تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چنانچه می‌توانستی تنها یک بار، یک بار، او را بر سینه ات بفشاری، آن گاه یقیناً همه این خلاء پر می‌شد…

میخوام آخوند بشم و برم روی منبر.

بچه که بودم یه چیزایی رو متوجه میشدم،ولی اون قدر عاقل نبودم که بفهمم.بعدها که بزرگ تر شدم و کتابخون شدم و ازدواج کردم و طلاق گرفتم،کمی عقلم کامل تر شد متوجه شدم که مردمی که دور و اطرافمون زندگی میکنن خیلی کس خل هستن.این داستان طلاق و طولانی بودنش و رنجی که ازش کشیدم انگار منو بالغ کرد.هر چی بیشتر بخونی،هر چی بیشتر بیاموزی،هر چی بیشتر بنویسی و در کنارش وقتی انسان به صفاتی مثل مناعت طبع و قناعت و صدقه دادن و انفاق و کسب مال حلال آراسته بشه انگار که دنیاش عوض میشه.مسلما وقتی شما انسان باهوشی و با کمالاتی بشی میفهمی که با دیگران خیلی فرق داری و حرفهات رو انگار کسی نمیفهمه،ولی متقابلا دیگران هم متوجه این موضوع میشن که شما با بقیه فرق داری حالا اگر به صفات نیک انسانی هم مزین بشین که نورعلی نور میشه.البته که همیشه حسودان و تنگ نظرانی توی اطرافیان و انسانها پیدا میشن که حتی به فقر و قناعت شما هم حسد میورزن،ولی مهم نیست.

لطیف و مهربان بمانید،از پولی که به دست میارین حتی خیلی کم هم اگر شده به دیگران کمک بکنید.نگذارید که سیاست و بی مهری ها و خیانت ها،ظلم ظالمان،اهانت فخرفروشان و مال اندوزان شما رو عوض بکنه.


نظرات 11 + ارسال نظر
مولین یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:17 ب.ظ

موافقم به قول سعدی شیرین سخن
طریقت به جز خدمت خلق نیست
به تسبیح وسجاده ودلق نیست

یه چیزی رو میدونی مولین
سکسی ترین و جذاب ترین و دوست داشتنی ترین و باهوش ترین معلم ایران زمینی

قره بالا یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:47 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

کاش همه آخوندا از این حرفا میزدن

Question یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:50 ب.ظ

عنوان چقدر قشنگ بود

جزر و مد یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:33 ب.ظ

بابای منم همیشه این حرف شما رو می زنن، میگه خدا وقتی بهت می رسونه و هواتو داره تو هم باید در حد خودت به بنده اش برسونی وگرنه حسابتو می رسه.

آفرین به بابات.
منم مثل باباها هستم دیگه

Hdn یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:37 ب.ظ http://Hdn94.blogsky.com

بارش حق

بوس
رمز وبلاگت رو بهم بده

خانوم ف دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:10 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

تکبییییییییییییر
هی هات من الضله
هی هات من الضله

بوس بابا
جون بابا

هدیه دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:37 ق.ظ http://6bahman.blogfa.com

من قبولش دارم ..همیشه داشتم ...
هر جا از دستم براومده انجام دادم و انجام میدم
...الان حساب کنم دوتا پسر دارم که قراره تا زمان دانشگاه کنارشون باشم ..
کاش از شما تو دنیا تکثیر میشد ...

کاش از خودت تکثیر میشد که این قدر مهربون و پاک و دوست داشتنی هستی.
راستی تمام وبلاگت رو خوندم،قربون اون سختی ها و غصه هات.
غم زیادی توی زندگیت داری که امیدوارم کمتر بشه

شومهان دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:59 ق.ظ

واقعا که حق گفتی
به قول دوستان کاش آخوندا از این حرفا میزدن

نوکرم

فاطی دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:42 ق.ظ

تمام وبلاگتو خوندم از سالها پیش، ازدواجت رو یادمه، یادمه از جنوب اومدی تهران، کامپیوتر یا همچین چیزی خونده بودی ولی رفتی تو بخش درمان گویا. زن گرفتنت رو یادمه، معیارهات معیارهای یه آدم هول بود تا یه آدم عاقل، احساست رو وقتی اون روز صبح از خیانت برگشتی و زنت میخواست سوار انوبوس بشه و تو بهش پول خرد دادی و انقد پشیمون شدی که قول دادی دیگه خیانت نکنی و اینا رو یادمه. یه دوست داشتی فک کنم نون خامه ای اگر اشتباه نکنم. زنت شمالی بود.
بعد رفتی خارج، یه مدت گویا اونجا بودی و خوش نگذشت بهت با پول نداشتی یا دیپورت شدی، دقیق نگفتی علتش چی بود. اولین بار که میخواستی ازدواج کنی میگفتی دختر سفید میخوام با موهای بلند و چشمای سبز و .... یادت رفت بگی ارزشی نباشه، ارزشی دوآتیشه خورد به تورت.
بیخیال. تو برام جالبی چون مشتی هستی نمونه ی خرواری بنام جامعه. جامعه ی مام دقیقن کپی توعه. بیخیال، فیلمتو ببین

دیگه هر کس یه جوریه

هدیه دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:20 ب.ظ http://6bahman.blogfa.com

ممنون از وقتی که گذاشتید و خوندید برام‌ارزش داره

....زندگی روی خوشش مال من نبود هنوزم نیست ...ولی ناگزیرم‌از ادامه داد‌ن !
زنده باشید انشالله حال دلتون بهتر بشه اوضاع بر وفق مراد
دم شما گرم

زیتون سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:06 ب.ظ

لطیف بودن و موندن کار خیلی سختیه،

ها والا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد