تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

جنگم بشه، خدا بخواد شهیدیم

تملق اول:میدونم بعضی هاتون از دستم ناراحتین که وبلاگ رو بستم،ولی قول قول قول میدم دیگه وبلاگ رو تعطیل نکنم.ببخشید دیگه.

تملق دوم:من قول میدم دیگه وبلاگ رو نبندم،شما هم یه قول بدین.هر روز داره وبلاگ نویس های تازه نفس و جوون و خوش صحبت و سکسی و مودب اضافه میشه،قول بدین این پیرمرد حشری رو فراموش نکنید و به وبلاگش سر بزنید.

تملق سوم:بعضی از شما عزیزان هستین که میدونم همه مطالب وبلاگم یا بیشترشون رو خوندین،کاری غیرقابل باور که از خودم هم برنمیاد.کاش میتونستم کاری کنم که خوشحال بشین،مثلا پاتون رو بخورم.یا کف پاتون رو ببوسم یا بلیسم.

تملق چهارم:من وقتی کامنت های خواننده هام رو توی وبلاگ های دیگه میبینم از حسودی میخوام بترکم.جز دو سه تا وبلاگ،دوست ندارم خواننده هام جای دیگه کامنت بزارن.حسودم دیگه دست خودم نیست.

تملق پنجم:از بعضی ها بدم میاد و وقتی میبینم توی وبلاگ دوستام کامنت میزارن اعصابم خرد میشه و ناراحت میشم.ولی کاری نمیشه کرد.

تملق ششم:بعضی ها که قبلا توی وبلاگ من کامنت میزاشتن و حالا باهام قهر هستن،وقتی کامنت هاشون رو توی وبلاگ های دیگه میبینم بغضی میشم.

تملق هفتم:گاها اثری از خودم و طرز تفکرم و نوع نگارشم و ایده هام توی وبلاگ های دیگه میبینم و خوشحال میشم و به قول هیچکس نتیجه کارامونو چند سال دیگه میبینن،دونه هایی که کاشتیم تازه اندازه شویدن.

تملق هشتم:همین.بوس.دوستتون دارم.

نظرات 7 + ارسال نظر
phil پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:39 ق.ظ

سلطان واقعا خوشحالم برگشتی تو نور چراغ بلاگ اسکای هستی

چاکرتیم

صنم پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:51 ق.ظ

خوشحال شدم کلا رفتی الان دیدم باز اومدی خورد تو ذوقم چرا نمیمیری

چرا بمیرم آخه؟

Sanam پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:24 ق.ظ

مطمئن بودم این بسته شدن و حلالیت نطلبی و خداحافظ تا ابد و... طول زیادی نمیکشه
چون تو به اینجا اعتیاد پیدا کردی و دووم زیادی نمیاری دور از این محیط باشی آرهههه
در ضمن شماره من به چه درد تو میخوره آخه...
محل سگ چیه نگو تراویس! من اینجا و تو رو تازه پیدا کردم
کجا بهتر از اینجا!
راستی! فردا هم که روز شیراز هست و تا 22 اردیبهشت همه مکانهای گردشگری رایگانن
برو حالشو ببر!

دوستم داشته باش.
من جوجه ام

دخترک پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:13 ب.ظ

تراویس میشه بیای تو توییتر؟ خیلی خوب مینویسی و اونجا طرفدار پیدا می کنی.

توییتر خیلی آدم گنده گوز داره.بدم میاد از جو و آدمهاش.
الکی ادای حشری ها و روشنفکرها رو در میارن ولی نه حشری هستن و اهل حال و نه روشنفکر هستن و اهل مطالعه

پری پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:44 ب.ظ

چقدر فحش داذم اون روز که بستی پیج رو گفتم عه عه خودچس کن زد به برق و...
خوبشد برگشتی

فدای تو پری

Sanam پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:55 ب.ظ

عه یه صنم نام دیگه هم گویا پیدا شده
من دوست دارم نگران نباش جوجه

اون صنم دشمنه ولی تو دوستی،تو نازی،قشنگی

فاطمه پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:37 ب.ظ

یادمه گفتی زنم پرستاره و برادرش دکتره.
اینجا یکی ازت پرسید زنت دکتره؟ گفتی آره.
تنها نکته مثبت زندگیت راستگویی بود که اونم نبودی!!
دلوخگو

شاید هم مجرد باشم.کنتور که نداره،همین جوری پشت سر هم دروغ میگم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد