش هاتون منو ارضا میکنه.

هیچ مکتب و مدرسه و دانشگاهی پیدا نمیشه که اندازه داداشتون تو این وبلاگ مطالب مفید داشته باشه.بوس به صورت همتون حتی اونایی که از من بدشون میاد چون من میبخشم.

ترانه پست:"ابدی" از داداشم سهراب ام جی.

نظرات 13 + ارسال نظر
Nazi چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:07 ب.ظ

خوش برگشتی

نوکرتم

مانیا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:56 ب.ظ

خوب کاری میکنی که نمیری . اتفاقا ناراحت شدم از اینکه ننوشتی

جون بابا.
نوکرتم

Joy چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:01 ب.ظ

:)))) خیلی هم عالی

بوس بابا

Farya چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام جناب تراویس من یه مدت خاموش میخونمت ؛دیروز کلی ناراحت شدم که نمینویسید امروز به عادت هر روز آمدم و دیدم نوشتید کلی ذوق کردم

قربون ذوق کردنت برم من
تو فامیلهای همون فریال هستی که توی مسابقه من و تو بود؟

قره بالا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:37 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

اومدم بنویسم واقعا نمیخواید بنویسید
با پستتون مواجه شدم

با پستون مواجه شدی؟
تو هم بی ادب شدی دکتر؟

فریا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:21 ب.ظ

نه والله یه شیرازی ساکن تهرانم

عه.حیف شیراز نیست رفتی تهرون؟من که فرار کردم از تهرون اومدم شیراز.
سلطان هر کاری شیراز داشتی بهم بگو

قره بالا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:22 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

پستِ شما

اهان

بانوی کویر چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:29 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

بزنیم کف قشنگه رو به افتخار تراویس خان
دمت گرم

چاکرتیم

reza چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:54 ب.ظ

ولکام بک

نوکرم سلطان

phil چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:32 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

ستون خوشحالم برگشتی

سلطان خودتی و بس
داداشمی

فریا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:00 ب.ظ

ممنون از محبتت دوست عزیز

ممنون از خودت که منت میزاری سرم و وبلاگم رو میخونی
به هر حال من بیکارم،ماشینم زیر پامه،هر کاری باشه انجام میدم

Nahid چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:06 ب.ظ

وااای. خیلی خوشحال شدم برگشتین. واقعا یکی از بهترین ویلاگها را دارین. بی غل و غش مینویسین و این عالیه.

خوجل کی بودی تو؟

هدیه پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:59 ق.ظ http://6bahman.blogfa.com

خوش برگشتیدددد شما بنویس باقیش به عهده ی خوانندگان...
نمیدونم شاید از تتلو خوشتون نیاد شاید هم خیلی ها گفته باشن ...شاید پستی هم داشتید قبلا
ادبیات بی پرده و گاها فحش که تتلو هم داره نشان از یکرنگیه و چیزی واسه پنهان کردن نداشتن من همیشه تتلو رو دوست داشتم چون دروغ نمیگه عیان میگه و چون رک و صاف و پوست کنده حرف میزنه بیشتریا گارد دارن ...ما عادت کردیم پنهان باشیم در خصوصی ترین لحظه هامون هم اون حس سرخورده و فرو خورده هست !
شما شکستید تابو رو دم شما هم گرم

نظر لطف شماست هدیه مهربان و عزیزم
تتلو رو دوست دارم.خوب میخونه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد