تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ناامید نباشید از رحمت خدا که همانا ناامید نمی‌شود کسی از رحمت خدا مگر مردمانی که کافرند به خدا.

تصمیم کبری اول:هر کس کامنت میزاره دست بوسش هستم،ازش ممنونم ولی از این به بعد جهت این که خودم آرامش روحی بیشتری داشته باشم و خواننده ها از تنش و استرس به دور باشن و همه چی مرتب باشه،کامنت های با اسامی عجیب مثل:ح ۲،سلام،رهگذر،خواننده خاموش،.،..،! و همین طور اسامی که بی محتوا و عجیب باشه تایید نمیشه.

تصمیم کبری دوم:از این به بعد کامنت های فحش و توهین هم تایید نمیشه.

تصمیم کبری سوم:دیگه از این به بعد فقط انرژی مثبت،فنگ شویی،تخلیه انرژی منفی،عود روشن کردن و باز کردن چاکراه.

تصمیم کبری چهارم:شماره بدین آشنا بشیم.

همین.بوس.

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:52 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

سلام
خوش برگشتی :)

سلام به روی ماهت عزیزم
مرسی قشنگم

قره بالا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:02 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

ان شاء الله کلی انرژی مثبت دریافت کنید
حالتون کلی خوب بشه

مرسی قشنگم

بانوی کویر چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:24 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

گوشم به راه تا که خبر می‌دهد ز دوست

صاحب خبر بیامد و من بی‌خبر شدم

خوش برگشتی تراویس خان
جاتون خالی بود

چه شعر قشنگی.آفرین عزیزم

مگی چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام، میبینیم که برگشتی

تراویس اون نونوایی تو شیراز اسمش چی بود؟ آدرسش؟

سلام مگی عزیزم
میخوای بیایی شیراز؟
"گنتوم"،یکیش تو نارون،یکیش توی معالی آباد،یکیش هم تو میدون زرگری

مهدیه چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:25 ب.ظ

منکه پیام میدم محل نمیدی
پیر شدم دیگه
پی جوون میگردی

نوکرتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد