تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خدا انسان را بیچاره نمی خواهد، چرا که در ژرفنایش گرایش به سعادت را به ودیعه گذارده است و با نیکبختی انسان خدا را گرامی می دارد.

از وقتی که زن ها و دخترهای سرزمینم دارن بدون روسری و حجاب میان بیرون متوجه یک نکته ای شدم.نمیدونم این نکته مربوط میشه به این که از شدت و حِدَت و سخت و محکم بودن تشنگی و عطش ام نسبت به دخترها کم شده یا چون الان پرده ها کنار رفته دارم بهتر میبینم و اونم اینه که با احترام به همه ، قریب به اتفاق دُخی ها و خامه ای ها همچین مالی هم نیستن و بیخودی موس موس میکردیم دنبال خیلی ها.

میخواستم بیشتر حرف بزنم ولی عزیز دل اومده نشسته بغل دستم دیگه حتی نمیتونم بِچُسَم.


نظرات 12 + ارسال نظر
phil شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:09 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

منم والا به جمع بندی نرسیدم روی خانم های ایرانی. اینجا خیلی میگن دخترای ایرانی خیلی خوشگلن و اینا ولی من به نظرم نیومده خیلی مال متفاوتی باشن

ستون،سلطان
منم خیلی چیز خاصی ندیدم تو دختران سرزمینم جز چُس کلاس

مرجان شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:19 ب.ظ

ولی تراویس من مجبور شدم چادری شم. چون حس می کنم مردا تشنه تر شدن. وقتی با مانتو میرم بیرون باهام متوقع و عصبی برخورد می کنند. انگار با خودشون میگن الکی داره ادا درمیاره داره لج می کنه نمیخواد لاس بزنه. ولی وقتی با چادر میرم بیرون دیگه کاری باهام ندارند. بهم میگن حاج خانم یککمیم میتونم باهاشون حرف بزنم چون به نظرشون یک آدمم نه یک زن.

چی بگم والا
مگه کدوم شهری؟

مرجان شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:37 ب.ظ

باورت نمیشه ولی تهران. همسایه هام بیشتر اینجوری رفتار کردن. البته من تنها زندگی می کنم شاید دلیلش این باشه.

احتمالا تو اینجوری فکر میکنی.ولی خوب اگه با چادر راحت تری و احساس بهتری داری چادر بزن.

مرجان شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:52 ب.ظ

منم از حرفای تو تعجب می کنم. اینکه ولعت کم شده و اینا حس می کنم اشتباه می کنی. شاید سطح توقعت و دسترسیت بالاتر رفته. دیگه دسترسی زیاده ولعت کم شده.

کو دسترسی؟کویره کویرم.هیچ خبری نیست.no money no honey

مرجان شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:54 ب.ظ

چاد برام حکم سپر و دفاع رو داره. هر چی قبلا میخواستم حالی ملت کنم که بابا حدتونو رعایت کنید. نمیفهمیدن. چادر آب رو آتیشه. دیگه لازم نیست دعوا کنم تذکر بدم یا راهمو عوض کنم. با کسیم مشکل داشته باشم چادر رو میکشم رو صورتم از کنارش رد میشم.

خیلی هم خوب و عالی
از کاوه چه خبر؟

مرجان شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:46 ب.ظ

اونم خوبه. حس می کنم آرومتر شدی. دیگه حرفای خارج از چهارچوب نمیزنی. میشه یککم باهات حرف زد.

ممنون گلم

شهرزاد یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:16 ق.ظ

تبلیغ فقط کامنتای مرجان. هرچی تبلیغ دیدی تا حالا سو تفاهم بوده تراویس. کلی صغری کبری چید که بگه حجاب خوبه

اونم خواهرمه

مرجان یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:50 ب.ظ

به شهرزاد
نه بابا تبلیغ نبوده. به جان بابام تبلیغ نیست. حقیقته. من نمیدونم چرا چیزایی که از دنیا میگیرم هیشکی نمیگیره. آخه اشتباهم نمیگیرم. چون من معمولا امتحاناتمو خوب میشدم. رتبه فوق لیسانسمم تک رقمی بود. واقعا چادر نجاتم داد از بعضی چیزا.

حجاب مصونیت است نه محدودیت

مرجان یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:53 ب.ظ

مردا دنیای خشنی دارند. نباید فکر کنن تویم از خودشونی خیلی پررو میشن. البته دور از جون تراویس و مردای جمع.

مرجان یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:14 ب.ظ

ولی اینم بگم هر چیزی داره سر جای خودش قرار میگیره. اگه همه چادری باشند باز چادر امنیت نمیاره. باید آزادی باشه هر کسی با لباسش موضعشو مشخص کنه. از اینم باید آزادی بیشتر باشه. حتی هر کی دوست داره لختم بیاد بیرون. چادر تو آزادی سپره وگرنه تو جاییکه اجبار باشه فایده ای نداره. در هر صورت زنده باد ازادی هر نوع هر شکلش. زمان شاهم همینطوری آزادی بود که هر آدمی سر جای خودش بود

زیتون یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:07 ب.ظ

با این موضوع که دخترای ایرانی اونجوری که همه جا پر کردن خوشگل نیستند خیلی موافقم. وقتی رفتم استانبول اینو خیلی بیشتر فهمیدم انقد که دختراشون خوشگل بودن.

ولی تو خوشگلی

شهرزاد دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:03 ق.ظ

به مرجان
امتحاناتو خوب میشدی؟ یعنی چی؟ چه ربطی داشت؟ منم رتبه ارشدم ۳ بود! معدلمم ۱۸ بود! الانم ماهی ۶۰ میلیون حقوقمه! چادری هم نیستم تهرانم هستم خیلی هم خوشبختم هیچکسم نه تو خیابون کاری به کارم داره نه نگاهم میکنه نه هیچی با اینکه هم خوشگلم هم خوش هیکلم هم قدم بلنده هم خوش تیپم! با شوهرمم خیلی رابطه خوبی دارم و خلاصه خیلی خوبه همه چی. بازم بگم بدونی به خاطر چادرت امتحاناتو خوب نمیشدی؟ :)))))))
پشمام میریزه از اینکه هموطانم کیان.
بعد ما میگیم چرا فلانی میخونه من سگ میخوام! والا منم سگ میخوام الان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد