تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بیفته پاش میشم فداش واسه خودم یه لشکرم بیفته پاش میشم فداش خب آخه من یه دخترم

شب جمعه ای همتون معلوم نیست کجا هستین و چی کار میکنید و چه غلطی میکنید.

اسم من فقط بد در رفته،من که از صبح سر کار بودم تا عصری،الانم دارم برنامه محفل رو از شبکه قرآن میبینم،این دخترها سرود اجرا میکنن ناخودآگاه گریه میکنم.اصلا برنامه محفل خیلی بغضی هست.خیلی قشنگ اجرا میکنن.قشنگ با یه سرود حال و هوام عوض میشه و آدم ولایی میشم و عاشق رهبر و کشور.

من که معلومه کجام،شما کجایین شیطونای لعنتی این شب جمعه ای؟


پانوشت:بعضی وقتها چنان خلوته اینجا و هیچ کس کامنت نمیزاره که یه لحظه فکر میکنم یه اتفاقی برای دنیا افتاده از هیچ کس هیچ خبری نیست.

نظرات 20 + ارسال نظر
قره بالا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:19 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

همین چندتا پست پایین تر آخه به همه فحش داده بودین

من؟یادم نمیاد.

مهدیه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:21 ق.ظ

مثل همیشه فیلم میبینم

آفرین بهت.
چه فیلمی؟

مهدیه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:51 ق.ظ

با مامانم
سریال آمستردام و آرتور و دست به مهره رو دیدم
الانم گیسوم


تو چرا مست نکردی؟

دلم میخواد با یکی چت کنم

من هیچ کدوم این سریال ها رو ندیدم
متاسفانه هیچ کدوم از فیلترشکن هام و پروکسی هام جواب نمیده وگرنه دعوتت رو لبیک میگفتم

مهدیه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:59 ق.ظ

ما همه سریال های ایرانی شبکه خونگرم میبینیم

به هر حال بهونه ایه کنار خانواده باشم


اینا بهونس تو پوست نداری با من حرف بزنی
بهتم حق میدم

میشه اس ام اس زد
من همه ی شبکه های اجتماعی ایرانی رو هم دارم

حرف دلم رو زدم

مهدیه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:10 ق.ظ

ما همه سریال های ایرانی شبکه خونگی رو میبینیم

به هر حال بهونه ایه کنار خانواده باشم

اینا بهونس تو دوست نداری با من حرف بزنی
بهتم حق میدم
قبلا هم دلیلش رو بهم گفتی
البته من رو اون موردی ک گفتی خیلی فکر کردم و حلش کردم
از نظر خودم البته
آدما هم میتونن مودی باشن
مثل خودت
مگه همه پست ها رو با یه حس و حال مینویسی؟

به هر حال هر کسی یه معیارهای داره
حق داره از کسی خوشش بیاد از کسی متنفر باشه

حق داره کسی رو کنارش نگه داره ک بهش حس خوب میده
و تاییدش میکنه

وگرنه
میشه اس ام اس زد
من همه ی شبکه های اجتماعی ایرانی رو هم دارم

حرف دلم رو زدم به طور کلی حسم رو گفتم
از تو توقعی ندارم

مولین جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:11 ق.ظ

والا ما که زیر پتو ،دستمال کاغذی به دست درحال گریه بودیم ،اونقدم اشک ریخته شد تاخوابم برد. الانم بلندشدم تا کسی بیدارنشده صبح زود برم پشت بوم ادامه گریه هام ،اونجا امنه ودنج ، اصلا یکی از لذتهای من در زندگی گریه کردن رو پشت بومه

چرا نفسم؟تو که خوب بود زندگیت.چی شده قشنگم؟

شومهان جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 06:57 ق.ظ

عنوان این پستت یه جورایی انگار جواب و تایید کامنت قبلی و پاسخی بود که بهم دادی
"تو همیشه جنگجو بودی"
"خودم یه لشکرم"
اره واقعا همیشه جنگجو بودم و این آدم‌ها توی این سالها بهم نشون داده دنیا انقدرم که ازش می‌ترسی جای بدی نیست، سپر بنداز..
و سپر انداختم جلوش..
حالا یه جنگجوی بی دفاع و سپرم..
واقعا به نظرت ارزشش رو داره تراویس؟
به خاطر شرایط مالی پایین ش خانواده م مخالفن..
من وایسادم پای عشقم
ولی سخته جنگیدن، خیلی سخته..

متاهل هم هست؟
شرایط مالی همه خرابه،کدوم پسری الان پول داره؟شرایطش اگه خوب نیست خوب کمکت بکنن.مهم اینه که پسر خوبیه
اگر میخواستی چیز خصوصی تری بگی پیام خصوصی بده

Nazi جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:27 ق.ظ

من دعا کمیل میخوندم. داشتم دعا میکردم برای کشورمون ومسئولین دلسوزز

احسنت بهت
درود به تو

کاوه خدانشناس جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:45 ق.ظ

چقدر سینه چاک داری تراویس. این کیه دنبال اس ام استه؟ بهت حسودیم شد. دیدی گفتم مردا خیلی محبت دریافت می کنند. اینم یک نمونه اش.

دوستت دارم کاوه جون

رضوان جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:43 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

من خواب بودم.ولی ساعت ۲ یکبار بیدار شده بودم .سه و نیم هم یکبار.چون نوه را تا ساعت ده شب بازی داده بودم و خسته شده بودم.ه
خواب می دیدم عروس خانوم وبلاگم را خوانده و من ازین بابت خوشحال نبودم.
در وبلاگ شما ،سومین بار بود اسم حسین زمان را بعد از فوت قهرمانانه اش خواندم.

نوه قشنگت رو از طرف من ببوس دورش بگردم

مولین جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:35 ب.ظ

برق را در خرمن مردم تماشا کرده است
آن که پندارد که حال مردم دنیا خوش است

الان بهتری مولین؟خوبی؟دلت چرا پر غصه شده بود؟کی ناراحتت کرده؟

مولین جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:33 ب.ظ

ممنون از احوالپرسیت .

ممنون از خودت که این قدر مهربونی.
آخرش نگفتی چرا ناراحت بودی قربون اشکات

هدیه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:37 ب.ظ

روزای تعطیل مزخرفترین روزای دنیان !
بی برنامه غمگین ...
فیلم hangover یک رو میبینم باحاله ...ادامه هم داره اگه ندیدید (احتمالا دیدید)توصیه میشه

آره.خیلی دوسش دارم
اون یارو چاقه خیلی کس خله،خیلی بامزه بازی میکنه.
حتما قسمت های بعدیش رو هم ببین.هر سه قسمت عالیه

مولین جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:13 ب.ظ

آخه چه فایده که بگم .شوهرم که مثلن همراهمه میگه خره اینقد اشک نریز.میگه خیلی خری که اینهمه گریه میکنی مث من بیخیال شو .میبینی نهایت همدردیش رو.بعدم زنگ بخور بخواب شلمانیش به صدا دراومد وخوابید.آخه فایده نداره به خواهرمم بگم حساستر ازمنه و قرص خواب لازم میشه نمیخوام اونا غصه بخورن .غریبه هام درک نمیکنن حرف منو .ولی برای تو و خوانندهات نهایت آرامش را آرزومندم

به من بگو
من همه چی رو میفهمم و درک میکنم چون همه چیز رو توی زندگیم دیدم و میفهمم چی میگی

مهدیه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:26 ب.ظ

خودت کجا غیبت زد؟

ولگردی

مهدیه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:27 ب.ظ

کاوه جون
این نویسنده ک بهم محل نمیده
بیا با هم آشنا شیم

کاوه داداشمه

شومهان جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:23 ب.ظ

متاهل؟
نه ما دوتا جوون نزدیک ۳۰ سالگی هستیم..

خوب خوبه دیگه.
آخه تو یه پست انگار نوشته بودی زن داره.
ازدواج بکنید،یه جشن کوچیک و والسلام برین سر خونه و زندگیتون و بچه دار بشین و بزرگش بکنید و کنار هم پیر بشین.
اگر دغدغه مهاجرت و زندگی شلوغ و ادامه تحصیلات و بلندپروازی ندارین بهترین کار و اقدام برای زندگی ازدواج هست.این قدر بعد ازدواج زندگی شیرین و قشنگ میشه

مهدیه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:26 ب.ظ

مگه اشکالی داره؟

نه.هر کس رو دوست داری بردار.میخوای یه آگهی میزنم پسر خوب از تهران اگه هست شماره اش رو بده بفرستم برات

مهدیه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:29 ب.ظ

حسود

نه والا حسود نیستم

شومهان شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:20 ق.ظ

چقدر اون پست سوتفاهم درست کرد، منظور از زنش توی اون پست خودم بودم!
بهش گفتم از زنت بدم میاد منظورم به خودم بود..

چه عجب بالاخره یکی پیدا شد بگه ازدواج قشنگه، با هرکی حرف میزنی میگن مگه چیز تو مخ ت خورده!
والا میخواییم ولی مشکل خونه داریم..
خلاصه که روزای دلگیریه..

کمک بکنن دو تا خانواده درست میشه ایشالا.عقد هم میکنید وام ازدواج رو میگیرید.هدیه های ازدواجتون رو میزارین روش
نمیگم آسونه،راه بسیار سختی هست ولی با هم باشین و خانواده ها حمایت بکنن همه چی درست میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد