تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من سگ میخوام امشب من سگ چیواهوا میخوام گربه نمیخوام امشب گربه پشتمو خط میندازه

بعضی وقتها یه نفر یه کاری میکنه قشنگ میرینه به تمام خاطرات خوبی که ازش داری.آدم توی زندگی شخصی و روابط و محیط کاریش هم تا احترامش به جا هست باید باشه و بعدش خودش محترمه خارج بشه.

تر زدن اول:جان سینا،مرد مردان،قهرمان کشتی کج،خر زور و کیر کلفت،مرد حسابی تو اسطوره ما بودی چرا یهویی توی یه فیلم زن شدی.

تر زدن دوم:ابی،اسطوره،آقای صدا،تو خاطره ساز چهار پنج تا نسل هستی،این کنسرت ها و حرکات چند سال اخیرت چیه دیگه،برو بشین پیش زن و بچه ات،بیشتر از این آبروی خودت رو نبر.

تر زدن سوم:بابک رهنما،تو موزیک هات آدم رو میبره توی آسمون،توی مستی و چتی اگر مثلا صد نمره باشه و شما چهل یا پنجاه باشین،ترانه بابک رهنما پلی بکنید آمپر میره بالا و میچسبه به صد،این قدر که آهنگهاش فضایی و قشنگه،این ترانه "من سگ میخوام"چیه که خوندی،از لحظه ای که شنیدم رفته توی مخم،گوشام رو با اسید هم بشورم دیگه ازش در نمیاد.خدایا،مرد حسابی تو هنرمندی این من سگ میخوام چیه که خوندی.

چی بگم والا،گی بودن ریکی مارتین،خارج رفتن زینب و خیلی چیزها آدم میبینه که با خودش میگه دنیا چه جای عجیبی هست و در نهایت این که من سگ میخوام.

نظرات 9 + ارسال نظر
خانوم ف شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:53 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

چند سال پیش که فهمیدم ریکی مارتین گیه دیگه اون آدم سابق نشدم:(

کی بفهمی منم گی هستم خدا میدونه

هاله قدسی شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:45 ب.ظ

آدم ها نزول می کنند، سلبریتی ها سقوط.

هاله قدسی قبلا بهت گفتم که خیلی دوستت دارم؟؟

شهرزاد شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:22 ب.ظ

فقط اون من سگ می‌خوام. وای وای. بدترین چیزی بود که شنیدم :)))

ولی یه قشنگی خاصی داره

قره بالا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:31 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

هممممم

هاله قدسی شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:37 ب.ظ

تراویس! لطف و مهربونی خاصی در نظر و نوشتارت هست که آدم را معتاد می کنه. من برای احساسات ریکی مارتینانه ات هم احترام قائلم.

کی یه بوس از صورت ماهت ببرم خدا فقط میدونه هاله قدسی خوشگل.
یه سوالی ازت بپرسم؟

خانوم ف شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:43 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

خدا نکشتت پدسوخته:))))

جون بابا
بوس بابا لَوَند

هاله قدسی شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:56 ب.ظ

تراویس جان محض خاطر محترم شما عرض کنم که بنده ریخت قابل عرضی ندارم. حیف بوست که حروم می شه :)

تو ماهی،نازی،خوشگلی.

دزیره یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:36 ب.ظ https://desire7777.blogsky.com/

والله منم وقتی فهمیدم ریکی مارتین گی هست در کار دنیا شک کردم بطورکلی

بوس

سروین یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:02 ب.ظ

تراویس
خارج رفتن کدوم زینب؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد