تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

جان و تن من از قفس نفس رها شد ماه رمضان رفت و دلم تنگ خدا شد

امروز روزی هست که یه مُشت مادر حامله کس مشنگ احمق دوزاری چیپ تازه به دوران رسیده بی خانواده ، به زور اون بچه بدبخت رو که یا نارس هست یا زیادی و به زور نگهش داشته ، سزارین میکنن.فقط به این دلیل که تاریخش رُنده.۱۴۰۲.۲.۲ .واقعا که اگه در آینده همچین آدمی دیدین که تاریخ تولدش اینجوری رُند باشه ازش فرار کنید.این زیر دست مادری بزرگ شده که روانی و عُقده ای هست.

تا یه سنی طبیعی هست پسرا بچسبن به ننه هاشون ، ولی دیگه بعد اون باید ننه رو بوسید و گذاشت کنار.واسه دخترها هم همین طوره،یه دخترایی هستن که فقط دوست دارن بچسبن به باباشون،اینا هم نرمال نیستن.از این دو گروه پسر مامانی و دختر بابایی به سرعت نور باید فرار کرد.

هر چی میگردم کنترل تلویزیون رو پیدا نمیکنم،میخواستم نماز عید فطر رو به امامت حضرت آقا امام خامنه ای ببینم که متاسفانه نشد.اگه تهرون بودم میرفتم با عزیز دل.

تازگی ها کامنت هایی به اسم خودم توی وبلاگ های دیگه میبینم که من ننوشتم،عجبا.ملت رد دادن به مولا.

گل های قشنگم وبلاگ چطوری باشه شما بیشتر دوست دارین؟؟

همین.دوستتون دارم.بوس

نظرات 5 + ارسال نظر
Sanam شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:59 ق.ظ

قسمت اول گفته هات واقعا درستع، چه قدر از دست پدر و مادرهای نا آگاه سمی دچار اختلالات روحی روانی بشن بچه ها، خدایا بسه دیگه عهههه

دل منو بردی با حرفهات
من میخوام از فیلترها رد بشم

زهرا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:28 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

آرش تولدش نزدیک به شب یلدا هست، ۲۷ آذر هست تولدش.
میتونست تاریخ تولد خاص داشته باشه و شب یلدا دنیا بیاد. ولی متاسفانه بچه م یه مامان بی کلاس داره!! و یه تاریخ قر و قاطی شد تاریخ تولدش! :))))))
اون فرهنگ ما و البته به نظر من خود مادرهای پسرها هستن که باعث میشن پسراشون بچسبن بهشون. با ایجاد احساس وظیفه و دین تو پسرها. فکر میکنن وظیفه ی اوناست مادرهاشون رو جمع و جور کنن و تمام کمبودهای مالی و عاطفی شون رو تامین کنن.

خدا رو شکر تاریخش رُند نشد
اون قسمت دوم کامنت دلبستگی بیمارگونه مردها به ننه هاشون و دخترها به باباهاشون دلایل خیلی زیادی داره.ولی هر چیزی که باشه از یه مشکل روانی نشات میگیره

قره بالا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:23 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

تاریخ تولد منم رند میشد اگه 2 سال زودتر دنیا میومدم D:

خدا رو شکر رند نشد

سارا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:59 ب.ظ

آره منم تو یه وبلاگ با اسم تو کامنت دیدم که به آخوندا فحش داده بود. نمیدونم خودت بودی یا نه ولی الان که این مطلبو خوندم شک کردم تو باشی

من نبودم

نیکو شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:16 ب.ظ

دیشب توی حرم امام رضا نشسته بودم.شما و عزیز دل رو دعا کردم.حالا من که اوضاعم خرابه ولی امیدوارم دعام در حق شما مستجاب بشه.جات خالی یه نسیم خوبی میومد

قربون مهربونی ات.
اون نسیم خنک هم بوسه های من بوده بر دستان مهربونت.
ایشالا خودت سلامت باشی،مریض ات بهتر بشه.
چی بهتر از این که شب عید فطر توی حرم امام رضا من و زنم رو دعا بکنن.
ممنونم ازت نیکوی مهربان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد