تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چگونه می‌توان به لحظه‌ای که درد بیهوده می‌شود، پی برد؟ چگونه می‌شود آن لحظه‌ای که زندگی دیگر ارزش ندارد، تشخیص داد؟

یه فیلم دیگه از داداش گلم، تیموتی شالامی دیدم به اسم call me by your name،فیلم داستان عاشقانه و زیبایی بین دو مرد بود.دکور فیلم،نماها،موسیقی،صحنه هایی که از ایتالیا و شهرها و روستاها و باغ ها نشون میداد بسیار زیبا و دلچسب بود.فیلم آروم و قشنگ و آرامش بخشی بود.و نقش والدین حمایت گر رو در مورد مسائل عاطفی بچه ها چقدر قشنگ و ظریف نشون داده بود.داداشم تیموتی هم مثل همیشه قشنگ بازی کرده بود.دوسش دارم.


نظرات 7 + ارسال نظر
مولین یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:17 ق.ظ

آه . ایتالیای قشنگ، بامردمش که باصدای بلند حرف میزنن. با پیرزنای شیک وپیکش وکت ودامنای قشنگشون .یه مدت اونجا بودم .دلم لک زده دوباره تو خیابونای قدیمی سنگفرش شدش راه برم. بهار ازهوا شکوفه میبارید وگرده گیاه.

به به

شومهان یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:09 ق.ظ

با اینکه معمولا توی سکوت میخونمت اما خیلی ناراحت شدم وقتی دیدم کلا بستی..
روزی چندبار سر میزدم انگار که باورم نمیشد بتونی ا اینجا دل بکنی اما دیگه ناامید شده بودم!
امروز گفتم بذار یه بار دیگه نگاه کنم شاید پشیمون شده باشه!
خوش برگشتی تراویس

قربونت برم شومهان قشنگم
چرا این قدر فونت وبلاگت ریزه؟؟

شومهان یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:59 ق.ظ

واقعا؟
من چون کلا با موبایل مینویسم به نظرم ریز نمیاد..
ضمن اینکه واقعا دوس ندارم آدمای زیادی جمع شن توی وبلاگم..
برعکس تو که صبرت زیاده و به قول خودت دشمنات رو هم بوس میکنی من حوصله ندارم هرکسی بیاد یه نظر چرت و پرتی بده که نمیدونم دختره لوس عاشق فلان.. فونت ریز خودش یه جور دافعه ست به نظرم!

پس بوس بهت
عشقت موندگار
ایشالا از ازدواجت و تموم شدن مشکلات بنویسی

نل یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:31 ب.ظ

گفته بودی اگر بچه دار بشی، وبلاگ میبندی و دیگه نمینویسی. فکر کردم بچه دار شدی.
هم خوشحال بودم برات هم ناراحت بودم که چرا دیگه نمینویسی...


ایشالا هم بچه دار بشی هم ادامه بدی و از شیرینکاریهای بچه ات بنویسی.

فدات بشم عزیزم.
دیدم خیلی خاطر خواه دارم دوباره برگشتم.قربونت بشم

شومهان یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:46 ب.ظ

مرسی تراویس عزیز
امیدوارم به زودی بتونم بنویسم این روز رو..

فدای تو بشم عزیزم.
هر وقت دلت میخواست با کسی حرف بزنی به خودم پیام بده.من همه این دوران های تو رو گذروندم.

جزر و مد یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:54 ب.ظ

اینو منم دیدم، ولی از فیلمای امسال و اسکار هیچی ندیدم هنوز

عه.خوشت اومد؟
منم هنوز هیچی ندیدم.زیاد دنبال اینجوری دیدن فیلم نیستم.یهو گیر میدم به یه هنرپیشه یا کارگردان بعد همه فیلمهاش رو میبینم

هدیه دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:34 ق.ظ http://6bahman.blogfa.com

فیلم عالییییی عالی تر از رمانش چون اونجا این عشق کاملا از بین میره و فقط قسمت کوتاهی از زندگی مرد قصه هست ...تیموتی یه جور خاصی بی نقصه لامصب ...اینقدر ریزه و میزه و صافففف
اگه از هری استایلز ( خواننده گروه واندایرکشن)خوشتون میاد my policeman رو ببینید خوش ساخته پایان بندی خوبی داره ...
کوهستان بروکبک و هیث لجر هم که دیگه معرف حضور هستن ...

حتما میبینم.
کوهستان بروکبک غمگین بود.گریه ام در اومد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد