تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زمان باج خود را می‌گیرد، تمام لذت و شادی‌ها درخشندگی و آب و تاب خود را بر اثر تکرار از دست می‌دهند.

ایلیاد هومر اول:دوستای خوبم که کامنت میدین هیچ وقت شده برگردین و جواب من رو به کامنتتون بخونین؟اگه جواب من براتون مهم نیست که اصلا جواب ندم؟

ایلیاد هومر دوم:متوجه شدم خیلی هاتون مشکل خواب دارین شبها،باید یه گفتمانی بزاریم،یه گروه طور،یه پست که فقط مخصوص شب ها باشه،هی بیاییم اونجا حرف بزنیم تا دو سه نصفه شب که خوابمون بگیره و بعدش هم پاکش کنیم.

ایلیاد هومر سوم:دارم کتاب ایلیاد هومر ترجمه کزازی رو میخونم،خیلی سخت ترجمه کرده،احتمالا منصرف بشم از خوندنش.

ایلیاد هومر چهارم:واقعا یه چیزی بگم،بعضی پست هام رو میخونم خودم از نوشتن خودم لذت میبرم درست مثل اون رفیقم توی هنرستان که میگفت من کونم رو تو آینه نگاه میکنم و باهاش جق میزنم.

ایلیاد هومر پنجم:حالا که بیخوابی زده به سرت یه بوس نمیدی؟

نظرات 23 + ارسال نظر
ققنوس چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:56 ق.ظ

بله من همیشه هرجا کامنتی گذاشتم انقد چک میکنم که طرف بالاخره جواب بده. جواب هم نده واقعن ناراحت میشم که چقد کامنت من براش بی اهمیت بود. البته نظر من اینه

تو آدم خوبی هستی که چک میکنی،درستش همینه که طرف درست و حسابی جواب بده.
طرف کامنت میزاره،انتطار جواب داره.اونی هم که جواب میده انتظار ری اکشن داره،البته نباید هم جوری بشه تا ابد این جواب بده اون جواب بده.البته بد هم نیست.

ققنوس چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:05 ق.ظ

جواب کامنت قبلی: منم حرفی از ازدواج نزدم اگر دقت کنی، پرسیدم آیا آشتی میکنیم؟
توضیح بیشتر: ما دوتا مجرد عنتریم که چون من از روابط خانوادگی و بچه داری و شوهرداری خوشم نمیاد و دلایل دیگه، قرار شد ازدواج نکنیم. خوب بود همه چی اما نتونستم تحملش کنم. مثلن با ۵۰ سال سن نمیتونست ب خونوادش بگه فلان روز نیاین من مهمون دارم (روزی که من پیشش بودم)، نمیدونم یهو لجم گرفت ازش و کات کردم باهاش. الان افتادم به غلط کردن از شدت دلتنگی ولی نمیتونم برگردم. از طرفی اصلن نمیتونم مرد دیگه ای رو حتی بعنوان پارتنر الکی نگاه کنم. نمیدونم چرا دوست داشتنش تموم نمیشه.
امشب اومدم وبلاگ خوندن که دلتنگی یادم بره.
مرسی که ازم پرسیدی و برات مهم بود. تو دوست خوبی هستی، حتی برای یک غریبه

مرسی از لطف و محبتت دوست عزیزم
اولا که تو مگه از بقیه چی کم داری که میگی از بچه داری و شوهر داری خوشت نمیاد؟بچه داری و شوهر داری خیلی هم خوب و لذت بخشه.
ثانیا دنبال مردی باش که بالاخره ازدواج کرده باشه،طلاق گرفته باشه یا زنش مرده باشه،توی سن ۵۰ یه مرد هنوز مجرد باشه یه عیب و ایرادی داره دیگه.
سوما این جمله رو نگو که دنبال بچه داری و شوهر داری نیستی،اون وقت طرف میگه اینم واسم زنگ تفریحه،این که هست همیشه هر وقت خواستم میام و هر وقت خواستم میرم.
همه اونایی که صدتا ایراد جسمی و روحی و اخلاقی دارن دنبال تشکیل خانواده هستن،تو از بقیه چی کم داری؟
سرت رو گرم یه کاری بکن تا فکرش از سرت بیرون بیاد،بعدش هم دیگه دنبال کیس ازدواجی باش.

مهناز چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:08 ق.ظ

من هم اکثرا جواب رو چک میکنم

من هم اکثرا بوس میکنم

ققنوس چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:09 ق.ظ

تا ابد رو خوب اومدی.
خب همینکه طرف جواب کامنت رو میخونه مکالمه تمومه دیگه. مث تک و پاتکه، یا دم و بازدم. نمیدونم همچین چیزی خلاصه.
ولی خب من یه بار به یکی فحش دادم توی کامنت(بخدا تقصیر اون بود) بعد باورت میشه میترسیدم جوابشو چک کنم، قشنگ تپش قلب گرفته بودم. یکی نیست بگه اسکل تو که دعوایی نیستی چرا میری دعوا آخه. کوتا بیا و برو خونه تون

تو هر وقت دوست داشتی دعوا بکنی و فحش بدی این وبلاگ و شخص بنده در خدمتت هستیم
اصلا فحش دادن تو کامنت ها روح آدم رو آروم میکنه.
دلم میخواد تا ابد پای این پست باهات کامنت بازی بکنم.
هر کاری کردی با طرف بیا خبرم کن

بانوی کویر چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:30 ق.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

بلی من نیز جهت خواندن پاسخ رفقا مراجعت خواهم داشت، اگه ایشان مهم نبودند که اصلأ مرارت خواندن و تایپ کردن به خویش نمی دادیم

ایده خوبیه که جغد طورهای عزیز شب دور هم‌جمع بشن
من بسیار خرخواب و اگه فرصتش رو داشته باشم ۱۰ شب می‌خوابم !!

چه کلاسیک و لفظ قلم و سکسی جواب دادی
هنوز موفق نشدم اون روی بی تربیتت رو بکشم بیرون

قره بالا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:36 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

همیشه میام ببینم جواب دادن بهم یا نه

بی خوابی یا پر خوابی
هممون یه جوری درگیریم
مگه میذارن آدم یه خواب راحت داشته باشه؟

کی نمیزاره بخوابی بیام سراغش؟

ققنوس چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:11 ق.ظ

متچکرم عزیزم از لطفت. چقد حرفات خوب بود راجب اون قضیه ی ازدواج و آدم ازدواجی و اینا. راس میگی باید یه فکر اساسی بکنم.
من اصلن دعوایی نیستم. از اون بدتر اینه که دعواها رو یادم میره کلن. مثلن یکیو می بینم باهاش سلام علیک گرم میکنم یارو به زور جواب میده، یهو چندساعت بعد یادم میفته عه من دیروز با این یارو دعوام شده بود که!
دارم وبلاگت رو میخونم. تا اینجا که خیلی خوبی، تو چقد با خودت راحتی، خودتو همینجور که هستی پذیرفتی. کاش منم اینجور بودم. حتمن خیلی از مشکلات و گره های روحیم حل میشد.
باشه، هرکار کردم میام برات میتعریفم. میدونی صحبت از پارتنر و دوس پسر و دوس دختر و اینا برای خود شخص خوشاینده اما برای بقیه بقول امروزیا ترن آفه. بخاطر همینم سختمه راجبش حرف بزنم ولی اگه بخوای برات تعریف میکنم. حالا شاید فک کنی من زشتم که از ازدواج فراری ام، ولی تو که منو نمیشناسی بخوام دروغ بگم، بخدا زشت نیستم، حتی دوتایی که بیرون میرفتیم گاهی انقد همه بهم خیره میشدن به شوخی شاکی میشد که بابا اینا نگا نمیکنن کی کنارته.
بیخیال. چه خوبه که آدما میتونن بدون اینکه همدیگرو بشناسن باهم حرف بزنن.

به هر حال سن و سال من و تو نزدیک به هم هست،حرفهای همدیگه رو درک میکنیم،کاری به امروزی ها نداریم.ما آدمهای قدیمی هستیم.
مرسی گل قشنگ که وبلاگ رو میخونی و کامنت میدی.خیلی خوشحالم میکنی.
نه مشخصه دعوایی نیستی.به نظرم خیلی هم مهربون و خوب و دوست داشتنی هستی.
بیا هر چی دوست داری و هر چی توی دلت هست و هر چی ناراحتت میکنه به خودم بگو

خانوم ف چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:07 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

یکی از تفریحان سالمم اینه که بیام کامنت خودم و رفقا رو بخونم .سرگرمی دیگه ای نداریم جز وبلاگ تو که.
اینک بگم برم جایی کامنت بزارم و جوابم و ندن یا تایید نکنن دیگه تا اخر عمر وبلاگ نویسیشون از حضور من بی نصیب میشن؛)

بدا به حالش که تو رو از دست بده.وای به حالش
و خوشا به سعادت منی که تو رو دارم

شتر هوسباز چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:11 ب.ظ

ایلیاد و اودیسه رو با ترجمه نفیسی بخون احتمالا بیشتر کیف کنی. من اینطور بودم.

شتر باید کینه ای باشه نه حشری و هوسباز

بلوط چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:36 ب.ظ http://qazalkhan.blogsky.com

منم یکی از سرگرمی هام همین خوندن کامنت هاست
و اینکه هی چک میکنم ببینم جواب کامنتمو دادن یا نه

قربون محبتت بلوط مهربان

شتر هوسباز چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:08 ب.ظ

درباره ما شترها یه برداشت اشتباهی که صورت گرفته اینکه به خیالشون شترها فقط کینه‌ای هستن. من به عنوان نماینده قشر شتریون همینجا اعلام می‌کنند در ما صفات زیادی هست و صرفا فقط کینه‌ای نیستیم. خود من الان صفت هوسبازی‌ام خیلی برجسته‌ است برای همین مشهور به شتر هوسباز هستم.

با یه زنی نمیچه صمیمیتی و بمال بمولی داشتم که اون زن صیغه یه مرد دیگه ای بود و هر وقت میخواست از اون مرد صحبت بکنه میگفت شترم امشب میاد،برای شترم غذا درست کردم و اون مرد رو همیشه با صفت شتر یاد میکرد.
حالا یهو یاد اون زن افتادم بعد ۲۰ سال یا بیشتر.
شتر کینه ای فعلا

کاوه خدانشناس چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:49 ب.ظ

منم برمیگردم میخونم.

کاوه جون یه دونه ای،جیگرتو

قره بالا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:59 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

بدبختی های زندگی

ناراحت نباش

کاوه خدانشناس چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:15 ب.ظ

چطور اون زن صیغه ام بود. با تویم بمال بمول؟ مگه با همون رابطه نداشت؟ یعنی ملت صیغه ام میشن طرف رو دوست ندارند؟ با چه ملت گرفتاری طرفیم. عقد که نبود نمیخواست ول میکرد دیگه.

یادم نمیاد کاوه جون.
هزار سال پیش بود.فقط چون به اون مرده میگفت شتر واسم جالب بود.

جزر و مد چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:40 ب.ظ

یکی از جذابیت های وبلاگ همینه که نویسنده جواب مخاطبش رو میده

نوکرتم جزر و مد
خوبی خودت کم پیدایی،همش میری سرکار؟

جزر و مد چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:43 ب.ظ

اهان و جذابیت دیگه اینه که ببینی نویسنده چی جواب میده که خیلی از اوقات جواب ها فان هست و یا اطلاعات جالبی بدست میاری. من همیشه می خونم حتی وقتی خودم کامنت نمیذارم هم جواب هایی که به بقیه میدی رو می خونم

از بس که مهربون و خوبی عزیزم

ققنوس چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:53 ب.ظ

در ادامه ی مطالعه ی وبلاگت خواستم روی چندتا پست نظر بدم که اینجا رسیدم به نظر کاوه خدانشناس. کاوه جان ریپلای نمیشه کرد به نظرت، ولی خیانت و روابط خارج از تعهد پیچیده تر از این حرفاس برادر. گاهی اون هیجان ناشی از ممنوع بودنشه که برای یکی جذابه. و البته هزار و یک دلیل دیگه داره این مدل روابط.
من خودم هزارتا خصوصیت گند دارم، از جمله اینکه بطرز احمقانه و ابلهانه ای وفادارم، به اشخاص وفادارم، به اشیا وفادارم، به مکانها وفادارم، به زمانها وفادارم. اینکه میگن فلانی تک پره برای من صدق نمیکنه، من کلن نپرم! اما وفاداری در این ابعاد، یعنی خیانت به خودت. نصیحتی از من بشنو، به هرکس خواستی خیانت کن ولی به خودت خیانت نکن. خیانت به خودت رو نمیتونی با هیچ جبرانی پاک کنی.
تراویس جان ببخش میکروفون رو دستم گرفتم پایینم نمیام. حالا بعدن میام راجب پستهات چنتا منبر دیگه میرم.
امروز الکی خوشحال بودم، آخرش که دلیل پیدادنکردم براش ربطش دادم به همصحبتی با تو

ققنوس عزیز،فونیکس مهربان
ممنون از محبتت،لطفت،خوندن وبلاگ من،مهربانی بی حد و اندازه ات
این اخلاقی که داری خیلی هم خوب نیست هان.نمیگم بی بند و بار و غیر اخلاقی باش.ولی خیلی هم سخت گیر هستی.نمیتونم نظر چندانی بدم چون شناخت چندانی ندارم ازت.
اما صحبتی که کردی درسته به نظرم.اما متوجه این موضوع نشدم که خیانت به خود یعنی چی؟
یاد فیلم پاپیون افتادم،که توی خواب میبینه دادگاهش توی بیابان هست و قاضی بهش میگه تو بدترین جرمی و مرتکب شدی که یه نفر میتونه انجام بده،تو به خودت خیانت کردی.
دوست دارم بیشتر برامون توضیح بدی که خیانت به خود از منظر تو چه مفهوم و تعریفی داره.
خوشحالم از همصحبتی و مصاحبت با تو گل زیبا

کاوه خدانشناس چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:27 ب.ظ

تغییر جنسیت مجازی. خداییش دنیای مردارو دوست دارم. خیلی محبت دریافت می کنن. ممنون ازت ققنوس گل. انشالله بیشتر با هم حرف میزنیم.

جزر و مد چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:33 ب.ظ

مرسی تراویس
بله یکم مشغولم، ولی همه ی پست ها رو می خونم. امیدوارم شما هم حالت خوب باشه.

خیلی خوبی

اقای جوان پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:22 ق.ظ

تراویس جون جان مادرت یه پست بزار همه وی پی ان معرفی کنن هم اندروید هم ای او اس بخدا کیرمون ترکید بدون پورن هاپ

بی ادبی دیگه.
ضمنا داداش گلم کی میره پورن هاب اخه تا وقتی دو سایت دیگه هست.ضمنا سایت پورنی که من میرم هیچ کدوم از سایتهای معروف نیست،یه سایت تقریبا ناشناخته برای ما ایرانی ها هست که فیلمهای پورنش تماما رگه طنز و احمقانه داره

reza پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:45 ق.ظ

تراویس میشه پیج اون پسری که اسم باباش شهرام بود رو بذاری برام
با تشکر

رامین اسمشه.چون نسبت به این موضوع که من وبلاگش رو تبلیغ کردم هیچ ری اکشنی نداشت منم ترجیح دادم لینکش رو بردارم.بالاخره باید یه تشکری میکرد،نه که من تشنه احترام و تشکر باشم ولی خوب جا داشت یه تشکر خشک و خالی بکنه‌به اندازه کافی هم دیده شد.

شومهان پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:28 ب.ظ

هربار کامنت گذاشتم برات یا اون یکی دوباری که خودت پیام گذاشتی برام گفتی: هروقت دلت گرفت و خواستی حرف بزنی بیا اینجا
امروز و الان دلم خواست بیام اینجا..
هرچند خیلی اهل حرف زدن نیستم اما خواستم بگم انقدر احساس کردم حرفت دلی بود که الان که گرفته م اومدم اینجا

قربونت دلت برم من.اینجا خونه خودته شومهان گلم.
تو جنگجو بودی همیشه ولی لامصب جنگیدن واسه عشق بعضی وقتها آدم رو خسته میکنه،از پا میندازه.
عشق و عاشقی و توی راه عاشقی موندن خیلی انرژی و استقامت میخواد.ولی خوب ارزشش رو داره.حتی غمگین بودن برای عشق هم شیرین هست.
باید صبور باشی تا مشکلات حل بشه و یادت نره اینو که حد نهایی عشق ازدواج و بچه دار شدن هست.برای ازدواج کردن جفتتون تلاش بکنید.
بیا بازم برام حرف بزن

کاوه خدانشناس پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:39 ب.ظ

چرا منو دوست نداری؟

من خیلی دوستت دارم عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد