تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زرقان که ز دوران کهن مانده به میراث گلواژه‌ی نام کُهَنش شهر رکان است

یه دوستی اینجا چند وقت پیش کامنت گذاشته بود که اگر ماشین ات خراب شد ببرش زرقان به جای جاده بوشهر.

هر چی میگردم کامنت این عزیز رو پیدا نمیکنم.

دوست خوبم که بهم گفته بودی ماشین رو ببر زرقان لطفا بهم پیام بده تا برایت تعریف کنم که کجای زرقان رفتم و چه کردم.ببینم در پاچه ام نکرده اند زرقونی ها یا کرده اند؟

نظرات 22 + ارسال نظر
برنتین چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:20 ب.ظ

والا یبار من بودم
گفتم ببر مرودشت
مکانیک کار درست و منصف اونجا سراغ دارم
هماهنگ میکنم باهاش
حالا چی بود مشکل و چقدر گرفتن؟
زرقون که شهر ارواحه
جون میده برا زندگی دوران پیری
بس که تمیزه و ساکت و سرسبز

والا یکی گفت ببر زرقون بردم
ولی فکر کنم کرد تو پاچه ام
کولر و شارژ و فلش و یه خرده برق کاری ۶۵۰ دادم و اومدم.
فقط امیدوارم دیگه درست کار بکنه
ولی شهر قشنگی بود

Sanam چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:28 ب.ظ

توی خود زرقون! خودشون میگن با زرقونی ها نه وصلت کنین نه معامله
اره شهر تمییزیه
حلوا ارده و حلوا کشی و حلیم بادمجون خوشمزه ای دارن

اره خود زرقون
چرا اینو میگن؟
میگم بچه هم داری صنم؟
اره.حیف نخریدم.۶۵۰ پول داده بودم کمی گیج بودم یادم رفت از این چیزا بخرم

برنتین چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:29 ب.ظ

زرقون خلوته
در عین حال مکانیک و اینای حرفه ای نداره
اما مرودشت صنعتیه
کاربلد زیاد داره
ولی باید بشناسی
چون یهو میشینن به آدم
تعمیرات مکانیکی،جلوبندی،برق،تنظیم موتور و لوازم یدکی
مرودشت آشنا خیلی دارم.
البته کار درست و منصف
شیراز رو قبول ندارم تو این چیزا
چون تا کمر میشینن به آدم.
شارژ گاز هم اگه تو زمستون
هر یکماه نیم ساعت کولر رو بزاری کار کنه
گازش کم یا خراب نمیشه
من انجام میدم و یاد ندارم هیچ زمانی ماشینهایی که داشتمو برا شارژ گاز برده باشم.

یادم میمونه
دمت گرم سلطان

کاوه خدانشناس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:32 ب.ظ

تراویس بنویس حوصلمون سر رفته.

بنویسم که فحش بدی بهم؟

Sanam چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:39 ب.ظ

چون خودشون خودشونو میشناسن
بچه هم نه
برج 9 ام.

میخوای سوال نپرسم اگه راحت نیستی؟

برنتین چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:42 ب.ظ

در جواب صنم
زرقونی ها بسیار آدمهای شریف و خوش حسابی هستن
درسته یه ذره اهل حساب کتابن و به خسیسی معروف شدن
اما کارشون درسته
مهمونشون بشی هرچی دلت بخواد مهمون نواز هستن
بر عکس اکثر شیرازیا که همیشه دو دوتا چهارتا میکنن برا هر کاری
زرقونی جماعت آدمهای بسیار لارج،مهربون،با معرفت و مایه داری هستن.

Sanam چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:43 ب.ظ

اکیه اگر نخاستم جواب بدم میگم

دوست دارم ببینمت یا تلفنی باهات حرف بزنم.اینجوری مزه نداره

کاوه خدانشناس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:47 ب.ظ

من کی بهت فحش میدم. مگر اینکه حرفایی بهم بزنی که دوست ندارم.تراویس میدونی تویم روحت سبکه؟ بالقوه حالت ارتباط با عالم بالارو داری.

من دوست دارم برم عالم بالا با اجنه و ارواح سکس بکنم.کیراشون رو بخورم،کونم رو بلیسن.کسشون رو بگام.
منظور غایی و هدف من از ارتباط با عالم بالا فقط این چیزاست

Sanam چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:48 ب.ظ

برنتین
باشه حتمااااااا!
یا شما معنی لارج رو متوجه نمیشی یا با شیرازی اصیلی نشست و برخواست نکردی
زرقونی لارج ازون حرفها بودا

اخ جون دعوا

کاوه خدانشناس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:52 ب.ظ

روحت سبکه نه اینکه بری بالقوه است بالفعل که نیست. داعشیام همش دنبال حوروی و پریند. نمیشه باهات حرف زد آدمو پشیمون می کنی. امیدوارم همه این چیزایی که دوست داری نصیبت بشه.

روحم سبکه یعنی چی؟متوجه منظورت نمیشم.
من آدم معتقدی نیستم،اگر روحی هم داشته باشم،روحم سیاهه و خودم نادم و گناه کارم توی درگاه خدا.
به روح و جن و عالم بالا و اینا هم اعتقادی ندارم.

برنتین چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:57 ب.ظ

صنم
از شما خیلی شیرازی ترم
اگه که از زرقونی ها خاطره بد داری مربوط به نوع برخوردته
وگرنه من از شیرازی ها بدی دیدم و از زرقونیا خیر
و اینکه شما حسب شنیده هات حرف میزنی
نه معاشرت با افراد
و اینکه فکر نمیکنم حتی شیرازی باشی
خیلیا از هر ده و داهاتی سر از شیراز درآوردن و شدن شیرازی
اصالت ما نسل اندر نسل به ابیوردی شیراز میرسه
شما چی؟
این بحث اینجا تموم میشه
چون با هرکسی،دقت کن عزیز
با هرکسی دهن به دهن نمیزارم.
اونم شما...

کاوه خدانشناس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:57 ب.ظ

تو به ادب و موقعیت شناسی هم اعتقاد نداری. همش باید باهات از در خشونت و سرکوب و یکی به دو حرف زد.

بابا سوال پرسیدم،چیز بدی نگفتم که
هر چی بگم بهم توهین میکنی
هزار بار بهت گفتم کاوه گوزو،من جوجه ام،من مثل گل میمونم،من بلورم،نازم.باید با مهربونی و عشق با من حرف بزنی

زهرا چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:00 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

من هر چی زرقونی دیدم و می شناسم آدمای خوبی بودن. بدی ندیدم ازشون :)
برنتین نکته ی جالبی بود واسه نگه داشتن گاز کولر. مرسی. ولی خو یخ میزنیم تو زمستون نیم ساعت کولر بزنیم :))

میریم بیرون از ماشین

شترِ هوسباز چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:02 ب.ظ

اتفاقا یک ساعت پیش با یکی درباره زرقوک صحبت میکردم. گفت دو سه تا زرقونی توی این شهر خودمون هست که جالب نیستند و منم در جوابش گفتم راستش آشنایی باهاشون ندارم ولی خیلی مشهوره که مردمان آروم و ساکتی هستند.

کاوه خدانشناس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:04 ب.ظ

اهل گفتگو باش دیگه. کسی با این حرفای سکسی زننده جذبت نمیشه.

چشم
دیگه حرف بد نمیزنم
حالا بهم بگو عالم بالا چیه؟

زهرا چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:04 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

بیرونم سرده خب :)))

پالتو بپوش.
آش بخور
آتیش روشن بکن
شلغم بخور

کاوه خدانشناس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:15 ب.ظ

ولش کن، وقتی علاقه و ارادتی نداری خودتو درگیرش نکن راحت باش. تازه گفتنی هم نیست حس کردنیه.

خو باشه.

خانوم ف چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:20 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

شترِ هوسباز:))))
خیلی خاص بود اسمش

خیلی
شتر معمولا کینه ای هست.حالا هوسبازش به پست ما خورد

Sanam پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:26 ق.ظ

برنتین، بولوردی با اصالت!

همینه ، مگه تو فضای مجازی چیزی بگی و اونا هم بشن لارججج

اصن اکسترا لارج!
واقعا جووووک سنگینی بود، خودت خنده ات نگرفت؟ خوبه که میگی اهل حساب و کتابن و به خسیسی مشهور،
همین یه کلمه ات کافیه که متوجه بشم تصوری از لارج بودن نداری...
حالا چرا اینجوری سنگشون رو به سینه میزنی خدا داند و ده و دهاتی که گفتی

در ضمن تو یکی از کوچه های کناری مسجد نصیرالملک خونه پدر بزرگ منه با من از شیرازی بودن صحبت میکنی؟

(پی نوشت:خدایا ممنون که دارم میرم از ایران، دیگه اونجا نه خبری از زرقونی جماعت هست نه بولوردی با اصالت خودشون بمونن همینجا زندگی کنن و با هم دلشون به این چیزا خوش باشه!)

هر شب یه زرقونی بغلت میکنه موقع خواب،چطو میگی از زرقونی خبری نیست؟
بولوردی یعنی چی؟

برنتین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:14 ب.ظ

در جواب صنم

از کوزه همان برون تراود که در اوست.

خیلی عالیه که از این کشور میری
چون این وطن گنجایش این حجم عظیم از لارج بودن
رو نداره.

آخ جون دعوا

Sanam پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:45 ب.ظ

تراویس
شوهر من هم اینقدر از زرقونی ها خوبی دیده همیشه انکار میکنه یه رگ زرقونیش رو و البته از سمت پدر شیرازیه

ترک های ابیوردی رو میگن بولوردی

Bolordi
تلفظ صحیحش چیه؟
خیلی بدی دیده یعنی؟؟

Sanam پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:45 ب.ظ

Bolvardi

ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد