تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فرزندم شنیدن پند حکما دیده ی خرد را روشن می کند….

توی خوندن وبلاگ ها و کامنت ها متوجه دو مشکل اساسی شدم.

غامض اول:عزیزانم سایتی هست به اسم "دیجی موویز" که فیلتر نیست،همه فیلمها رو با زیرنویس چسبیده و بدون سانسور میزاره.دقت کنید موقع دانلود هم نسخه hardsub رو دانلود بکنید که توی تمام تلویزیون ها پخش میشه.

غامض دوم:دوستان قشنگم دیگه توی صف نونوایی وایسادن مال پیرمردها و پیرزن هاست،اسنپ همه این کارها رو آسون کرده.خصوصا از وقتی پاندمی شروع شد اینا خیلی پیشرفت کردن توی کارشون.نون،سبزی،ماست،آجیل،گوشت،دارو،سیگار،خیار،گوجه و همه چی رو میارن دم در بهتون تحویل میدن و میرن.نیازی نیست برین توی صف و معطلی و گرما و سرما.تازه من تهران که بودم بربری سفارش میدادم،اینا قشنگ برش میدادن بربری رو میزاشتن توی پاکت های کاغذی و این قدر قشنگ میفرستادن،کیف میکردم.تا جایی هم که تست کردم توی اکثر شهرها این خدمات هست.

غامض سوم:هر مشکلی دارین بهم بگین من راه حلش رو دارم.یه جورایی مثل مستر میسیکس توی ریک و مورتی هستم.

نظرات 7 + ارسال نظر
خانوم ف شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:49 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

استاد آیفون ما خرابه استپ نمیتونم نون سفارش بدم این مورد رو چکار کنم؟
ضمن اینکه کسی به تعمیر آیفون اقدام نمیکند

از نسخه تحت وب و سایت اسنپ فود برای سفارشات استفاده بکن بانو.در ثانی اسنپ به اپل استور برگشته

زهرا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:07 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

درسته که خریدهای آنلاین خیلی خیلی خیلیییی راحت تر کرده زندگی ها رو.
ولی به نظرم تو خرید حضوری با همه ی معطلی ها و خستگیهاش، لذت دیگه ای هست :)

بعضی ها که مثل من تارک دنیا هستن اینترنتی رو میپسندن

بانوی کویر شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:23 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

چه راهنمایی خوبی درباره سایت فیلم کردین
متأسفانه در ولایت ما سوپرمارکت اسنپ فعال نیست :/

خانوم ف شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:30 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

توجه نکردین
مشگلی با سفارش ندارم
یارو اسنپی بیاد درب منزل ،آیفون خراب است .
نمیتونه زنگ بزنه که باز کنم:))



این داستان شوهر ِ عوضی و گشاد

توی توضیحات بنویس،:"زنگ خراب است،پیک محترم وقتی به مقصد رسیدند تماس بگیرند،خودم دم در تحویل میگیرم".

گلشن شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:12 ب.ظ

اون وقت یه دونه بربری چند میشد؟

قره بالا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:30 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

برای آدم تنبلی مثل من خیلی خوبه
ولی من رمز دوم ندارم (اگه بگیرم تا دو روز هم پول تو کارتم نمیمونه) مجبورم واسه خرید از تپل بخوام رمز بفرسته و هی بهش زنگ بزنم پس اصلا سفارش نمیدم مگر پرداخت درب منزل داشته باشن

جزر و مد شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:57 ب.ظ

مرسی برای معرفی سایت فیلم.

مرسی از خودت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد