تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دمت گرم و سرت خوش باد سلامم را تو پاسخ گوی در بگشای!

صله رحم اول:نیکو،خواننده عزیز وبلاگم،نیمه شبی از فروردین کامنت گذاشتی که یه نفر که مریض بوده بیدارت کرده و نگرانش هستی و خوابت نمیگیره دیگه.میخواستم بپرسم اون مریض ات حالش بهتر شد؟الان خوبه؟خودت بهتری؟

صله رحم دوم:مولین عزیزم رابطه ات با شوهرت بهتر شد؟آشتی کردی باهاش؟مراسم های ختم شوهر عمه شوهرت رفتی؟بقیه حقوقت واریز شد؟


نظرات 4 + ارسال نظر
reza پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:27 ق.ظ

دوست دارم نظر سلطان تراویس رو درباره مقایسه شغل دولتی و غیردولتی بدونم
با تشکر

سلطان دولتی خوبه.درسته آدم بوگندو میشه ولی حقوق و مزایاش عالیه

مرجان پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:53 ب.ظ

بوگندو میشه یعنی چی؟ منم دوست دارم مقایسه کنی.

یعنی بوی گند میگیره

مولین پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام ، ممنون از احوالپرسیت ، دوباره شوهر خالش مرده،آره بابا آشتی کردیم.البته اون که آشتی بود من باهاش قهر بودم ، شوهرمن زن ذلیله، دلرحمه ومهربون.حقوقمونو واریز کردن، اماوزیر، برکنارشد. دلم خنک شد. دم عیدی حقوقمونو نصف نیمه دادن البته بعد بقیشو ریختن، فعلا حقوقمو چندوقت جمع کرده بودم طلا بخرم شوهرم خواهش کرد قرض دادم به یکی از همکاراش. گفته یه هفته ای برمیگردونه . امیدوارم همیشه خوش وخرم باشین .ممنون از احوالپرسیت . خدا عزیز دل رو برات نگه داره. امیدوارم اگه مشکلی داری هرچه زودتر حل بشه . برا منم دعا کنین مشکل منم حل بشه.

خدا رو شکر،قهر نکن باهاش گناه داره،عزراییل هم که افتاده تو فک و فامیل هاش.
مرسی قشنگم
مشکل تو چیه؟

نیکو پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام تراویس جان
دلت شاد باشه
ممنون احوالم رو پرسیدی
خیلی خوشحال شدم
مریضم بهتره
یه مدت اینجا نبودم
هروقت اینجا دعوا و فحش کاری میشه میرم یه گوشه
من عاشق احوالپرسی ام
دعوا رو دوست ندارم
خودت خوبی؟
عزیز دل خوبه؟
بوی قشنگ بهار نارنج اگه هنوز میاد جاای منم چند تا نفس عمیق بکش

سلام به روی ماهت
ایشالا هم خودت و هم مریض ات همیشه سلامت باشین.
من علی الظاهر دعوا میکنم ولی توی دلم همیشه به آدمهای مهربونی مثل تو فکر میکنم و براشون دعا میکنم
من و عزیز دل هم خوبیم.مرسی گلم
مراقب خودت باش گلم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد