تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

سه چیز است که با سه چیز بدست نیاد: مال با آرزو، جوانی با رنگ کردن مو، تن‌درستی با دارو.

اون حس دوست داشتنم نسبت به داداشم رایان گاسلینگ تموم شد،همون طور که از داداشای قبلیم،تام کروز،برد پیت،نیکلاس کیج،کریستین بیل،استیو کارل،بن استیلر،اون ویلسون،لوک ویلسون جدا شدم از اینم جدا شدم.

اما حالا یه داداشی جدید پیدا کردم،داداش گلم "تیموتی شالامی"،سنش بهم نمیخوره،ولی دوسش دارم خو.یه "آن" توی اکت و راه رفتن و بازی اش داره که عاشقم کرده.حالا کم کم شروع میکنم خودم رو حامله میکنم با فیلمهاش.

دیشب فیلم Beautiful Boy رو دیدم.در مورد پسری بود که همه چیز تو زندگیش داشت ولی درگیر اعتیاد شده بود و تلاش های خودش و پدرش و تاثیرش رو بر زندگی اطرافیان نشون میداد.فیلم تلخ و خوبی بود و نشون میداد که اعتیاد ربطی به تحصیلات و خانواده و اینا نداره و هر کسی ممکنه گرفتارش بشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
قره بالا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:49 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

قیافه ش خیلی یه جوری نیس؟
خیلی خوشگله ها ولی یه جور عجیب غریبیه

داداشمه

فاطی کماندو شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:20 ب.ظ

رایان گاسلینگ خوب بودا، فقط کاش این زنیکه زشت کولی رو نمیگرفت. من از کمبود اعتماد بنفس شدید رنج می برم و مثلن بقیه زشتن من خجالت میکشم، هر بار فیلمی از اوا مندس دیدم شرمنده ی نقش مقابلش شدم که این زنیکه انقد قیافش سلیطه و کولی طوره. فک کن دیگه زن یکی مث گاسلینگ باشه!!!
یه خال هم تو صورتشه عین کولی فالگیر سلیطه چاقا، اه اه ، بخدا اگه عدالتی توی دنیا باشه

اوا مندس زشته؟
من روزی سه بار به یادش دارم میزنم.
زشت نیست خدا وکیلی.

بانوی کویر شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:28 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

سواد من در شناخت و اطلاعات از بازیگران غیروطنی در حد اکابر هست
اینجور پستها تلنگری هست که برم داداشی های فوق الذکر رو ببینم
همانا رنگ مو و دارو چرا اینگونه به سخره گرفته شد ⁦(●__●)⁩

حالا من یه چیزی نوشتم.تو جدی نگیر‌
ناراحت میشم داداشی هام رو نشناسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد