تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

حداقل یک‌چیز خوب در مورد تلویزیون وجود دارد، می‌توانی هر وقت که دوست داری خاموشش کنی، و هیچ‌کس هم شکایتی نمی‌کند.

تلویزیون و شبکه نمایش داره برای بار هزارم فیلم"فرشته ها با هم می آیند" رو میزاره.این فیلم رو از اون جهت میزاره که مردم تشویق بشن به فرزندآوری.

بعضی وقتها فکر میکنم توی مغز مسئولین مملکت چه میدونم والا جای مغز چیز دیگه ای هست.

والا من که آدم بیسوادی هستم بهتر از اینا بلدم کاری کنم که ملت بچه بیارن.اینا نمیخوان دست تو جیب بکنن و مفتکی فقط میخوان ملت بزان و بچه بیارن.نتیجه اش میشه چی؟هیچ،این میشه که فقط یه سری کس خل مثل من حاضرن ده ها میلیون از جیب خرج بکنن و تلاش کنن واسه بچه.بقیه میگن گه بخوریم بچه بیاریم و روز به روز زاد و ولد کمتر میشه.

اگر بخوام در مورد مشوق های بچه آوری حرف بزنم میتونم یه کتاب بگم ولی خوب من کی باشم که بخوام نظر بدم.

 سکانس خوب این فیلم هم اونجاست که یکی از بچه ها سوار روروک داره از پله ها میفته که باباهه یهو میرسه و میگیردش.قشنگ درش آوردن.

نظرات 7 + ارسال نظر
قره بالا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:05 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

واقعا بچه آوردن در وضعیت فعلی حماقته
حماقت

من اونجا رو دوس دارم که احمد میگه لیلا جان باهم درستش میکنیم، مخصوصا لیلا جان گفتنش رو

دفتر نقاشی جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:24 ب.ظ

به نظرم مرد و زنی که تصمیم میگیرن بچه دار بشن فقط به خودشون فک میکنن. به اینکه دوس دارن یکی بهشون بگه بابا و مامان. شیرش بدن، راه رفتنش رو ببینن، توی‌پیری عصای دستشون بشه .همه این ها به نظرم دلایل خودخواهانه است، ولی روی دیگه داستان اینه آیا اون بچه این زندگی رو دوس داره، آیا در جامعه ای که هیچ ثباتی نداره آینده ای داره، آیا وقتی در شرایطی قرار میگیره که میفهمه در این زندگی و به خصوص در این کشور نتیجه تلاش موفقیت نیس چه حالی بهش دست میده.
به شخصه به فرزنداوری مخالفم

Nzi جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:51 ب.ظ

من بچه دارم. رفاه نسبی هم داره. تحصیلکرده، در شرف مهاجرت، ولی گاهی شرایط جامعه را میبینه ومیگه اه چرا من را بدنیا اوردی.

نمیزنی تو دهنش وقتی این حرف رو میزنه؟
من که اگه بچه ای داشتم روزی این حرف رو بزنه یه چیزی بهش میگم

خانوم ف جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:29 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

تراویس جواب نازی رو درست بده بطفا
تو بزنی تو دهنش اونم برمیگرده میکوبه تو صورتت
واقعا چی میخوای جوابشو بدی ؟
بگی انقدر این دنیا لذت بخش بوده برام و حال کردم که خواستم تو هم همین حال و هولارو بکنی !

اره دیگه پس چی بگم.

Nazi جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:02 ب.ظ

خب طبعا ناراحت میشم ولی بهش حق میدم. چه دلخوشی دارن اینا؟ چرا توی سن جوانی باید با هزار مشقت درس و زبان بخونن و... تا ویزا بشن. بعد برن اونجا تازه روز از نو، روزی از نو.
هرکی را می‌شناختم رفته یا داره میره. و این غم انگیزه

بانوی کویر جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:05 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

دفتر نقاشی جان زحمت کشیدی حرفهای من رو نوشتی
هزار لایک ⁦( ˘ ³˘)♥⁩

آیدا سبزاندیش شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:20 ب.ظ http://sabzandish3000.blogfa.com

ایییی کی دیگه تلوزیون جمهوری اسلامی نگاه میکنه؟؟؟؟ اینقدر برنامه هاش مزخرفه که بالا میاری چرندددده من دیگه بمیرمم تلوزیون ایران نگاه نمیکنم کلا ماهوارمون هم قدیمی شده شبکه های دیگرو نمی گیره اونم نگاه نمیکنم.

من خیلی نگاه میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد