تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یک انسان زن زاده نمی‌شود، بلکه تبدیل به زن می‌شود

"خانوم ف" عزیزم،"خانوم ف" مهربانم،قشنگم،لطفا بیا و پای این پست جواب طرفدارانت رو بده،همه احوال تو رو از من میپرسن،اما کیه که احوال من رو بپرسه که از دوری تو در چه حالی هستم.

این پست مخصوص صحبت کردن خانوم ف با دوست دارانش هست.

نظرات 15 + ارسال نظر
کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:36 ب.ظ

خانم ف خیلی دوست دارم. تراویس رقیب خیلی سرسختی پیدا کرده. ارادتمند شما کاوه خدانشناس.

خانوم ف مهربونه.هم من رو دوست داره هم تو رو.
در ضمن تو لای پات کس داری نه کیر.

قره بالا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:39 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

خانوم ف جان هارداسان؟
هارا گتدین بیردن ؟



خودتون خوبید جناب تراویس؟
عزیزدل خوبن؟

نَمَنَ؟

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:43 ب.ظ

تراویس اسرار ازل را نه تو دانی و نه من. این حرف معما نه تو خوانی و نه من.

یعنی هر دو رو داری؟

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:48 ب.ظ

نه که تو هر دورو نداری.

کاش داشتم

خانوم ف پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:01 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

وااای این چی‌ بود تراویس جانم
من آدم خجالتیه هستم
الان آب شدم که
خوشگلای من که احوالمو میپرسین.کاش میتونستم همتون رو جمع کنم یه جا ،با هم چایی کیک خودم پز بزنیم و عشق کنیم .
ولی دریغ که هر کدوممون یه وریم
من خوبم عزیزانم
فقط یه دفعه ای مجبور شدم وب رو ببندم.
ایشالا که خیر باشه همیشه
ولی میام زود
من که جز شما کسی رو ندارم
دوستتون دارم.

ما هم دوستت داریم

قره بالا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:18 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

پس زود بیا خانم ف جان
دلمون برات تنگ میشه
بابا اینجوری یهویی وبلاگ ها رو نبندین

راست میگه خو

تراویس بیکل پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:21 ب.ظ https://travisbickle1.blogsky.com

خانوم ف فیلم split رو دیدم
.عجب فیلم خوبی بود.خیلی معرکه بود.کیف کردم.
حالا میگن این فیلم دنباله ای داره به اسم glass،میخوام اونم ببینم

خودم کامنت گذاشتم برای خودم و خودم هم دارم به خودم جواب میدم.کاش میشد کارای دیگه هم با خودم بکنم

نیکو پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:36 ب.ظ

خانم ف دوست داشتنی زودی باز بیا
امیدوارم خیر باشه

برنتین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:49 ب.ظ

خانم ف
مهربون
با شخصیت
با وقار
صبور
یه ذره کم شانس

آرامش و سعادت و سلامت و سرافرازی رو براشون آرزو میکنم.

بانوی کویر پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:58 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

خانوم ف جان همین که کامنت بذارید اینجا ، خیالمون راحت بشه حالت خوبه عزیزم
زود برگرد دخمل جان⁦(◍•ᴗ•◍)❤⁩

تشکر ویژه از تراویس خان که متخصص پیوند قلب رفقاست
⁦^_^⁩

ح 2 پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام خانوم ف عزیز
امیدوارم حال خودت و پسری ت خوب باشه و خدا مته اتلق بدی نیفتاده باشه که گرفتی وبت رو بستی
اگرچه همیشه وبت رو خاموش میخوندم ولی، امیدوارم نظرت عوض شه و دوباره مثل سابق دوباره شروع به نوشتن کنی
بی‌صبرانه منتظر اون روز هستیم.
+ تراویس عزیز ازت ممنونم که با این پستت باعت شدی با خانوم ف، حرف بزنیم

بوس

بلوط پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:40 ب.ظ http://Qazalkhan.blogsky.com

خانوم ف جان امیدوارم مشکلتون به زودی حل بشه و حالتون خوب باشه
زود برگردید منتظریم

علیرضا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:45 ق.ظ

Hi dear ف
Be strong and move on
Travis is going to
F.. u

فارسی بنویس داداشی
بوس

ح جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:37 ق.ظ

به نظرم
کار خوبی کرد و وبلاگش فعلا از دسترس خارج شده است بعضی وقتا برای شیرین شدن زندگی دنیای مجازی باید کنار گذاشت و به زندگی واقعی برگشت

کاوه خدانشناس جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:12 ب.ظ

خانم ف دوستت دارم تراویس حسوده.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد