تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

با من قهر نکنید،آشتی کردن بلد نیستم یهو فراموشتون میکنم.

متاسفانه با این سن و سالم هنوزم میرم توی چت روم های تلگرام و با دخترها یا حداقل تا جایی که میدونم آیدی های دخترونه سکس چت میکنم.چون احتمال این که طرف مقابل یه مرد جاافتاده اهل نهبندان باشه که عکس پروفایل هم هانده ارچل باشه خیلی زیاده.یا اگر پاش بیفته سکس تلفنی.بالاخره هر کس یه جوریه منم اینجوری هستم دیگه.از سال ۷۹ به چت کردن با غریبه ها عادت دارم تا الان که عاقله مردی شدم.

اما چیزی که توی تمام این سالها اصلا عوض نشده یه تیپ آدمهایی هستن که یهو میان و یه چیزی میگن وسط چت روم مثلا یهو یکی برمیگرده و میگه:"کسی کیر نمیخواد؟".آدم میمونه بهش چه جوابی بده؟مثلا بگه آره قربون دستت من میخوام،یه دونه شق شده و یه خوابیده و یه نیم راست بی زحمت بکش برام ببرم خونه.یا یکی دیگه یهو در میاد میگه:"نفر سوم هستم زنتون رو میکنم".بازم جواب دادن به این آدما سخته،بگی تو رو خدا راضی به زحمتت نیستم،شرمنده میکنی به خدا یا بگی چی مثلا به این آدم.یا مثلا وقتی بحث میشه با یکی از یه دهاتی از مشهد یا یه دهاتی از تُرکستان برمیگرده میگه:"بیا مشهد تا کونت رو پاره کنم".من حالا باید برم تو اسنپ تریپ،یا تو سایت علی بابا،یا تو سایت رجا،بلیط قطار غزال چهار تخته بگیرم،چمدونم رو جمع کنم،مرخصی بگیرم راه بیفتم و هیجده ساعت تو راه باشم و برسم مشهد که آقا کونم رو پاره بکنه.یه سری دیگه هم مینویسن،۱۷ سالمه،بدنسازم،کیر قلمی و سفید دارم،بیا پی وی.اولا خودت بیا پی وی،بعدش هم تو شاشت هنوز کف نکرده.در ثانی کسی دنبال کیر سفید و قلمی نیست،والا من که مرد هستم کیر کلفت و سیاه دوست دارم نه سفید و قلمی.یه سری دیگه هم میگن واسه یه برنامه ۵ تومن میدم،لامصب جف بزوس تو اگه واسه سی ثانیه حاضری ۵ تومن بدی چرا توی تلگرامی؟تو بیا من خودم میخورمش برات.یه خالی هایی ملت میبندن.یا یکی دیگه میگه یه تومن میگیرم میشاشم تو صورتت.خدا وکیلی،جان من،جان جفتمون کسی پیدا میشه یه تومن بدن که بشاشن تو صورتشون؟به من یه تومن که نه،هشتصد،نه اصلا پونصد،نه به خدا ۵۰ تومن بدن حاضرم برینم تو صورتشون نه که بشاشم.

خلاصه که دنیای غریبی هست تو این چت روم ها.یه پست نوشتم که هیچ کس جرات نکنه کامنت بزاره.

همین.بوس.

نظرات 7 + ارسال نظر
فیروزه سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:18 ب.ظ

من با یک کلمه از حرفاتون موافقم: متاسفانه .

با کدوم کلمه اش؟

خانوم ف سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:18 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

خدا نکشتت:))
همخونه کنارم نشسته بود هی میپرسید به چی‌میخندی:)))

بوس عزیزم
میخوندی براش
مرسی که همیشه میخونی و کامنت میزاری مهربون

فیروزه سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:23 ب.ظ

گفتم که . اولین کلمه پاراگراف اول نوشته تون .

متاسفی برای من؟

هاله قدسی سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:24 ب.ظ

کاش همه مثل تو راستگو بودند.

کاش همه مثل من که تو رو دوست دارم همدیگه رو دوست داشتن

کاوه خدانشناس سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:42 ب.ظ

مثلا منو فراموش کردی.

من دوستت دارم

آقای رعد سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:48 ب.ظ https://iammrthunder.blogsky.com/

عجب بابا
دیگر کی جرئت دارد قهر کند با شما؟

نوکرتم سلطان
یه دونه ای

مریم پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:16 ق.ظ

خواستم یه چی بگم روم نشد

خوب بگو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد