تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من به قربان تو و حالت جذاب نگاهت

سخیف اول:یه چیزی میگم نه نگین به جز تتلو که کراش همتون هست،ترانه های آرون افشار قر میاره تو کمر همه نون خامه ای ها و دُخی ها از ۱۸ ساله تا ۱۸۰ ساله.

سخیف دوم:هر کس هر چی میخاد بگه،ولی دارم وکس میکنم الان،دردش رو دوست دارم،تمیزی بعدش رو هم دوست دارم؟کجا رو وَکس میکنم؟همه جام رو.با چی وکس میکنم؟دستگاهش رو دارم.ولی یه چیزی رو متوجه شدم.قربون حکمت خدا برم موهای داخل دماغ که این قدر بلند و کلفت و ضخیم و جون سخت هستن،موهای سر اینجوری نیستن.

سخیف سوم:امشب کدوم فیلم داداشم تیموتی شالامی رو ببینم؟

سخیف چهارم:در تمام عالم وبلاگ نویسی کسی مثل من پیدا میشه؟نه والا سلطان،نه به قرآن،تو یه دونه ای تراویس.جون بکنیمت.

سخیف پنجم:تا اینجا اومدی یه بوس نمیدی؟

نظرات 10 + ارسال نظر
قره بالا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:02 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

الان تتلو گوش نمیدم ولی قبلا صداشو دوس داشتم هنوزم آهنگ جیگیلیشو دارم و باهاش گریه میکنم (هرچند زیادی شاده)

تپل این ترانه جدیدهارو گوش نمیده، منم از وقتی باهاشم دیگه گوش نمیدم، بخاطر همین اصلا نمیدونم چجوریه آهنگاش

گوش بده خوشت میاد.خصوصا همین ترانه که عنوان پست هست؟
خداییش چطوری با آهنگ جیگیلی گریه میکردی؟

خانوم ف سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:22 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

آرون یه مقدار اوب نداره به نظرت؟
وکس درد داره یه بارکی بیا ببرمت پیش نغمه جون لیزرت کنه:))

یه اوب ریز لازمه هنرمند هست.نمیشه که مثل من زمخت و کیری باشن.
وکس درد داره،ولی خوب دوست دارم دردش رو.

هاله قدسی سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:48 ب.ظ

تیموتی یک فیلم با کارگردانی وودی آلن داره. روز بارانی در نیویورک. شخصیتش یک کم شبیه به هولدن کالفیلد ناتور دشت شده که به نظرم کاملا عمدی است.
از دیدنش ضرر نمی کنی
در زنان کوچک هم در نقش لارنس/تدی ظاهر شده که یک کم زیادی برای این نقش مکش مرگ ما شده
دیگه جونم برات بگه یک فیلم هست که در آن نقش یک شاه قرون وسطی انگلیسی را بازی کرده. آدم خوابش می گیره.
هر کاری می کنی ولی Dune را نبین. من خوشم نیامد.

اون فیلم وودی آلن رو دیدم،فکر کنم سلنا گومز هم توش باشه.چند سال پیش دیدم.خوابم گرفت.این اصطلاح مکش مرگ ما چیه؟یه بار یه دختری بهم گفت این قدر اداهای مکش مرگ من در نیار.
اون فیلم کینگ هم توی نوبت هست
Dune رو دلت میاد دوست نداشتی؟داداشم دنی ویلنو ساخته،کارگردان بلیدرانر،من این سبک فیلمهای تخیلی طولانی و با ریتم کند رو خیلی دوست دارم.اصولا هر فیلمی که ریتمش کند باشه من دوست دارم.
در نهایت دوستت دارم هاله قدسی.کاش میفهمیدم پسری،دختری،چند سال داری.

Sanam سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:52 ب.ظ

اوه عجب شباهتی، سخیف اول:همین امروز به دوستام میگفتم تو ماشین آهنگهای تتلو رو بزارید واقعا خوبه مخصوصا اهنگهای قدیمیش، سخیف دوم منم امروز کل بدن رو وکس کردم از پشت گردن تا پشت انگشتهای پا هم تمییزی بود هم ماساژ، سخیف سوم،:پارسال بود فکر کنم از تیموتی یه فیلم اومد بیرون به اسم dune! طرف اسمش تو فیلم لسان الغیب بود چند وقت پیش هم تیزر قسمت دو شو دیدم که آمده لطفا ببین و دوست داشتی نظرتو بگو...

چقدر من و تو شبیه هستیم.بیا همدیگه رو وکس بندازیم خواهر.بعد وکس روغن زدی؟کجا رفتی؟اسپای توی قصر دشت؟
تتل اصلا یه چیز دیگه هست لامصب.
فیلم Dune عالیه اصلا.یه نسخه هم داره مال قدیمه،کارگردانش دیوید لینچ هست.اونم فیلم خوبیه،ولی توی دوره خودش فروش نکرد،ولی الان یه فیلم کالت شده.اما این نسخه جدید کارگردانش دنی ویلنو هست،همون کسی که بلیدرانر ۲۰۴۹ رو ساخته.اره،لسان الغیب اسمش هست،اشاره به منجی و نجات دهنده داره.فیلم طولانی و ریتم کندی داره و موسیقی قشنگی داره.یه فیلم علمی تخیلی هست که اگه بلیدرانر یا میان ستاره ای رو دوست داری حتما از این فیلم هم خوشت میاد.

قره بالا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:58 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

رفتم گوش دادم

یاد یه خاطره ای میفتم با گوش دادن بهش و گریه م میگیره

قربون اشکهات

بانوی کویر سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:05 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

چه خوب شد آرون رو یادآوری کردین

مرسی عزیزم

هاله قدسی چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:56 ق.ظ

تراویس جان
معنی مکش مرگ ما همان چیزی است که کلماتش متبادر می کنند:
" جون من با این همه عشوه و ناز باعث مرگ ما نشو"
پس مکش مرگ ما یعنی کسی که با عشوه و ناز دل و را می بره و آدمی هم که دلش بره، مرده.
البته ملت به کاربرد و معنی این کلمه کاری ندارند، همین جوری کشکی استفاده اش می کنند.

خیلی قشنگ توضیح دادی،کامل یاد گرفتم.
هاله قدسی نمیدونم زنی یا مردی یا چند سال داری ولی تو رو خدا مکش مرگ من بازی در نیار،چه آشنایی مختصری از خودت بهم بده.
دوستت دارم

Sanam پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام
عجب!تراویس جون میدونی بدن من خیلی قلق خاص خودشو داره و اینجایی که میرم سالهاست با این خانم دوستمو و همه نکات و ریزه کاری های منو بلده، میدونه که به کجا دست بزنه و کجا نزدیک نشه القصه که خودمو دست هر کسی نمیدم

یعنی خیلی چاقی؟جوری هستی که چربی ها رو باید بزنه بالا و اینا؟

Sanam پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:14 ب.ظ

نه بابا، من به شدت قلقلکیم، چربی کجا بود باشگاه میرم مراقب اندامم هستم

دروغ
اگه راست میگی ببینمت

هدیه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:32 ب.ظ

تتلو به تمام معنا حیف شد به شدت با استعداد و هنرمند ...تلاش کرد خیلی زیاد که اینجا بهش مجوز بدن که نشد
هنوزم به آهنگش گوش میدم هنوزم دوسش دارم ولی عاقبت خوبی نداره حیففففف و صد حیفففف

دقیقا درست میگی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد