تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

رفتیم دبی چه جایی بود جاتون خالی صفایی بود

دیشب دیگه دیر نخوابیدم،ولی تا خود صبح خواب میدیدم رفتم دبی زندگی میکنم.خیلی هم زندگی معمولی و نسبتا فقیرانه ای داشتم،عزیز دل هم پیشم بود. ولی خیلی خوشحال و راضی بودم.

لامصب خارج از ایران چی داره که آدم وقتی پاش رو از مرز میزاره بیرون حالش خوب میشه و حتی دیدن خوابش هم حالش رو خوب میکنه.

خوشا به حالتون که دارین از ایران واسه همیشه میرین،خوشا به حالتون که از ایران رفتین،اونایی هم که زیر ۲۵ سال دارن یا پولش رو دارن  یا موقعیتش رو هم دارن که از ایران برن و نمیرن خیلی خر هستن.

همین.بوس.

نظرات 12 + ارسال نظر
شترِ هوسباز پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:45 ب.ظ

حتما قبل خواب نرفتی دستشویی که این خواب رو دیدی. رویا دیدن به خاطر فشار شاشه.

شتری دیگه

نیکو پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:46 ب.ظ

اوففف تراویس فکر نمی کنی اینجا رو سطحی نگری کردی؟

چی بگم والا

نسیم پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:15 ب.ظ http://nssmafar.blogfa.com

+ اونایی هم که مانع رفتن یکی میشن خرتر

قره بالا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:57 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

شما که میتونید برید، خب برین از اینجا
هنوز نتونستم درک کنم چرا برگشتین اصلا؟

بانوی کویر پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:45 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

نمی‌دونم چرا یاد اون یارو افتادم که می‌گفت: جوووون اومدم ترکیه ، چه حالی دارم میکنم، خاک تو سرتون ، الان دوست دخترم میاد :)))

خب خدا رو‌ شکر جزو خرهای پاراگراف آخر محسوب نمیشم :))

عه.تو هم اون رو دیده بودی.خیلی با حال بود
بی ادب به جای بردپیت و جرج کلونی و جانی دپ باید یاد اون بیفتی

خانوم ف پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:57 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

منم هر وقت خواب خارج و میلینم تا یه هفته شارژم :))
یه حس خاصی داره لامصب .انگار واقعا اتفاق افتاده..
راستی وبم غیر فعاله فعلا تا باز ببینم چی میشه :/

چه بد که غیرفعالی.نظر بده حداقل

گلشن پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:57 ب.ظ

خارج از مرزهای ایران چیز اضافه ای نداره فقط ... نداره. شما هم هی نظرتون عوض میشه یک بار میگین پشیمون نیستم نرفتم وعاشق تخمیت ایرانم یه بارم اینطور.

دوستم داشته باش
من جوجه ام

هدیه پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:59 ب.ظ http://6bahman.blogfa.com

من جزو خرهام پس ....
نمیتونم غیر از ایران واقعا در توانم نیست ....
کاش اوضاع جور دیگه ای بود مثلا همه برای کشور ما دست و پا میشکستن...هعیییی
دوبی ولی حاضرم هزاران بار سفر کنم هر بار هم مدرن تر از قبل میشه

ماشالا وضعت خوبه.
یه کم از این پولا خرج ما کن

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:03 ب.ظ

خانم ف چرا غیر فعال شدی؟

به تو ربطی داره؟
به تو چه آخه؟
حتما یکی مثل تو اذیتش کرده

خانوم ف پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:39 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

خطاب به کاوه جون
عزیزم به صلاحم بود یه مدت غیر فعال باشه.ولی تو‌وب رفقا هستم :*

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:55 ب.ظ

تو چرا اینقدر از دست من ناراحتی. مشکلت با من چیه؟

بوسم کن از دلم در میاد

Nahid پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:45 ب.ظ

دایی من میگه، هرکس موقعیتشو داشته باشه که از اینجا بره و نره، حتما باید بره پیش روانپزشک

حق با دایی ات هست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد