تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تنها چیزی که باید ازش بترسیم، خودِ ترسه.

عصر پنج شنبه شد و از سر کار اومدم خونه.

میخوام بشینم آبجو بخورم.

کنار دستم هم یه چیپس دل مزه و یه کیک سه شیر از فنسی خریدم.یه قنادی خوب توی شیراز هست به اسم فنسی که دوستش دارم،از اون نون فروشی گنتوم کشیدم بیرون حالا گیر دادم به فنسی،خلاصه که شیشه های آبجوآم این قدر فشرده و کپل شدن و دارن به زبون بی زنونی میگن بیا ما رو بخور.

امشب میخورم به سلامتی خانوم ف که عشقم بهش روز به روز بیشتر میشه،کاوه خدانشناس که همیشه فحشم میده،شتر هوسباز،نیکو،گلشن که همیشه تحقیرم میکنه،داشم برنتین،خواهر گل جدیدم صنم.قره بالا که از خوشگلی تکه،دیگه کی؟همین،به سلامتی همه شما میخوام یه کم گیج بشم و گوشام رو قرمز بکنم

دوستتون دارم یا نه؟معلومه دیگه،پرسیدن نداره.


پانوشت:من آنلاین هستم و نظرات رو بلافاصله تایید میکنم،بیایین پای همین پست چت بکنیم.بوس


پانوشت ۲:داشتم میخوردم که یهو از آبجو بدم اومد.به عزیز دل گفتم،بهم گفت این واکنش طبیعی بدنت هست،وقتی میخوری،کبدت شروع به ترشح آنزیم های کبدی میکنه و وارد جریان خونت میشن آنزیم ها تا سم رو دفع بکنه،و به طور طبیعی بدنت از آبجو بدش میاد.دقیقا مثل اتفاقی که واسه مریض هایسرطانی که شیمی درمانی میکنن و از غذا بدشون میاد.منم دیگه نمیخورم.یه کم لبهام سر شد واسم کافیه.


پانوشت ۳:یکی هست به اسم"همه چی عالیه"گاهی کامنت میزاره،دوسش دارم.

نظرات 31 + ارسال نظر
خانوم ف پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:37 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

تو زندگی واقعی اگه یکی مثل تو اینجوری دوسم داشت دیگه چی میخواستم از خدا :)

هیچ

قره بالا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:51 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

خانم ف چرا وبش رو بسته؟

والا نمیدونم خوشگلم

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:56 ب.ظ

چرا با من بدی چی شده؟

چون دوستم نداری.
باید بوسم کنی

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:59 ب.ظ

خوب پس الکی مشکل داری.

چند سالته؟

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:03 ب.ظ

خانمت دکتره؟
۵۵ سالمه

کدوم شهری؟

زهرا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:05 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

کدوم فنسی؟
کیکاش خوشمزه ست :)

ابریشمی
خیلی خوشمزه هست

شرلیا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:05 ب.ظ

عید شیراز بودم هرچی فکر کردم اسم نون فروشی یادم نیومد حیف شد . کدوم مدلشو دوست‌داشتی شما؟

همشون
ولی یه مدلی با زیتون درست میکنن.میزنم توی شراب و میخورم.حس خوبی داره
تا حالا ندیده بودم کامنت بزاری بلا

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:13 ب.ظ

تهران. سوالتو جواب میدم تویم جواب بده.

چشم.
بله دکتره.
دوست داری اومدم تهران همدیگه رو ببینیم؟

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:16 ب.ظ

چرا که نه. چقدر خوش شانس بودی زن دکتر گیرت اومد.

بیرون نه ها.
توی خونه ببینیم همدیگه رو

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:25 ب.ظ

تو اینهمه میگی از خانم ف خوشت میاد ندیدم از این حرفا باهاش بزنی.

میدونی دوست دارم باهات چی کار کنم وقتی اومدی خونه پیشم؟

خورشید پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:25 ب.ظ http://khorshidd.blogsky.com

آبجو نوش جونتون
اطلاعی از خانم ف دارید ؟وب ش را بسته نگرانش شدم

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:29 ب.ظ

چرا تو این همه آدم بدترین حرفارو با من میزنی. اینو جدی دارم ازت میپرسم؟

چون دوستت دارم

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:39 ب.ظ

تو کیو دوست نداری. ولی دلم میخواد بدونم. چچرا اینقدر وقیحی نسبت به من شاید به خاطر فحشایی که بهت دادمه.

یه حس کشش جنسی نسبت به همدیگه داریم

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:44 ب.ظ

من ندارم.

من دارم.
بهم شماره یا آیدی تلگرام بده چت بکنیم

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:48 ب.ظ

بابا ولکن دیگه چه سیریشی هستی. با من مثل بقیه رفتار کن وگرنه دیگه برات نظر نمیذارم.

باشه.ببخشید
من فقط میخواستم یه جق کوچولو بزنم.همین

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:09 ب.ظ

چطور زنت دکتر بود تورو قبول کرد مهره مار داری؟ تازه مهریه زنتم داد.

اخلاق پیامبر گونه ای دارم

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:11 ب.ظ

نه والا خیلی تعجب می کنم.

دارم میگم که
اخلاقم خوبه.مرد هستم.

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:17 ب.ظ

تو آخه خیانت می کنی.

من؟زبونت رو گاز بگیر
من فقط جق میزنم

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:23 ب.ظ

همونم کم خیانتی نیست. جق نزن با اون بخواب شاید بچه دار شی.

دیگه کمتر کس بگو.سرم درد گرفت
تو بیا واسم جق بزن.بهم عکس از بدنت بده جق بزنم با عکسات

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:26 ب.ظ

روانی. برو با عمه ات جق بزن ایکبیری. دیگه برات کامنت نمیدم بی شرف. ریدم تو دهنت.

عمه ام رو سالهاست ندیدم.
من تو رو میخوام،صدات رو میخوام،لای پات رو میخوام.ممه ات رو میخوام.

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:29 ب.ظ

مادر جنده خداحافظ. لای پام معلوم نیست چیه ریسک نکن.

حالا نشون بده،هر چی باشه میخورمش

بانوی کویر پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:06 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

همون کیک رو بچسبید :)
یه جوک قدیمی هم یادم اومد

شب جمعه مایه دارها: شراب کباب رباب
شب جمعه ندارها: دوغ نخودچی ج.ق

بی ادب و بی‌مزه هم نیستم :/

خیلی بامزه ای اتفاقا

ماهک پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:44 ب.ظ

وقتی میگین نون میزنم تو شراب، حالم به هم میخوره

بالا نیاری رومون حالا

Faran پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:32 ب.ظ

حیف ابجو ندارم هوس کردم

شیرازی؟

همه چی عالیه پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:14 ب.ظ

بار اول صفحه رو باز کردم نتونستم پیام بدم
گفتم از ادب به دور هست فردی از من یاد بکنه و من پاسخی ندم.
مرسی از شما ....خوشحالم کردید....
مراقب خودتون باشید. ایام به کام

ایشالا همیشه برات همه چی عالی باشه نازنینم

Faran پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:33 ب.ظ

شیرازی هستم ساکن تهران
رفتم یکم شراب ته یخچال پیدا شد بسی راضیم الان

حیف شیراز به این قشنگی و بوی خوب و زیبایی نیست رفتی توی تهران پر لجن
عصری از پل معلم داشتم میرفتم به سمت فرهنگ شهر،یه نگاه به کوه های روبرو کردم خداییش دلم باز شد.آسمون ابری،هوای ابری و صاف،کوه های زیبا.خیلی خوبه شیراز.
تف تو تهرون.هیچ جاش خوب نیست.همه جاش هم بودم.

Faran جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:24 ق.ظ

وای وای نگو دلم خون شد مقصر شوهر لجبازمه دنبال کار باکلاستر بود ولی خدایی شیراز کار پیدا نکرد ...لذت ببرید ایشالا ماهم برگردیم یه روزی

این جا حق با شوهرته
شیراز پول نمیدن لامصب،خیلی حق خوری میکنن شرکتها و کارخانه هاش.
ولی تهران هم هر چی در بیاری خرج اسنپ و رفت و برگشت و خورد و خوراک و اجاره میشه

کاوه خدانشناس جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:18 ق.ظ

من فکر می کنم کسایی که از تهران بد میگن در وهله اول فرهنگ تهران رو دوست ندارند. چون خیلی مردمش تو خودشونند بعضیا دوست ندارند.

گلشن جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:39 ق.ظ

من قصد تحقیرتو ندارم فقط جملات خودتو تکرار میکنم شاید می بینی جملاتت کنار هم متناقضه و حس میکنی من دارم مسخره ات میکنم .

Faran جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:39 ب.ظ

سال اینده قطعا تعداد زیادی درتهران بی خانمان میشن همین الان راننده تاکسیها توی ماشین میخوابن
شیراز واقعا درامد پایینه ولی ملت خوب عشق حالسون به راهه خداروشکر
اخلاق مردم هم که نگم ترکها...

شارلوت جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:52 ب.ظ

زنت دکتره بعد خودت راننده اسنپ؟!
زندگی عجیبی داشتی و داریا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد