تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اما وقتی یاسمن باطراوت پوستش را لمس کردم و از شیر شیرین جام عشقش نوشیدم، امید و تمنای لذت‌هایی فرا بشری در روح و جانم زنده شد.

بطلان اول:خوب به سلامتی و دل خوش دوباره سرم درد میکنه و انگار دوباره دارم مریض میشم.خیره ایشالا.توی یکی از این مریضی ها آخرش جونم در میره و میرم پیش داداشم الیوت اسمیت و هث لچر و خلیل عقاب.

بطلان دوم: دلم میخواد بدونم کسی هست که عشقی پاک داشته،پاک به تعبیر بعضی شعرا و عرفا‌.وگرنه که حد نهایی عشق به نظر من فرو رفتن کیر توی کس باشه.ولی خوب بعضی ها میگن عشق پاک هست و منزه از لذات دنیوی.یعنی هستن بعضی ها که این قدر عاشق یه زن یا مرد باشن که دلشون نخواد روابط جنسی توی این عشق به وجود بیاد.عشق عجیبی باید باشه،این که معشوقت رو تنها برای وجودش بخواهی و دلت نخواد دست بهش بزنی.فکر میکنی اگر درگیر رابطه جنسی باهاش بشی این عشق خراب میشه.

بطلان سوم:این شبکه پویا هم یه سره داره برنامه های ایدئولوژیک میزاره و عجیب این قدر بچه ها این شبکه رو دوست دارن که حد و حساب نداره.

بطلان چهارم:دلم نون خوب میخواد،دلم خورشت بادمجون میخواد.دلم یه غذای چرب و شور و ناسالم میخواد.عجیبه که هر چیزی که ناسالم باشه دوست داشتنی تر هست.

نظرات 6 + ارسال نظر
هاله قدسی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:46 ب.ظ

سردرد ات را جدی نگیر. اگر اشتها به نان و بادنجان داری و در عین حال می توانی به عشق افلاطونی و غیر افلاطونی فکر کنی یعنی حالت خوبه داداش من.
شرم بر شبکه پویا باد.

هاله قدسی دوستت دارم و دوست دارم بیشتر بشناسمت.

خانوم ف شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:54 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

منم مربض شدم باز :(
گلو‌درد و بی حالی و تب و لرز
چیکار کنم
چرا انقدر پیزوری شدیم زرت و زورت مریضیم:(

کی رو بوس کردی ازش مریضی گرفتی؟

قره بالا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:28 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

1. ان شاء الله که چیزی نیس
2. چرت محضه
3. شبکه ی بی مزه ایه
4. تو کتاب پاتولوژیمون نوشته بود هرچیز خوشمزه ای ضرر داره، وقتی رفرنس علمی همچین چیزی میگه ما چه کاره ایم که بگیم نه؟
خورشت بادمجون محشره، با ماست موسیر محشرتر هم میشه

قربان محبتت

بانوی کویر شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:52 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

تنت سلامت تراویس خان

مرا به خواب عشق اول جوانیم رجوع داده‌ای
به من بگو چگونه من جوان شوم

شبکه پویا اون لالایی های آخر شبش رو دوست داشتم، البته نمی‌دونم هنوز هم داره یا نه

بوس کویر لوت

در پاسخ به بطلان دوم شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:53 ب.ظ

بله من
بینظیر بود
اومدم کامل با جزییات تعریفش کنم که رسیدم به سخنان گهربارت در مورد حد نهایی عشق و کلا بیخیال شدم
یعنی فکر کنم اصلا برم یه مدت به افق خیره شم و بیخیال کامنت گذاشتن در وبلاگ ها شم

تعریف کن برام

مولین یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:10 ق.ظ

آخه چیکار کنیم ؟ چی بخوریم ؟ من به خدا ۵۳ کیلوم چرا چربیم بالاس دیروز دکتر گف قرص آتوراستاتین باید بخوری هر شب دوهفتس شام نمیخورم .وقتی هم میخوردم چیز خاصی نمیخوردم .همون بمیریم بهتره .من عاشق بادنجون سرخ کردم .

چه هیکل خوبی داری.دلم خواستت معلم سکسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد