تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یه پیشی شیطون وسط خیابون راهشو گم کرده / مامانشو می خواد، مامانش نمیاد، خیلی دیر کرده

از لحاظ ظاهری که چند باری گفتم .

کاوه خداشناس،شوهر دومی بهاره رهنما،دی جی فسنقری،پاتریک سویزی،آذری جهرمی وزیرارتباطات سابق و شمر تو سریال مختار رو بریزین تو مخلوط کن یه کم بهش نمک و ملوسی و موش موشی اضافه بکنید،بریزش بیرون من بیرون میام.

از لحاظ اخلاقی حالا بگم.

گواگمایر تو سریال family guy ، بارنی تو سریال "آشنایی با مادر"،حبیب تو سریال لیسانسه ها،پشه تو سریال مهمونی و "ماماجون"تو اون سریال قدیمی کره ای فارسی۱ رو همه با هم قاطی بکن ، یه کم روش گرد محبت و عشق بپاش میشه اخلاق من.

پانوشت:اخلاقی اینم اضافه بکنید،شخصیت dr.bigelow تو سریال louie.

نظرات 6 + ارسال نظر
Y جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:32 ب.ظ

چنین ترکیبی بمب اتم میشه :D

ظاهری یا اخلاقی؟
تو چرا خودت رو معرفی نمیکنی بیشتر بشناسمت ملوسک؟

خانوم ف جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:40 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

به نظر من که شبیه هیچ کدوم از اسامی بالا نیستی .اونا خیلی یوبس و نچسبن ولی تو کوگولی و خواستنیه قیافت

مرسی خوشگلم
تهش که خوب اونا مخلوط شدن با هم گفتم که یه کم نمک و ملوسی و موش موشی بهش اضافه باید بکنی.
خانوم ف قشنگ خودمی

هدیه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:04 ب.ظ http://6bahman.blogfa.com

چه جمعی شد !!!ولی همونایی هم که میشناختم با گردی که شما گفتی تصویر با کیفیتی از ورژن یک انسان خوش قلب و پاک که اهل زیر و رو کشیدن نیست ،بهم‌میده !
زنده باشید

مرسی قشنگم.مرسی مهربون.مرسی دوست داشتنی.
بگو کجایی بیام لپت رو بکشم و برم عروسک قشنگ

قره بالا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:32 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

همه رو میشه باهم قاطی کرد به جز اون شمر
هرکاری میکنم نمیشه

اخلاقی هم یکم حبیب رو میشناسم و پشه، بقیه رو نمیشناسم
ولی جناب تراویس انسان خوبیه، در همین حد میدونم (به جز وقتایی که میزنه تو جاده خاکی که اونم وبلاگ خودشه، خودش میدونه چی بنویسه)

نوکرتم دربست والا
من عاشق آقایی ام که همسفره بچه یتیم ها بود

کاوه خداشناس جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:03 ب.ظ

خیلی ممنون که شکل من هستی.

کاوه جان یه بوس نمیدی؟

reza شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:10 ق.ظ

داداش ماما جون
فکر نمیکردم یه نفر دیگه هم این سریال رو‌ نگاه کرده باشه :)))))

عه تو هم یادته؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد