تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من می‌دانم که زندگی چیز وحشتناکی است، بله ضمناً این را هم می‌دانم که زندگی زیباست.

من همیشه از افرادی که کامنت میزارن حتی اونهایی که فحش میدن و دشمنی میکنن تشکر کردم.چون شما هستین که مشوق راه وبلاگ نویس ها هستین.

اما الان و امشب میخوام تشکر کنم از همه کسانی که با وجود این همه جذابیت های بصری و تصویری دیگر رسانه های اجتماعی هنوزم وبلاگ مینویسن.

وبلاگ نویس ها ما رو با خودشون همراه میکنن و میبرن توی زندگیشون،ما با وبلاگ نویس ها و پست هاشون توی تمام این سالها شاد شدیم،خندیدیم،گریه کردیم،شاهد بزرگ شدن و ازدواج و طلاق و مشکلاتشون بودیم.

وبلاگ نویس ها ما خواننده ها رو محرم اسرار خودشون میدونن،ما چیزهایی رو میخونیم و میدونیم از وبلاگ نویس ها که نزدیک ترین کسان اونها هم نمیدونن،ما شریک همه لحظاتشون هستیم‌.

اگر شاد هستن،غمگین هستن،سر قرار رفتن،خواستگار داشتن،بی حوصله و پَکر بودن به ما گفتن‌.

وبلاگ نویس ها خصوصا بلاگ اسکایی هایی که من دیدم نجیب ترین و بهترین آدمها هستن،نه مثل اینستاگرامی ها دنبال شوآف و فخرفروشی و نه مثل یوتیوبر ها دنبال افزایش بازدید و درآمد و نه مثل نی نی سایتی ها دنبال خاله زنکی و نه مثل تلگرامی ها دنبال تبلیغات و نه مثل توئیتری ها دنبال دعوا هستن.وبلاگ نویس ها منطقی،آروم،اهل مطالعه و صبور هستن.

همه ما وبلاگ هایی رو میشناسیم و میخونیم که سالهای سال هست دارن واسه ما مینویسن،اونا نه ما رو میشناسن،نه دنبال لایک گرفتن هستن و نه انتظار کامنت دارن و نه پولی به جیب میزنن‌.

وبلاگ هایی هستن که وقتی استرس داریم با خوندنشون آروم میشیم،وقتی توی سفر هستیم و توی جاده هستیم با خوندنشون سرگرم میشیم،ازشون اموختیم،باهاشون همزادپنداری کردیم و دوستشون داشتیم.

وبلاگ نویس های عزیز،نویسنده های گمنام روزگار ما،عزیزان نادیده همه شما رو دوست دارم.

نظرات 15 + ارسال نظر
کاوه خدانشناس جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:37 ب.ظ

تراویس نظرت در مورد من چیه؟ آخه من با بقیه ام مثل تو به مشکل خوردم به نظرت گیر اخلاقی من کجاست؟
این آخرین کامنتمه ولی حس کردم شاید تو بدونی.

با کی به مشکل برخوردی؟
من و تو هیچ وقت با هم مشکل نداشتیم.ما دوست جونی هستیم

کاوه خدانشناس جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:46 ب.ظ

حالا نظرت در مورد اخلاقم چیه؟

عالی.خوب.مهربون

کاوه خدانشناس جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:50 ب.ظ

برو بابا. الکی گفتی. من سایمو همه با تیر میزنن.

کی مثلا؟

بانوی کویر جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:55 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

چقدر خوب توصیف کردید وبلاگ‌نویس ها رو
البته دروغ چرا من سالها وبلاگهای خاله زنکی میخوندم که مدام از چای دم کردن صبح تا مهمونی آخر شب خونه جاری مینوشتند
خیلی هاشون دعوا و گیس کشی راه انداختند همین جا
قلم شما و همه رفقا نویسا ،⁦( ◜‿◝ )♡⁩

همون خاله زنکی ها هم خوب هستن.صداقت دارن و یه سری ها دوست دارن
بوس کویری

کاوه خدانشناس جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:58 ب.ظ

همه. هر کی منو بشناسه. یک صداقتی تو وجودمه برا مردم قابل تحمل نیست. با عالم بالا هم ارتباط ددرم خیلی سختمه. اونم یک باریه رو دوش من.

این عالم بالا رو هر چی که واست اتفاق میفته و هر چی که میبینی رو نباید بگی.
اگر امامی،پیغمبری،بزرگی رو در خواب و رویا میبینی،اگر بهت چیزی وحی میشه بزار توی دلت خودت بمونه.اعلامش نکن به همه،اگر هم میبینی صداهای توی مغزت زیاد شده و دارن انگار یه جوری کنترل ات میکنن برو پیش یه دکتر.
کاوه جان،مرجان جان،من دکتر و روانشناس نیستم ولی به نظرم خیلی خوبه که این سوالات و این الهامات غیبی و ارتباط ات رو با عالم معنا به یه شخص روانشناس یا روانپزشک بگی و همین طور ازش بپرس که چرا توی روابط ات موفق نیستی.منم هر از چند گاهی میرم پیش روانشناس،حرفهای قلبی ام رو،الهاماتم،ارتباطم رو با دیگر آدمها و این چیزا رو بهش میگم.بعد احساس سبکی میکنم.

کاوه خدانشناس جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:32 ب.ظ

من صدا نمیشنوم تراویس. عالم بالارم کسی نمیتونه کنترل کنه. من اگه خوابام تعبیر نشه. و رابطه ام با بالا قطع شه خیلی خوشحال میشم. اتفاقا من همه جا میگم که از سرم بیوفته. به دردم نمیخوره. به من چه کی چه مشکلی داره.

کاوه خدانشناس جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:37 ب.ظ

من الان میترسم بخوابم دوباره بفهمم دورو برم چه خبره. من مشکلم خوابه نه بیداری. روزگارم خوب نیست مریض دارم دعا کن خوب شه.

قره بالا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:54 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

خودتون یکی از اون نویسنده ها هستید
که بابت نوشتنتون باید ازتون تشکر کرد
بعضی وقتا ادبیاتتون مطابق عرف جامعه نیست ولی خیلی چیزا میشه یاد گرفت از اینجا

نه.من واقعا گوز هیچ کونی نیستم.دیگران هستن که خوبن

بلوط شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:07 ق.ظ http://qazalkhan.blogsky.com

چقدر قشنگ نوشتین واقعا همینطوره انگار وبلاگ میشه یه خونه برای آدم که وقتی خیلی حالت بده میای که آروم شی یا وقتی خیلی شادی مینویسی که یادگاری بمونه

مرسی بلوط زیبا

مهدیه شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:48 ق.ظ

خب من نظر دیگه ای دارم
وبلاگ نویس ها یا افراد درون گرایی هستن ک ذاتا نمیتونن شوف شبکه های مجازی ای ک تصویری هست رو داشته باشن
یا افرادی هستن که یک نوع از زندگی رو در دنیای واقعی و شبکه های تصویری دارن
و یک نوع ک دوست دارن داشته باشن اما اگر نشون بدن مورد پذیرش اطرافیان نیست رو در وبلاگ نشون میدن به صورت ناشناس
البته این مورد رو میتونن با اکانت فیک در شبکه های دیگه هم ارضا کنن


البته من از درونگرایی هستم که نمیتونم شوآف کنم
اینقدر قضاوت شدم و از قضاوت هم میترسم ک دوستی ندارم باهاش درد و دل کنم
هر از چند گاهی ک در حال ترسیدم میام مینویسم

قربون تو برم

زهرا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:56 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

سلام
حرف دارم ها، ولی فکرم جمع نمیشه که بنویسم.
همونایی که خودتون گفتین خیلی درسته:)

قربون فکرت.چرا جمع نمیشه؟ناراحتی؟

زهرا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:13 ق.ظ http://pichakkk.blogsky.com

ناراحتم

بمیرم برات

محمد شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:48 ق.ظ http://Shokolboy.blogfa.com

منم دوست دارم

منو دوست داری؟؟

خاطرات دزیره شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:58 ب.ظ https://desire7777.blogsky.com/

خوب خدارو شکر برگشتی تراویس جان ماهم دوستت داریم

من بیشتر ولی تو رو دوست دارم

قره بالا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:33 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

به مهدیه

خیلیا مثل من هستن که نه درون گرا هستن
نه زندگی خیلی عجیب غریبی دارن

واقعا یه عده کثیری صرفا از این شبکه های اجتماعی خوش آب و رنگ خوششون نمیاد

اما نظر شما رو هم قبول دارم در مورد یه عده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد