تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

احساس می‌کردم مانند یک صندلی دندانپزشکی شده‌ام. هیچ‌کس از آن متنفر نیست، اما همه از آن اجتناب می‌کنند.

من متاسفانه یا خوشبختانه خیلی تلویزیون نگاه میکنم.یه برنامه ای شبکه ۳ میزاره.خدا وکیلی به جان جفتمون سم خالص هست،یعنی وقتی میبینمش با خودم میگم خدایا این چیه ساختن؟اوایل متنفر بودم از این برنامه ولی هی نشستم نگاه کردم و دیدم چقدر جذاب و خنده داره.شاید هم کم کم این قدر جالب شده.جالب که میگم یعنی سم هان،سم خالص.کسایی که خارج از کشور هستن میتونن از یوتیوب یا اپارات ببینن.اسم برنامه هست "خودمونی" مجری اش هم هیچ کس نیست جز مهران رجبی.شرکت کننده ها هم همه از دهات ها و روستاها گله ای و خانوادگی همه اومدن.یه چیزی میگم یه چیزی میشنوین.از اون مسابقه هاست که جز سم هیچ واژه ای براش ندارم بگم.حالا به دوستان دهاتی برنخوره یه وقت.چیز بدی نگفتم.

نظرات 2 + ارسال نظر
قره بالا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:06 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

تعطیلات عید که خونه مامانم بودم یکی دو قسمت دیدم واااااااااااااااااااااااااااااای واقعا سمه

دفتر نقاشی جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:25 ب.ظ

منم چند باری‌خونه مادرشوهر دیدمش. واقعا چرنده. در مورد شرکت کننده ها هم دقیقا همینه که گفتی با اتوبوس از روستا اوردن ولی جالبه من کلی میخندم باهاش

منم خیلی خنده ام میگیره.
تعجب میکنم که چطور شرکت کننده هاش حاضرن همچین کارایی بکنن
جالبه در مجموع

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد