تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

رمضان رفت ولی فکر محرم هستم می خورد باز به این روضه ی رضوان گذرم

منبر اول:یه صنم بود قرار بود شرط و شروطها بهم بگه رفت دیگه خبری ازش نشد،صنم بیا.

منبر دوم: یه فیلمی داره شبکه ifilm میزاره به اسم "داماد خوش قدم" ، خیلی با نمکه.

منبر سوم:ماه رمضون رفت،دعای وداع ماه رمضون رو خوندم و گریه کردم و با خودم فکر کردم که آیا سال دیگه هم زنده هستم برای ماه رمضون؟

منبر چهارم:امروز فیلم جدیدی ندیدم.فقط سریال In tearment رو گرفتم،پای سریال خوابم گرفت،تلویزیون هم زیرنویسش رو نیاورد،انگلیسی نگاه کردم و خوابم گرفت.قصه ندیمه هم فصل پنجمش رو گرفتم،اونم زیرنویسش رو نیاورد،ناراحت شدم.باید دوباره دانلود کنم.

منبر پنجم:هوش مصنوعی chatgpt هم دلم رو زد،دیگه خسته شدم ازش.

منبر ششم:ششمی رو اگه گفتین چیه؟

نظرات 8 + ارسال نظر
خانوم ف پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:29 ب.ظ

یه کم زندگیت تکراری نشده قشنگم؟

تکرار رو دوست دارم.
عاشق روزهای تکراری و بدون هیجان و خسته کننده هستم.
صبح بیدار بشم،کمی برم بیرون،بیام خونه.همین جوری بچرخم واسه خودم،فیلم ببینم.
عاشق تکرار هستم

قره بالا پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:39 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

شما که زبانتون خوبه
زیرنویس واسه چی؟

نه
زبان من خوب نیست و تنبل هم هستم

درخت بلوط پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:53 ب.ظ

چت gpt برای سوالای درسی و علمی خیلی جوابه جناب تراویس :)

من ازش سوالای جنسی میپرسم جواب درست و حسابی نمیده.ادا تنگا رو در میاره واسه من

مولین جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام منم سریال مردگان متحرک رو دارم میبینم . ولی از وقتی گلن مرد اصن افسردگی گرفتم . کارل چرااینجوری شد؟فصل نهم رو شروع کردم

من تا فصل یکی مونده به آخر دیدم.
همه جا هم اینو گفتم ولی کسی قبول نداره.
تو میگی گلن مُرد؟اسپویل نمیکنم برات،بیا جلوتر اصلا یه کسایی میمیرن که بدجوری میخوره تو ذوقت
سریال توی فصل های اول خیلی خوبه لامصب،یه رگه هایی از فلسفه داره که خیلی قشنگ کرده سریال رو،پرسش هایی مثل این که ملاک خوبی و بدی یک انسان چیه؟قتل و کشتن انسان و موجودات دیگه چه بلایی سر ما میاره و ... .
ولی از یه فصلی به بعد انگار جریان فمینیستی حاکم در هالیوود کمر به نابودی این سریال میبنده،مردهای سریال همه اخته و گی میشن،زن ها همه لزبین و قدرتمند میشن،کم کم میبینی هیچ مرد خوبی توی سریال نیست و همونایی هم که بد هستن تغییر میکنن.حالا فصل های جلوتر ببین نیگان شرور و بدذات تبدیل به چی میشه.بقیه مردها هم میشن یه مشت برده و حرف گوش کن زنها.یه جور خیلی بدی میشه سریال هر چی میره جلوتر

هدیه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:04 ق.ظ http://6bahman.blogfa.com

اصلا خط به خط پست هاتون یه جور عجیبی مثل سربالایی و سراشیبی میمونه ....به شدت برام‌جذابه این نوع نوشتار و جالبه اگه هزاران بار هم‌از روی دست شما کپی بشه ولی امضای شما یه چیز دیگه س
منم فقط فیلم و فیلم و فیلم و سریال و امان از زمانی که زیر نویس رو تلویزیون نیاره !ضد حال بدیه !
Yellow jackets یه سریاله نسبتا جدید و جالبه در حال پخشه یه شخصیت داره به اسم تراویس !یه وقت دوست داشتید سایت دیجی مووی داره:)

هدیه قشنگ و مهربونم خیلی بهم لطف داری عزیزم
این قدر مهربونی که زبانم قاصره از جبران محبتت.
سریالی که گفتی فکر کنم وسترنی باشه،معمولا سریال ها رو میزارم تموم بشه بعد میبینم.اینجوری دیگه اذیت نمیشم تا فصل جدید بیاد
دیجی مووی هم عشق منه به مولا

Sanam جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:26 ب.ظ

من محتاط و سختگیرم توی دوست یابی و استاندارهای بالایی دارم با هر کسی دوست نمیشم البته که با همه خوش برخورد هستم و محترمانه برخورد میکنم و با اکثر خلقیات هم میجوشم اما اینکه بخام فردی رو وارد حلقه دوستای صمیمیم کنم باید از چند تا فیلتر رد بشه فیلتر اول حس درونی خودم، فیلتر دوم مودب بودن
شرایط دیگه هم هست که اونها مربوط به دوستهای فضای واقعی هست که ارتباطی به اینجا نداره
فعلا در همین حد کفایت میکنه

خیره ایشالا.
خوب یه راه ارتباطی هم بزار حالا که این قدر مهربونی.بلکه ما هم رد شدیم از این فیلترها

Question جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:07 ب.ظ

Chat gpt که فیلتره :( با فیلتر شکنم انقدر طول کشید بیاره که بیخیال شدم
چجوری ازش استفاده کردی کلک به منم بگو بیزحمت

فیلتر نیست.اونا ما رو آدم حساب نکردن.
ببین دو راه داره،یک.شماره مجازی بخری و ثبت نام بکنی.دو برنامه chatgpt و یا zigap رو از بازار دانلود بکنی.
اینا رو گفتم بوس نمیدی؟

Question جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:59 ب.ظ

بوس تفی رو لبای داغت تراویس جون :*

همین رو میخوام دقیقا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد