تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کسی که اخلاق ندارد انسان نیست جزو اشیاء است.

عکس وبلاگم عوض نمیشه.اینم یه باگ تخمی دیگه از بلاگ اسکای.

به خدا یه هکر درست و حسابی میتونه کل این بلاگ اسکای رو بفرسته رو هوا این قدر که تخمیه.وقتی هر مادر جنده ای از ته دهات های نمیدونم کدوم شهر تخمی پست های رمز دار رو باز میکنه میخوای خود سایتش امنیت داشته باشه.

کاش میشد فهمید "بیان"چطوره،یا اونایی که رفتن بیان راضی هستن؟یا میشه مثل اینجا توش راحت بود.اگه "بیان"خوب باشه،همگی دسته جمعی بریم بیان.

نظرات 7 + ارسال نظر
قره بالا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:01 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

عکس وبلاگ عوض شده که
عکس پروفایلتون همون قبلیه

آره.درست هم نمیشه لامصب

خانوم ف چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:50 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

خوش برگشتی عزیزم
لطفا نبند اینجارو و انگولکم نکن
حوصلت سر رفت با تخمات بازی کن چه کاریه خوب با این هی ور میری .
اینجا عین یه محفل میمونه یه قهوه خونه تهِ فردوسی که همه جمع میشن توش و حرف میزنن
هر کار کردم تلگرام پیدات نکردم
چرا؟

فدای تو خانوم ف
از این حرفهای بی ادبی جلوی من نزن.خجالت میکشم.
تلگرام من کار میکنه.مشکلی نداره

سیرن چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:50 ق.ظ

اول حذفش کنید و ثبت کنید ، بعد دوباره عکس جدید رو بذارید و ثبت کنید

هزار بار کردم،نشد

برنتین چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:20 ب.ظ

قد جنتی سن ازت گذشته هنوز عین این نی نی دخترای سه ساله قهر میرینی
وب رو بستی
اختیارشو داری
پست زدی برای همیشه
سه روز شد؟
بعد برگشتی میگی ریدم به تنظیمات؟
عامو
درسته کسخلیم که اینجا میچرخیم
دیگه خر خو نیستیم
قهر میکنی چون بهت فحش دادن؟خانم ف بسته تو هم ببندی؟
اگه اینه بقیه خواننده های وب تخمتن؟
عامو
هیچی نیستیم ما
میایم میخونیم و میریم
نهایتا نباشی عادت میکنیم به نبودنت
خر حسابمون نکن
چون دفعات قهر گوزیدنت زیاد بشه
همون جمله معروف میشه شامل حضورت

با یه به تخمم مجلسی رد میشیم و نه خانی اومده نه خانی رفته

دیگه خود دانی


گوزو...

آتش چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:40 ب.ظ

چقدددددد حق میگی برنتین
والا پست خداحافظی میزارع بعد میگه انگولک کردم
عاقاااا خودتی!
تا خانم ف بست اینم جوگیر عالم....
اتفاقی بود حتما!

دوسش دارم خو
احتمالا یکی از دلایلش هم اون بوده
آقا دوستش دارم.دست خودم نیست

کوریون پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:19 ق.ظ http://chorion.blog.ir/

من از همون سال 82 و شروع بلاگ اسکای اینجا بودم. با مسعود نه چندان؛ اما با محسن چنگیزی در ارتباط بودم و مدام واسه بهبود وضعیت بلاگ اسکای پیشنهاد و انتقاد می فرستادم. خون دل خوردیم که رسید به اینجا. منظورم اینه که تعلق من به بلاگ اسکای خیلی زیاده اما خب، رهاش کردم رفت. بیان از نظر پلتفرم خیلی سرتره از اینجا. هم از نظر امنیت سایت و هم از نظر اینکه دستت برای انواع تغییرات توی وبلاگت بازه: از قالب گرفته تا موزیک یا حالا اسکریپت های مختلف و چیزهایی مثل این
یک مقداری اولش شاید واست غریب بنظر برسه. پروسۀ انتقال آرشیو رو هم مجبوری دستی انجام بدی و طبیعتا کلافه کننده هست اما واقعا وضعیت بهتری داره و در یک کلام صاحب داره. در مورد سوالت هم باید بگم؛ جو کلی بیان متمایل به محافظه کارهاست.. اما خب کسی هم کاری به کارت نداره. نهایتا ایگنورت میکنند که این خودش مزیت نسبی ایجاد میکنه;)
باز هم سوالی چیزی داشتی یا کمکی اگر خواستی بهم بگو

مرسی داداش گلم
یعنی منی که حرف از کیر و کس و پستون میزنم توی پستهام نمیان پیدام بکنن و دستگیرم بکنن؟
بعد چطوری میشه آرشیو دستی گرفت؟متوجه این نشدم.
بعد نمیان بیانی ها بگن اَه اَه،بلاگ اسکای رو به گند کشیدی حالا اومدی اینجا گُه بزنی،گم شو همون جایی که بودی؟
بعدانوشت:سلطان نصفه شبی پشمام ریخت.مگه سال هشتاد و پنجه که آهنگ گذاشتی رو وبلاگت؟

کوریون پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:48 ق.ظ http://chorion.blog.ir/

من تا حالا ندیدم که مثل بلاگفا بگیر و ببند داشته باشه. اما این جنس مخاطبی که شما دارید رو فکر میکنم توی بیان هم بتونید پیدا کنید.
بیان برخلاف بلاگ اسکای جمع و جور و خودمونی نیست. توی لیست بروز شده ها اتفاقی اسمتون رو دیدم و ذهنیتم این هست که سال ها قبل یکی دوباری صحبت کرده بودیم. اگر اشتباه نکنم اون قالب آبی خاکستری کلاسیک روی وبلاگتون بود. واسه همین نوستالژی بود که کنجکاو شدم و کلیک کردم. منظورم اینه که توی بلاگ اسکای تقریبا یجورهایی همه همدیگه رو میشناسن اما توی بیان نه. در نتیجه تا وقتی خودتون تمایل نداشته باشین کسی متوجه حضورتون نمیشه و اه اه گفتن هم طبیعتا در پی نداره.
متاسفانه انتقال آرشیو بصورت یکجا و با بک آپ مقدور نیست. یعنی مجبورید تک تک یادداشت هاتون رو از اینجا کپی کنید، اونجا پیست کنید،تاریخ هر یادداشت رو عوض کنید و بعد دونه به دونه منتشرشون کنید؛ که خب واقعا خیلی وقت گیر و خسته کننده خواهد بود.
خیلی مخلصیم، عرض ارادت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد